LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-07-24,15:12,
Inlägg: #361
Symptom utav att sluta runka!
Carl Skrev:Om en person aldrig börjar runka, blir det en supermänniska då?

Det finns säkert vissa män där ute som blir så hardcore deprimerade av att ens vidröra sin penis att de gör det så lite som möjligt. Som försökte runka i 13 års åldern men fick panik och började gråta. Dessa går idag på antidepressions-piller samt en väldigt ihållande anti-runk kur som pågått sedan innan tonåren startade.

EDIT:

De har heller aldrig kommit i närheten av att ha sex och du återfinner en stor del av de som medlemmar i feministiskt initiaitv ("manliga" medlemmar)
2012-07-24,18:24,
Inlägg: #362
Symptom utav att sluta runka!
Carl Skrev:Om en person aldrig börjar runka, blir det en supermänniska då?
Har en vän som aldrig hade gjort det i gymnasiet iaf, enda som inte drack i "jag har aldrig". Vet inte nu men troligen inte, är sjukt driven och produktiv. Ska bara få han bra på tjejer också!
2012-07-24,22:11,
Inlägg: #363
Symptom utav att sluta runka!
Jag käkade en karta med p-piller när jag var liten. Nu har jag bröst Sad
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-07-25,14:08,
Inlägg: #364
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Det finns säkert vissa män där ute som blir så hardcore deprimerade av att ens vidröra sin penis att de gör det så lite som möjligt. Som försökte runka i 13 års åldern men fick panik och började gråta. Dessa går idag på antidepressions-piller samt en väldigt ihållande anti-runk kur som pågått sedan innan tonåren startade.

EDIT:

De har heller aldrig kommit i närheten av att ha sex och du återfinner en stor del av de som medlemmar i feministiskt initiaitv ("manliga" medlemmar)

Man blir väl inte kvinnlig av att inte runka, eller hur känner du dig?

Tänk om du hade fått reda på att runka var dålig när du var tio. Då hade du legat på 7000 dagar+ hur tror du att du varit som människa? Självsäkrare? Kåtare? Eller som en kvinna i en mans kropp?
2012-07-25,17:33,
Inlägg: #365
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Det finns säkert vissa män där ute som blir så hardcore deprimerade av att ens vidröra sin penis att de gör det så lite som möjligt. Som försökte runka i 13 års åldern men fick panik och började gråta. Dessa går idag på antidepressions-piller samt en väldigt ihållande anti-runk kur som pågått sedan innan tonåren startade.

EDIT:

De har heller aldrig kommit i närheten av att ha sex och du återfinner en stor del av de som medlemmar i feministiskt initiaitv ("manliga" medlemmar)

Jag fattar inte alls din poäng med detta inlägget heller. Va?

Har för övrigt en polare som runkat/onanerat extremt lite om ens något. En av de mest självsäkra, sköna, kreativa och produktiva personerna jag känner, som även har en snygg flickvän sen 5 år tillbaka. Inga antidepp-piller där inte. Vad yrar du om egentligen?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-25,18:07,
Inlägg: #366
Symptom utav att sluta runka!
Hade inte kollat porr på flera månader men för ungefär två månader sen kollade jag ett klipp och drog en oskyldig runk. Nu har jag kollat porr och runkat varje dag sen dess. Helvete. Måste ligga. Beroende av orgasm. Måste ut och hämta en dam. Grabbar försök inte bli proffs på dota.

så FRÅN och med NU ska jag inte pilla på kukjäveln.

Kan någon skälla lite på mig?
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-07-25,18:33,
Inlägg: #367
Symptom utav att sluta runka!
Fan Cruz jag trodde du skulle klara dig! Självdiceplin! Inget porr och inget runk. Gå ut och låt flickorna ge dig njutning istället.

Hör jag att du drar i snabeln igen så kommer jag hem till dig och ger dig något du sent kommer glömma.
2012-07-25,20:25,
Inlägg: #368
Symptom utav att sluta runka!
Vettorazzi Skrev:Jag fattar inte alls din poäng med detta inlägget heller. Va?

Har för övrigt en polare som runkat/onanerat extremt lite om ens något. En av de mest självsäkra, sköna, kreativa och produktiva personerna jag känner, som även har en snygg flickvän sen 5 år tillbaka. Inga antidepp-piller där inte. Vad yrar du om egentligen?

Men shit vad förvirrad du är, lol. Eller ja, jag uttryckte mig säkert lite flummigt Smile Big Grin

Jag var ironisk för det första. Syftade på nån som har så liten dick att ens försöka runka bara är deprimerande. Makes sense?
2012-07-26,19:10,
Inlägg: #369
Symptom utav att sluta runka!
31 dagar sen wank, tur att man fått ligga en del. Sitter aningen sugen på att kolla porr, men bara att hålla sig är ju helg imorgon.
2012-07-26,21:48,
Inlägg: #370
Symptom utav att sluta runka!
Cruz Skrev:Hade inte kollat porr på flera månader men för ungefär två månader sen kollade jag ett klipp och drog en oskyldig runk. Nu har jag kollat porr och runkat varje dag sen dess. Helvete. Måste ligga. Beroende av orgasm. Måste ut och hämta en dam. Grabbar försök inte bli proffs på dota.

så FRÅN och med NU ska jag inte pilla på kukjäveln.

Kan någon skälla lite på mig?
Du är en jävla fitta Cruz. Fattar inte att du är så jävla svag att du drar en runk fastän du sagt att du inte skulle. Kom hit ska jag ge dig en fet smäll på käften.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-07-26,21:55,
Inlägg: #371
Symptom utav att sluta runka!
Har slutat runka o kolla på porr i 5 dagar och jag är kåt som ett djur!!! Kan inte heller styra något för jag är så jääääääävla upptagen, har dock dirtytalkat med en massa brudar på FB, och jag blir bara kåtare!!!!!
Raaawr känner mig som ett djuuuuuuuuuuur!!!

Fan, jag är så kåt att det gör ont i magen!!!!!!!
2012-07-26,23:55,
Inlägg: #372
Symptom utav att sluta runka!
Tre veckor för mig imorgon. Det här låter lite sjukt, men en lite kul grej med no runk-grejen är att jag mer och mer har börjat tycka att det är lite bögigt att sitta och dra sig i snorren. Inget fel med det, så klart, men känns lite weird för mig som hetero. Nån från Reddit-gruppen var inne på samma spår, har jag för mig.
2012-07-27,01:20,
Inlägg: #373
Symptom utav att sluta runka!
Jag runkade igår. Tryck ner mig, killar...
2012-07-27,02:27,
Inlägg: #374
Symptom utav att sluta runka!
Poiuert Skrev:Tre veckor för mig imorgon. Det här låter lite sjukt, men en lite kul grej med no runk-grejen är att jag mer och mer har börjat tycka att det är lite bögigt att sitta och dra sig i snorren. Inget fel med det, så klart, men känns lite weird för mig som hetero. Nån från Reddit-gruppen var inne på samma spår, har jag för mig.

Jag tycker också det är bögigt att onanera nu plötsligt (är inne på dag 12 nu) och jag dömer ut mina arbetskamrater på jobbet som runkar ibland haha. Det är väl rationaliseringen som gör att man börjar tänka annorlunda över varför man inte runkat på så länge? Och tur är väl det!? =)

NO MORE MR RUNK GUY, FTW!
2012-07-27,05:32,
Inlägg: #375
Symptom utav att sluta runka!
2 dygn utan runk. Kan inte somna utan kvällsrunken, men fan det är bara att hålla ut.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-07-27,10:51,
Inlägg: #376
Symptom utav att sluta runka!
WALL-E Skrev:Jag runkade igår. Tryck ner mig, killar...

Men WALL-E för fan, vi har pratat om det där. Ditt värdelösa piece of Sh*t, jag trodde bättre om dig. Jag trodde du var kapabel till att tänka långsiktigt, skjuta upp belöningar, trodde inte du var nån STIMULATIONZJUNKIE som inte kan undvika rycka skinn. MYCKET, MYCKET besviken. På samma sätt som din lärarinna var när du begick väpnat rån mot den där matvarubutiken vid 13 års ålder, SKÄRPNING, fall inte in i gamla mönster, gaaHH! Angry
2012-07-27,10:52,
Inlägg: #377
Symptom utav att sluta runka!
Cruz Skrev:2 dygn utan runk. Kan inte somna utan kvällsrunken, men fan det är bara att hålla ut.

Du kan peppa dig med att det är svårast i början att undvika, sen flyter det mer på. At least så det var för mig.
2012-07-27,12:42,
Inlägg: #378
Symptom utav att sluta runka!
Cruz Skrev:2 dygn utan runk. Kan inte somna utan kvällsrunken, men fan det är bara att hålla ut.

Klassisk abstinens som tur var går över efter några dygn! =)
2012-07-28,15:23,
Inlägg: #379
Symptom utav att sluta runka!
Fyfan vad det är lätt att rationalisera att man "förtjänar" en runk när det går dåligt. Egentligen är motsatsen det man allra mest behöver...

"All limitations are self imposed"

2012-07-29,19:04,
Inlägg: #380
Symptom utav att sluta runka!
Inte runkat på tre veckor nu och märker knappt någon skillnad. Kåt som fan när jag ska ligga och får ribba innan kläderna åkt av trots att jag är full som fan, that's it. När gissar ni på att fler effekter kickar in?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,710 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 77 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}