Casanova Lounge
20årig oskuld - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Nybörjarfrågor (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Tråd: 20årig oskuld (/showthread.php?tid=1810)

Sidor: 1 2


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-03

Hej!
Jag är en 20årig oskuld som har varit en spelnörd och lite av en chode och vill nu ändra på min livstil, bli mer social börja ligga och njuta av livet...

Skriver lite och förklarar om mig, om du inte orkar läsa igenom hela skrolla ner.


Hade läst tidigare om PUA och bestämt mig att 2013 skulle ändringarna starta och så blev det.
Jag har lyckats få en ganska bra jobb och börjat träna på gym. Har också setts med ett par vänner som jag har. Har varit väldigt osocial,blyg och tillbakadragen förut och drf har jag så få vänner nu.
Nästa steg skulle bli börja festa och gå på kryssningar mm.
Problemet är att jag kanske säkert bara en gång varit utte och festat och detta var inte ens någon klubb utan en studentskiva villket är rätt så skämmigt...
Håller på och letar på nätet efter en wingman (bryr mig inte om hans erfarenhet) så vi kan peppa varandra mm..
Har ju så mycket träna på och lära mig, så går igenom forumet och kollar på villka mer böcker man borde läsa, videoklipp osv...
Fram till nu har jag kollat på rsd Alexander,Julien,Tyler, simple pickup och Mistery och har också läst The Game.

Har läst någonstans att om man har svårt och gå fram till en tjej så kan man köra något liknande.
1. Testa i ett par dagar medans man åker till och från jobbet medd buss/t-bana osv att kolla på en tjej och om man får ögon kontakt så kan man le lite lätt.
2. Gå fram till en säga att hon har fint armband,halsband, leende säga ha en trevligt dag och typ gå vidare.
3. Samma som 2an bara att man snackar nu mer och ställer frågor, sen i slutet få hennes nummer.


Har tänkt börja med det kanske nästa vecka (måndag alltså).
Däremot så käns det ju som om jag inte kommer få ligga ens om 2månader. xD


[SIZE="3"]Nu lite frågor som jag undrar.[/SIZE]
  1. Jag har verkligen börjat fan fundera på och köpa en prostituerad och knulla första gångerna bara för att det ska inte bli skämmigt när det väl händer. Tycker ändå inte det ska vara något specielt första gången.
  2. Vad skulle ni gjort om ni var i min sits?

  1. Har alla egen lägenhet eller hur gör ni när ni ska ligga med en tjej?
  2. Någon som fortfarande bor hemma, hur gör ni då?
  3. Själv håller jag på och kollar på bostad stockholm hemsidan nästan varje dag men har inte stått tillräckligt i kö för vanliga lägenheter så det är bara ungdomlägenheter som jag får kolla på då.

  1. Något annat ni kan rekommendera och träna på?

  1. Vart ska man vara när man är nybörjare och typ ragga på tjejer.
  2. Bar, Klubb, Ute?



20årig oskuld - illdan - 2013-05-03

Jag har verkligen börjat fan fundera på och köpa en prostituerad och knulla första gångerna bara för att det ska inte bli skämmigt när det väl händer. Tycker ändå inte det ska vara något specielt första gången.
Har aldrig legat med en hora så vettofan hur det är, men föreslår att du ändrar på din inställning till att det kommer va "skämmigt" istället.. Fan jag har slaknat flera gånger under sex, saker och ting går åt helvete. Man kommer på 30sek, eller man kommer inte alls på 30min. Saker och ting är in så allvarliga mannen, jobba på din självkänsla.

Vad skulle ni gjort om ni var i min sits?
Skaffa fler kompisar, möta mina sociala rädslor, skulle fokusera på det och inte fokusera på att få ligga. Skaffa nya intressen som gör att du expanderar dina sociala circlar.
Har alla egen lägenhet eller hur gör ni när ni ska ligga med en tjej?
Ja, men går ju lika bra att dra hem dom till ditt pojkrum, eller varför inte lixom?

Någon som fortfarande bor hemma, hur gör ni då?
Spelar väldigt liten roll, såvida dina föräldrar inte har något emot att du träffar tjejer, vilket vore väldigt konstigt.
Själv håller jag på och kollar på bostad stockholm hemsidan nästan varje dag men har inte stått tillräckligt i kö för vanliga lägenheter så det är bara ungdomlägenheter som jag får kolla på då.
Något annat ni kan rekommendera och träna på?
------
Vart ska man vara när man är nybörjare och typ ragga på tjejer.
Bar, Klubb, Ute?
Själv har jag nästan bara "raggat" på klubbar, men daygame funkar ju det med, men där har du ju inte alkhol som hjälper dig att samla mod Big Grin. Börja i de miljöerna som du känner dig mest hemma i skulle jag tro. Varför inte plugga internet game och ragga upp en gamer-brud? Finns många gamer-brudar på internet men väldigt få ute på krogarna och ni lär ha väldigt mycket gemensamt.


20årig oskuld - Benson! - 2013-05-03

läs inte så mkt material, börja gå fram och ragga först! läs/titta på mer sen.
ragga på pubbar, klubbar, gator, gallerior, bokaffärer, tuben ALLT. du kan dra brudar till ditt pojkrum, knulla inte horor skulle jag säga, fuck it kör bara.

tycker denna var bra: http://www.casanovalounge.se/showthread.php?2205-Mark-Manson-(Entropy)-Newbie-Guide-to-PUA-Development


20årig oskuld - sjoggaa - 2013-05-03

Har bara läst deangelo double your dating, the game och magic bullets, men det som gav mig mest var valles poster både här och C-R samt att jag gick ut 2 dagar i veckan i ett halvår.

1. Köp inte en hora, slöseri med pengar plus att du kan inte jämföra det med vanligt sex, finns ingen kemi mellan er.
2. Skulle läst magic bullets och sen skulle jag gå ut, OFTA OCH MYCKET, skaffa nya polare, träffa brudar. Ett stort misstag som jag gjorde när jag började gå ut efter jag och mitt ex gjorde slut (saknar henne fortfarande!!<3333 Sad, var att jag hade som tanke att "idag ska jag knulla" vilket fuckade upp allt och istället för att släppa allt, gå ut och ha roligt som brudarna lägger märket till så uteblev resultaten.

1. Har ingen lägenhet, bor hemma.
2. Hur jag gör? Jag drar hem dom som om inget hade hänt, mina föräldrar är väldigt tillmötesgåendes och vad jag hört av andra släktingar så var både farsan och morsan riktiga players som sprang ute jämt på krogen när dom var yngre. Enda jag har fått höra "skyddar ni er när ni ligger runt?" "akta er för brudar, vissa är onda"

1. Börja träna gym, finns inget bättre. Du ökar i muskler, du får bättre självkänsla och du mår så mycket bättre.

1. Jag hade börjat på internet för att få lite självförtroende för att sedan ta det till krogen.


20årig oskuld - Benson! - 2013-05-03

+1 på sjoggaa förutom internetskiten, fuck that gay faggot azz shiet


20årig oskuld - Donjohan - 2013-05-03

Dude.

Fokusera bara på att utveckla ditt game genom att approacha, approacha, approacha och approacha och ta dig utanför din komfortzon parallellt med att kolla genom game-material så kommer det här bli bra. Oskulden kommer när den kommer. Fokusera isället bara på att ha så förbannat jävla kul du kan när du är ute istället så är nog chansen att den ryker fortare än om du gör en jävla grej av det och känner att det är nånting du måste få gjort.


20årig oskuld - Beerpong - 2013-05-03

Om du är rädd för att bruden ska få reda på att du är oskuld när ni ligger första gången, säg inget då utan kör bara på, ändra lite positioner och fråga inte "är det skönt" "gör jag rätt" etc etc bara å köra på så kmr hon definitivt inte att fatta att du är oskuld.


20årig oskuld - snabbacash - 2013-05-03

det är bara att börja dude, rekommenderar att parallellläsa CL med goodlookingloser.com. sen det tar tid, ingenting förändras övernatt

Det du letade efter finns här: http://www.goodlookingloser.com/2013/03/25/approach-anxiety-program-week-1/

horagrejen: gör det iaf inte för att det "inte ska bli skämmigt första gången", det spelar ingen jävla roll. man lär sig av att misslyckas.


20årig oskuld - Whynot - 2013-05-03

+1 på Goodlookinglooser. Mycket bra grejer även om det finns en del bullshit då det gäller kost och dyl.

Jag röstar också nej till hora. Fy vad du kommer att ångra dig. Drick lite alkohol innan första gången så slipper du komma på två och en halv sekund.

Om du vill få brutalt snabbt resultat i storlek på gym rekommenderar jag detta program. Skitjobbigt, men förjävla bra och effektivt. Dessutom bara tre ggr i veckan. Kombinerar du det med ett ordentligt kaloriöverskott och 2 g protein/kg kroppsvikt så blir du stor SNABBT.


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-03

illdan Skrev:Vad skulle ni gjort om ni var i min sits?
Skaffa fler kompisar, möta mina sociala rädslor, skulle fokusera på det och inte fokusera på att få ligga. Skaffa nya intressen som gör att du expanderar dina sociala circlar.
Har alla egen lägenhet eller hur gör ni när ni ska ligga med en tjej?
Ja, men går ju lika bra att dra hem dom till ditt pojkrum, eller varför inte lixom?


Vart ska man vara när man är nybörjare och typ ragga på tjejer.
Bar, Klubb, Ute?
Själv har jag nästan bara "raggat" på klubbar, men daygame funkar ju det med, men där har du ju inte alkhol som hjälper dig att samla mod Big Grin. Börja i de miljöerna som du känner dig mest hemma i skulle jag tro. Varför inte plugga internet game och ragga upp en gamer-brud? Finns många gamer-brudar på internet men väldigt få ute på krogarna och ni lär ha väldigt mycket gemensamt.

Tack för svaret.
Ska försöka fixa mer vänner men verkar ju som om jag får göra det över nätet eller något.
På jobbet är jag dubbelt så ung än alla andra.. Men har inte så svårt och snacka...

Registrerade mig på badoo för några dagar sen faktiskt och har lyckats få ett nr.
Sen så chattar jag med 2andra och lede in på sex ämnet med en av dem, fick inte nummret av henne då hon åkte offline så får se om hon skickar det när hon ser meddelandet...

Vart hittar jag gamer brudar på nätet? Skulle vara awesome med en sån, gissar att de ligger inte omkring så mycket och sen så är det bra att vi har något och snacka om...


Benson! Skrev:läs inte så mkt material, börja gå fram och ragga först! läs/titta på mer sen.
ragga på pubbar, klubbar, gator, gallerior, bokaffärer, tuben ALLT. du kan dra brudar till ditt pojkrum, knulla inte horor skulle jag säga, fuck it kör bara.

tycker denna var bra: http://www.casanovalounge.se/showthread.php?2205-Mark-Manson-(Entropy)-Newbie-Guide-to-PUA-Development


Tack för svaret och länken!
Japp ska köra på det, verkar som om jag också hittade en wingman som är lik mig på visa sätt.


sjoggaa Skrev:Har bara läst deangelo double your dating, the game och magic bullets, men det som gav mig mest var valles poster både här och C-R samt att jag gick ut 2 dagar i veckan i ett halvår.

2. Skulle läst magic bullets och sen skulle jag gå ut, OFTA OCH MYCKET, skaffa nya polare, träffa brudar. Ett stort misstag som jag gjorde när jag började gå ut efter jag och mitt ex gjorde slut (saknar henne fortfarande!!<3333 Sad, var att jag hade som tanke att "idag ska jag knulla" vilket fuckade upp allt och istället för att släppa allt, gå ut och ha roligt som brudarna lägger märket till så uteblev resultaten.

1. Börja träna gym, finns inget bättre. Du ökar i muskler, du får bättre självkänsla och du mår så mycket bättre.


Tack för svaret!
Ska fixa magic bullets så kan jag läsa den lite till och från jobbet men skulle kunna testa och ragga på tjejer under tiden.

Fan tror det blir svårt och inte tänka på och knulla när man är oskuld och vill göra bara det. xD
Aja ska göra det bästa jag kan...

Japp gör det redan nu, cirka 4-5ggr per vecka. Visa gånger väldigt tidigt på morgonen medan andra på kvällen, beror på när jag hinner.


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-03

Toledo Skrev:Jag har verkligen börjat fan fundera på och köpa en prostituerad och knulla första gångerna bara för att det ska inte bli skämmigt när det väl händer. Tycker ändå inte det ska vara något specielt första gången.
Vad skulle ni gjort om ni var i min sits? Nej. Varför? Du kommer säkert ångra dig. Alltså oroa dig inte, min första gång höll på i oseriöst 2 timmar. Kom inte ens, och det var tjejen som fick mig att sluta jucka. Så oroa dig inte om din första gång. Allt har en första gång.

Har alla egen lägenhet eller hur gör ni när ni ska ligga med en tjej?
Alla har inte egen lägenhet, jag är bara 18 och skall nog bo hemma tills jag pluggat klart universitetet, om jag inte måste byta stad pga studier.
Någon som fortfarande bor hemma, hur gör ni då?
Bara tar hem bruden och går direkt till mitt rum, förvarnar gärna mina föräldrar och säger att jag ska ta hem en brud, men de vet att när min dörr är stängd, då ska den inte öppnas (har den sällan stängd"

Något annat ni kan rekommendera och träna på?
Träna på vanlig sociala interraktioner, prata med alla du kan.

Vart ska man vara när man är nybörjare och typ ragga på tjejer.
Bar, Klubb, Ute?
Internet är en bra början, men kör gärna barer och klubbar.

Tack för svaret!
Lycko dig 2 timmar, tror det kommer gå rätt fort för mig men vi får se.

Hos mig är dörren alltid stängd så vore kanske smartare köra på dit sätt fr.o.m. nu.
Smart't, tror att min farsa skulle till och med få min morsa dra ut och hitta på något ifall han fattade vad som händer haha.

Japp har kört lite klubb men blir och börja på de andra ställen också.


Donjohan Skrev:Dude.

Fokusera bara på att utveckla ditt game genom att approacha, approacha, approacha och approacha och ta dig utanför din komfortzon parallellt med att kolla genom game-material så kommer det här bli bra. Oskulden kommer när den kommer. Fokusera isället bara på att ha så förbannat jävla kul du kan när du är ute istället så är nog chansen att den ryker fortare än om du gör en jävla grej av det och känner att det är nånting du måste få gjort.

Tack för svaret!
Blir svårt och inte tänka på det som jag skrev här uppe när det är nästan det enda man tänker på som oskuld. Eller egentligen så tänker jag mycket mindre än för någon år sen.
Men ska så klart försöka och inte på det och ha kul.


Beerpong Skrev:Om du är rädd för att bruden ska få reda på att du är oskuld när ni ligger första gången, säg inget då utan kör bara på, ändra lite positioner och fråga inte "är det skönt" "gör jag rätt" etc etc bara å köra på så kmr hon definitivt inte att fatta att du är oskuld.

Tack för svaret!
Japp egentligen så vet ingen att jag är oskuld (förutom denna forum då) och vill hellre inte att tjejen inte får reda på det.
Haha hoppas bara på att jag inte kör in den i fel hål så att det blir rätt awkward. xD


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-03

snabbacash Skrev:det är bara att börja dude, rekommenderar att parallellläsa CL med goodlookingloser.com. sen det tar tid, ingenting förändras övernatt

Det du letade efter finns här: http://www.goodlookingloser.com/2013/03/25/approach-anxiety-program-week-1/

horagrejen: gör det iaf inte för att det "inte ska bli skämmigt första gången", det spelar ingen jävla roll. man lär sig av att misslyckas.

Tack för svaret och länken!

Köper ingen hora, tvekade lite på det beslutet.
Så kanske bra att jag tog med det frågan här.



Whynot Skrev:+1 på Goodlookinglooser. Mycket bra grejer även om det finns en del bullshit då det gäller kost och dyl.

Jag röstar också nej till hora. Fy vad du kommer att ångra dig. Drick lite alkohol innan första gången så slipper du komma på två och en halv sekund.

Om du vill få brutalt snabbt resultat i storlek på gym rekommenderar jag detta program. Skitjobbigt, men förjävla bra och effektivt. Dessutom bara tre ggr i veckan. Kombinerar du det med ett ordentligt kaloriöverskott och 2 g protein/kg kroppsvikt så blir du stor SNABBT.

Tack för svaret och länken!

Kommer inte köpa hora, så det är lugnt.
Tränar ca5ggr per vecka så det skulle inte bli några problem.


20årig oskuld - Beerpong - 2013-05-03

123456 Skrev:Tack för svaret!
Lycko dig 2 timmar, tror det kommer gå rätt fort för mig men vi får se.

Hos mig är dörren alltid stängd så vore kanske smartare köra på dit sätt fr.o.m. nu.
Smart't, tror att min farsa skulle till och med få min morsa dra ut och hitta på något ifall han fattade vad som händer haha.

Japp har kört lite klubb men blir och börja på de andra ställen också.




Tack för svaret!
Blir svårt och inte tänka på det som jag skrev här uppe när det är nästan det enda man tänker på som oskuld. Eller egentligen så tänker jag mycket mindre än för någon år sen.
Men ska så klart försöka och inte på det och ha kul.




Tack för svaret!
Japp egentligen så vet ingen att jag är oskuld (förutom denna forum då) och vill hellre inte att tjejen inte får reda på det.
Haha hoppas bara på att jag inte kör in den i fel hål så att det blir rätt awkward. xD

Pulla henne innan på så sätt vet du vart du ska föra in kuken sen äre bara å köra på, ta för dig det är det som mestadels skiljer oerfarna från erfarna. Finns bara 3 hål å föra in den på, urinhålet, fittan och rövhålet. Undvik urinröret hahah


20årig oskuld - Ragnarök - 2013-05-04

Jag hade köpt en hora. It's not a big deal. Få det överstökat. Säg till horan att du är oskuld och be henne undervisa dig Smile DU kommer efter det vara mkt mkt sexuellt självsäker och det med rätta eftersom du kommer veta så mkt mer om sex än gemene man. Ha gott om tid med horan, gör nån deal. Det kommer spara dig mkt tid och få dig att utvecklas snabbare.


20årig oskuld - russel - 2013-05-04

Håller med Ragnar. Kan absolut vara en fördel. Dessutom får du blodad tand och vill ha mer.


20årig oskuld - Donjohan - 2013-05-04

Ragnarök Skrev:Jag hade köpt en hora. It's not a big deal. Få det överstökat. Säg till horan att du är oskuld och be henne undervisa dig Smile

Haha, kunde inte låta bli att visualisera det där ''öh men asså du grabben, stoppa in den där penisen här emellan. Bra! Sådärja! Ja, och nu trycker du till med bäckenbenet framåt o tillbaka och ökar takten medan du tittar mig i ögonen. Sådärja! Lite djupare nu! Titta, du kan ju!''


Nä allvarligt. Lyssna inte på Ragnarök. Han har blivit för indoktrinerad av den sydamerikanska kulturen där varenda pappa köper horor åt sin oskulder till söner. Du utvecklas inte snabbare av att gå den enkla vägen.


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-04

Ragnarök Skrev:Jag hade köpt en hora. It's not a big deal. Få det överstökat. Säg till horan att du är oskuld och be henne undervisa dig Smile DU kommer efter det vara mkt mkt sexuellt självsäker och det med rätta eftersom du kommer veta så mkt mer om sex än gemene man. Ha gott om tid med horan, gör nån deal. Det kommer spara dig mkt tid och få dig att utvecklas snabbare.

Tack för svaret!

Kommer inte köpa någon hora då jag lyckats få flera nummer över nätet.
Fixat redan en träff med en tjej som verkar snäll medans jag försöker fixa en träff med en annan som jag hållt på och snacka sex över whatsapp i några timmar nu.
Har riktigt otur så skulle inte förvåna mig om allt gick åt helvete men vi får se hur det går så rapporterar jag senare på denna forum. Smile

russel Skrev:Håller med Ragnar. Kan absolut vara en fördel. Dessutom får du blodad tand och vill ha mer.

Tack för svaret!
Bestämt mig och inte köpa , kolla vad jag svara på ragnaröks inlägg. Smile

Donjohan Skrev:Haha, kunde inte låta bli att visualisera det där ''öh men asså du grabben, stoppa in den där penisen här emellan. Bra! Sådärja! Ja, och nu trycker du till med bäckenbenet framåt o tillbaka och ökar takten medan du tittar mig i ögonen. Sådärja! Lite djupare nu! Titta, du kan ju!''


Nä allvarligt. Lyssna inte på Ragnarök. Han har blivit för indoktrinerad av den sydamerikanska kulturen där varenda pappa köper horor åt sin oskulder till söner. Du utvecklas inte snabbare av att gå den enkla vägen.

Tack för svaret!

Hahaha xD
This made my day dude!

Det är lugnt kommer inte köpa hora, läs lite längre upp har skrivit varför. Smile


20årig oskuld - 123456 - 2013-05-04

Toledo Skrev:Vart bor du? Du kan säkert hitta wings här Smile

Stockholm.
Har faktiskt hittat en möjlig wingman här på forumet som jag ska ses med i veckan.
Sen finns det en till kille från en annan hemsida som jag ska ordna träff med för och snacka om det...


20årig oskuld - Ragnarök - 2013-05-07

Donjohan Skrev:Haha, kunde inte låta bli att visualisera det där ''öh men asså du grabben, stoppa in den där penisen här emellan. Bra! Sådärja! Ja, och nu trycker du till med bäckenbenet framåt o tillbaka och ökar takten medan du tittar mig i ögonen. Sådärja! Lite djupare nu! Titta, du kan ju!''


Nä allvarligt. Lyssna inte på Ragnarök. Han har blivit för indoktrinerad av den sydamerikanska kulturen där varenda pappa köper horor åt sin oskulder till söner. Du utvecklas inte snabbare av att gå den enkla vägen.

Hehe nej, faktum är att jag hade samma syn hemma i Sverige. Det är ingen genväg, det är ett sätt att utvecklas på, så länge det inte blir ett substitut för att ragga på riktigt. Dvs att man skiter i vanliga tjejer o går till horor istället. Men det samma gäller andra grejor isf också. ALkohol, droger, wingmen, kompisar, night game (ta skydd av "kaoset" som råder och enbart interagera med fulla människor). Vart ska vi dra gränsen? Du menar att gränsen går någonstans innan att man går till horor för att bli bättre med kvinnor. Jag anser att det mer eller mindre inte finns nån gräns för vad man kan göra för att utveckla sig själv. Det handlar inte om vad man gör, det handlar om hur och varför man gör det (varför dricker så många alkohol t ex). Och det handlar även om att få nya perspektiv och synsätt på livet och tjejer.


hade jag gått till en hora vid 15 års åldern, som undervisat mig i hur man ger korrekt kino, hur man är sexuell med kroppen etc hade jag inte blowat så många chanser man gjort.....

O många många naturals ligger med horor. Även några av top dogsen på C-R har några under bältet Smile


20årig oskuld - illdan - 2013-05-08

Well, jag har lite natural polare som har legat med horor i amsterdam.. Killar som dessutom är 10or rent utseendemessigt, dom tyckte det va fett najs då hororna va väldigt skillade Big Grin. Men dom var ju typ 28+ år samt minst 50lays bakom sig, dessutom är det lagligt i holland.

I sverige vet jag inte riktigt hur det funkar, men föreställer mig att det är dyrare, äckligare, skummare och dessutom olaglig(just detta skiter jag helt i)..

Man ska göra vad man känner för och som man själv tycker är moraliskt okej, skita i va andra tycker eller va någon lagstiftare anser är moralisk okej, så jag gör iaf Smile