LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-07-29,20:22,
Inlägg: #381
Symptom utav att sluta runka!
Jayson1 Skrev:Inte runkat på tre veckor nu och märker knappt någon skillnad. Kåt som fan när jag ska ligga och får ribba innan kläderna åkt av trots att jag är full som fan, that's it. När gissar ni på att fler effekter kickar in?

Yah, man, tänk riktigt långsiktigt. Säg till när du varit utan i 100 dygn.
2012-08-14,01:39,
Inlägg: #382
Symptom utav att sluta runka!
Detta är SimplePickup grabbarnas åsikt om hela NO-runk grejen:

[video=youtube;vVjcRSeQsr0]http://www.youtube.com/watch?v=vVjcRSeQsr0[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-14,02:04,
Inlägg: #383
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Detta är SimplePickup grabbarnas åsikt om hela NO-runk grejen:

hAHAHAH slutet, kaksmulor över hela min skärm nu fuckkk
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-14,09:44,
Inlägg: #384
Symptom utav att sluta runka!
"The biggest motivator is nature". Bästa quoten jag hört i detta.
2012-08-14,18:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-14,18:39 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #385
Symptom utav att sluta runka!
Vafuck kanske inte för mig dno, motivation? Runkade inte på 1 v elr ngt kom i sömnen, sen runka ja inte på 2 v kom i sömnen, sen höll jag mig runt 1-2 v och då fick jag inte upp dicken när det skulle sexas psyket eller för att jag ej runkade no idea dicken kändes även mindre typ. Hände en rätt grym grej när jag hade icke runka period som jag aldrig varit med om förut, knullade nämligen en brud på toan när jag var ute aldrig hänt förut. Om det var no runk i 1 v som gjorde de elr för jag va lite full har jag ingen aning om, glömde att dicken gick upp med bruden på toan men kändes inte lika stor som vanligt av någon anledning kändes mindre typ samt slappare? I dont know

Men e sugen på ge detta en ny chans fan, dock har jag börjat lite me jelq o de e svårt o fan inte runka efter det. Gillar även köra stop teknik när jag runkar för o träna upp mig vilket resulterar att man vill ha en happy ending o inte ba gå o lägga sig fan.

Well, ska man börja från nu, nee.. elr joo. fan vet ej... fuck.
2012-08-15,02:31,
Inlägg: #386
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Detta är SimplePickup grabbarnas åsikt om hela NO-runk grejen:

WTF? Nofap doesn't help against ADHD, it fuckin creates it!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-08-15,10:12,
Inlägg: #387
Symptom utav att sluta runka!
Lika motsägelsefullt som att amfetamin hjälper mot adhd, för det gör det.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-17,19:44,
Inlägg: #388
Symptom utav att sluta runka!
Jayson1 Skrev:Inte runkat på tre veckor nu och märker knappt någon skillnad. Kåt som fan när jag ska ligga och får ribba innan kläderna åkt av trots att jag är full som fan, that's it. När gissar ni på att fler effekter kickar in?

Sådär, nu är jag väl uppe i runt fem-sex veckor nu. De dagar jag är ledig och inte gör ett skit handlar minst sagt om disciplin men nu när jag börjar märka av effekterna är det inte lika svårt då det motiverar en.

Ni som tvivlar på detta, läs min tidigare diskussion med Evilvalle kring det här. Jag var jävligt skeptiskt men nu, efter att ha provat, är det något jag lätt står bakom. För mig handlar det inte alls om det de beskriver i Simplepickup. Där verkar kåtheten vara det som får de att tvinga sig till att approacha hela tiden. Min ökade success handlar mer om att det går så jävla mycket lättare. Det hjälper ju så klart att vara nära bristningsgränsen när man står där kvart i tre men för mig handlar det som sagt att jag får mycket fler AIConfused och blir öppnad hela tiden.

Ber om ursäkt för att jag bashade detta långt innan jag ens provat.
2012-08-17,19:52,
Inlägg: #389
Symptom utav att sluta runka!
Jayson1 Skrev:Sådär, nu är jag väl uppe i runt fem-sex veckor nu. De dagar jag är ledig och inte gör ett skit handlar minst sagt om disciplin men nu när jag börjar märka av effekterna är det inte lika svårt då det motiverar en.

Ni som tvivlar på detta, läs min tidigare diskussion med Evilvalle kring det här. Jag var jävligt skeptiskt men nu, efter att ha provat, är det något jag lätt står bakom. För mig handlar det inte alls om det de beskriver i Simplepickup. Där verkar kåtheten vara det som får de att tvinga sig till att approacha hela tiden. Min ökade success handlar mer om att det går så jävla mycket lättare. Det hjälper ju så klart att vara nära bristningsgränsen när man står där kvart i tre men för mig handlar det som sagt att jag får mycket fler AIConfused och blir öppnad hela tiden.

Ber om ursäkt för att jag bashade detta långt innan jag ens provat.

JA JAG SÄGER JU DET ÄNDÅ ÄR FOLK SÅ JÄVLA SKEPTISKA FÖR ATT DOM HELT ENKELT INTE KAN SLITA SIG IFRÅN LISA ANN

SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA
SLUTA RUNKA SLUTA RUNKA

ALLA

NU

I KÖR

VI RUNKAR INGE MER INGE MER INGE MER INGE MER RUNKAR INE ER JDfsdjfkdsfkjdfkjdfkjdfjkdfkjd
dfsdfsdfsdfs

snickersglass <3
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-18,17:56,
Inlägg: #390
Symptom utav att sluta runka!
VI RUNKAR INGE MER INGE MER INGE MER INGE MER RUNKAR INE ER JDfsdjfkdsfkjdfkjdfkjdfjkdfkjd
dfsdfsdfsdfs Big Grin
2012-08-18,18:40,
Inlägg: #391
Symptom utav att sluta runka!
VI RUNKAR INGE MER INGE MER INGE MER
INGE MER RUNKAR INE ER JDfsdjfkdsfkjdfkjdfkjdfjkdfkjd
dfsdfsdfsdfs
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-18,22:16,
Inlägg: #392
Symptom utav att sluta runka!
Jag funderar faktiskt på att runka igen. Den 11/9 går min tidsfrist ut och då får jag chans att se om det faktiskt finns någon skillnad i det. Kanske rent av testa Furious Fap, dvs 3-5 sprut om dagen. Man lär ju bli cp av det med.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-18,22:23,
Inlägg: #393
Symptom utav att sluta runka!
AbbeyRoad Skrev:Jag funderar faktiskt på att runka igen. Den 11/9 går min tidsfrist ut och då får jag chans att se om det faktiskt finns någon skillnad i det. Kanske rent av testa Furious Fap, dvs 3-5 sprut om dagen. Man lär ju bli cp av det med.

Det finns absolut skillnader utöver de rent uppenbara miniplacebogrejerna typ att man mår bra för att man håller ett mål/har självdisciplin etc. Om du menar skillnader i generellt välmående och självförtroende dvs.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-21,00:28,
Inlägg: #394
Symptom utav att sluta runka!
WAWAWA INTE RUNKA MER DROG MIN SISTA FÖRRIGÅR WAWWA

Dock så blirre lite svårare när man tagit en holk Rolleyes
2012-08-21,14:19,
Inlägg: #395
Symptom utav att sluta runka!
Usch känns så jävla bögigt att runka nu när man har ett par månader på nacken.
2012-08-21,14:24,
Inlägg: #396
Symptom utav att sluta runka!
Min sista runk var förra veckan i onsdags!! Inte ens gått en vecka än! Men jag tänker fan låta bli ballen minst ett par månader till!
2012-08-21,14:42,
Inlägg: #397
Symptom utav att sluta runka!
ye, its my time nu med.. sista runken igår lets try this shit out!
2012-08-23,03:12,
Inlägg: #398
Symptom utav att sluta runka!
Direkt ur boken "Models" av Mark Manson (Entropy):

Citat:Napoleon Hill wrote a famous section in his classic work Think and
Grow Rich called “Sexual Transfiguration.” Hill noticed and
theorized, that extremely successful men also had extremely high
sex drives. But not only did they have very high sex drives, but they
channeled this sexual energy into their work and their
accomplishments. Often they would abstain from sex or
masturbation for long periods of time and would therefore feel more
energized.

Science is starting to back this up. Orgasms, or more accurately,
ejaculation in men, actually causes a depletion of various hormones
and endorphins which often lead to useful behaviors as well as
motivation.

IN YOUR FACE FETTO-RÖDING-SKÄGGMURVEL-PRORUNK-PETTER
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-23,17:46,
Inlägg: #399
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Direkt ur boken "Models" av Mark Manson (Entropy):



IN YOUR FACE FETTO-RÖDING-SKÄGGMURVEL-PRORUNK-PETTER

Yes, nu påminner du mig om den där Napoleon Hill boken, minns att han nämnde det nånstans men tror inte han gick in på det nåt djupare.
2012-08-23,18:37,
Inlägg: #400
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:Yes, nu påminner du mig om den där Napoleon Hill boken, minns att han nämnde det nånstans men tror inte han gick in på det nåt djupare.

Han ägnar bara ett helt kapitel åt det! ;-)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,706 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 67 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}