LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-02-04,19:54,
Inlägg: #1741
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,17:28)Fiskarn Skrev: Intressant, värsta egoboosten att dra o gymma! Har en polare som också berättat liknande saker och han tar craze och kreatin.

Själv får jag blickar varje dag nu, här o var, vetifan vad som händer.. Särskilt gymmet men också bibblan, skolan, willys etc... Men (!!!) Inte krogen, där är det stendött med denna typ av blickar... Kan dock tänka mig att alkoholen förstör på något märkligt sätt. Kanske är så att jag inte uppfattar blickarna pga berusningen. Vore intressant att köra ett riktigt hårt pass en fredagskväll och därefter genast dra till krogen nykter. (duscha innan givetvis)
Ja visst är det så. Kan garantera dig att det är alkoholen.

Man förstår inte hur pass dum man blir, det är något enormt vad alkoholen förstör. Man kanske skapar 10 chanser, men man missar 20 andra. Enda anledningen till varför man blir "bra" är : Man skiter i, man blir den där alfahanen som tjejerna dras till (samtidigt som man kanske blir midnre försiktig i vad man säger och ibland trampar på någons tår och då fuckar allt).

Jag vet att det är lite delade åsikter på detta forum ang droger, men jag säger bara en sak: amfetamin. En, _EN_ liten lina och sen dricker du som vanligt, så får du energin osv av alkholen, bara att du missar INTE en enda av dom där blickarna, och dessutom blir ditt game 200% vassare.

Så du typ neutraliserar alkoholens negativa effekter och får bara dom bra.

Sen får man tycka vad man vill om drugs, men den näst mest avsugna personer här på CL är ju självaste TobiasK, och som jag fattat det så är centralstimulanta inte helt obekant där =)
2014-02-04,20:14,
Inlägg: #1742
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,19:54)Tenga Skrev: Ja visst är det så. Kan garantera dig att det är alkoholen.

Man förstår inte hur pass dum man blir, det är något enormt vad alkoholen förstör. Man kanske skapar 10 chanser, men man missar 20 andra. Enda anledningen till varför man blir "bra" är : Man skiter i, man blir den där alfahanen som tjejerna dras till (samtidigt som man kanske blir midnre försiktig i vad man säger och ibland trampar på någons tår och då fuckar allt).

Jag vet att det är lite delade åsikter på detta forum ang droger, men jag säger bara en sak: amfetamin. En, _EN_ liten lina och sen dricker du som vanligt, så får du energin osv av alkholen, bara att du missar INTE en enda av dom där blickarna, och dessutom blir ditt game 200% vassare.

Så du typ neutraliserar alkoholens negativa effekter och får bara dom bra.

Sen får man tycka vad man vill om drugs, men den näst mest avsugna personer här på CL är ju självaste TobiasK, och som jag fattat det så är centralstimulanta inte helt obekant där =)

Speed är som roids för sociala skillsen.
2014-02-04,21:23,
Inlägg: #1743
RE: Symptom utav att sluta runka!
Gillar inte alkohol speciellt mycket alls när jag är ute, några drinkar sen får det vara bra. Blir så jävla okalibrerad och missar uppenbara signaler och skit.

Då föredrar jag DMAA =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-04,22:22,
Inlägg: #1744
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fan köra roids och koks veckovis och sikta på att dö om1-5 år istället för utan och dö +60

Jk

Fan står inför dilemma, ska dra in cash på att vara spermdonator. Ska först på kontroll av blodvärde, sperm kör och så ska jag träffa en läkare och kurator. Anyway sperman ska vara inom 2-5 dagar gammal och jag är inne på 3 veckors no runk som jag psykoligiskt ej vill bryta då den börjar ta fart.

Ska man typ skriva att man kör norunk och behöver någon som "do the job"? Annars får man kolla med brudpolare eller kanske anslagstavlan på emocore.se
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-04,22:50,
Inlägg: #1745
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,22:22)russel Skrev: Ska man typ skriva att man kör norunk och behöver någon som "do the job"?

Låter som en idé.

Nämner du no-fap ger doktorn dig en remiss till någon lokal streetwalker utan tänder, faktiskt skönare än man tror. Har du otur blir du skickad till Apoteket där någon av kärringarna i kassan ger dig ett HJ vid tamponghyllan, inte lika mycket passion och hängivenhet här utan lite mer "in och ut".

I värsta fall löser läkaren det plats.
2014-02-04,23:40,
Inlägg: #1746
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,22:22)russel Skrev: Fan köra roids och koks veckovis och sikta på att dö om1-5 år istället för utan och dö +60

Jk

Fan står inför dilemma, ska dra in cash på att vara spermdonator. Ska först på kontroll av blodvärde, sperm kör och så ska jag träffa en läkare och kurator. Anyway sperman ska vara inom 2-5 dagar gammal och jag är inne på 3 veckors no runk som jag psykoligiskt ej vill bryta då den börjar ta fart.

Ska man typ skriva att man kör norunk och behöver någon som "do the job"? Annars får man kolla med brudpolare eller kanske anslagstavlan på emocore.se

LOL hur mkt cash får man?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-05,00:02,
Inlägg: #1747
RE: Symptom utav att sluta runka!
Går genom en riktig dal nu när jag är inne på dag fyra av hard-mode. Allt är allmänt piss (förutom träningen) och det känns som månader sedan jag hade en topp. Fuck
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2014-02-05,00:26,
Inlägg: #1748
RE: Symptom utav att sluta runka!
Torskade idag, skämdes över mig själv efteråt. På de igen
2014-02-05,17:04,
Inlägg: #1749
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-05,00:02)golvmopp Skrev: Går genom en riktig dal nu när jag är inne på dag fyra av hard-mode. Allt är allmänt piss (förutom träningen) och det känns som månader sedan jag hade en topp. Fuck

Som nämnt säkert hundra ggr i denna tråd - DET KOMMER BLI BÄTTRE SÅ HÅLL UT BRODER!! Smile

Inne på vecka 6 nu. Av tidigare erfarenhet vet jag att min dal kommer ganska långt in i nofap och sitter i ett bra tag. tror den kommit runt v3 och hållt i typ två veckor. Känt riktig depp och absolut noll motivation under dessa dalar. Träningen har blivit min räddning om jag ej fått ligga mkt under den tiden.

Dock känner jag efter ca v5 ett jävligt fett lyft och efter det är det bara uppåt. Nu under sjunde veckan känner jag mig JÄVLIGT på topp och tänker att blir det bättre än så här kan jag nog gå hur långt som helst.

Härda ut och kämpa - det är värt nån vecka eller två med ångest för my god vilka frukter du kan skörda sen!!
2014-02-05,17:19,
Inlägg: #1750
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 14 nu, varit lite kåt och inte haft några direkta problem på ett gäng dagar, närmare en vecka tror jag.

Så fick en ganska tidig flatline tror jag. Iaf inte haft några som helst problem att hålla mig ifrån att fappa senaste veckan.
2014-02-05,17:51,
Inlägg: #1751
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tidigare haft lite av en flatline tror jag, är på typ dag40 nu. Inte haft så stor aptit för sex, inte så jättehård när jag gökat. Börjar dock vibrera i kuken nu igen känner jag, very nice
2014-02-05,23:12,
Inlägg: #1752
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sjukt. Nu kommer det, 2.5 veckor in och flatlinen börjar gå över. Första två veckorna (minus första dagarna) har jag känt mig nästan helt asexuell och seg, dicken helt död... nu börjar blickarna komma. Möter dom, viker aldrig först. Känner mig så potent. Pigg. Som magi.
2014-02-05,23:14,
Inlägg: #1753
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-05,23:12)Cogo Skrev: Sjukt. Nu kommer det, 2.5 veckor in och flatlinen börjar gå över. Första två veckorna (minus första dagarna) har jag känt mig nästan helt asexuell och seg, dicken helt död... nu börjar blickarna komma. Möter dom, viker aldrig först. Känner mig så potent. Pigg. Som magi.

Its magic baby. Så jävla sjukt är det HAHA

THEY KNOW
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-02-06,01:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-06,01:18 av {2} russel.)
Inlägg: #1754
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,23:40)Evilvalle Skrev: LOL hur mkt cash får man?

Enligt de så äre 500 SEK/donationstillfälle och man ska lämna 1 gång i veckan.

http://www.akademiska.se/sv/Verksamheter...donatorer/

EDIT: "Om du blir godkänd som donator vill vi att du kommer minst 1 gång per vecka och lämnar sperma för nedfrysning"

http://www.karolinska.se/Verksamheternas...madonator/
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-06,02:15,
Inlägg: #1755
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-04,22:50)Vetinte Skrev: Låter som en idé.

Nämner du no-fap ger doktorn dig en remiss till någon lokal streetwalker utan tänder, faktiskt skönare än man tror. Har du otur blir du skickad till Apoteket där någon av kärringarna i kassan ger dig ett HJ vid tamponghyllan, inte lika mycket passion och hängivenhet här utan lite mer "in och ut".

I värsta fall löser läkaren det plats.

Shit men vettefan om man kan lita på streetwalkers, då är väll Gun 2 månader kvar till pension på apoteket hjärtat vid mariatorget ett tryggare alternativ kan jag tänka mig.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-02-06,11:45,
Inlägg: #1756
RE: Symptom utav att sluta runka!
Okej detta är helt sjukt. Seriöst grabbar det är ejakuleringen som är boven. När jag började nofap tyckte jag det var awesome som fan, sprutande max en gång i veckan i snitt, sen träffade jag för några månader sen en liten nymf. Så efter två veckor av att spruta 5ggr om dagen i henne mådde jag piss och tyckte nofap sög. Nu har jag inte sprutat på några veckor och försöker lära mig att ha sex utan att ejakulera. Saker är helt jävla sjuka. Alla symptom ni skriver om stämmer. God fuck yeah BALLS
2014-02-06,18:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-06,18:56 av {2} Tenga.)
Inlägg: #1757
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-06,11:45)godsgift Skrev: Okej detta är helt sjukt. Seriöst grabbar det är ejakuleringen som är boven. När jag började nofap tyckte jag det var awesome som fan, sprutande max en gång i veckan i snitt, sen träffade jag för några månader sen en liten nymf. Så efter två veckor av att spruta 5ggr om dagen i henne mådde jag piss och tyckte nofap sög. Nu har jag inte sprutat på några veckor och försöker lära mig att ha sex utan att ejakulera. Saker är helt jävla sjuka. Alla symptom ni skriver om stämmer. God fuck yeah BALLS
Ja visst är det sprutet, men att undvika porr gör givetvis hela saken mycket bättre! Porr skadar hjärnan, samt att det är SJUKT beroendeframkallande, vilket gör att det är svårare att släppa runkandet.

Ska också ge mig på ett försök det där med sex utan sprut, men att lära sig komma ändå, nog lättare sagt än gjort men nog fan är det värt om man lär sig.

Var det inte ngn snubbe här som träffat ngn nymfoman som tog med honom på kurser och skit om just det?

(2014-02-04,20:14)confused... Skrev: Speed är som roids för sociala skillsen.
Indeed! Fucking love it, att man känner, eller ja snarare ÄR en rockstar, ja va ska man säga, BOSS
(2014-02-04,21:23)Evilvalle Skrev: Gillar inte alkohol speciellt mycket alls när jag är ute, några drinkar sen får det vara bra. Blir så jävla okalibrerad och missar uppenbara signaler och skit.

Då föredrar jag DMAA =))
Just detta har jag precis insett också när jag börjat utforska centralstimulanter på krogmiljö, just hur jävla mycket signaler man missar annars och hur SJUKT okalibrerad man blir. på alkohol går man ENBART på det man själv ser, vilket inte är mycket, nu kan man gå in i ett rum, iskallt (sexigt dvs), scanna av alla chicks på 5sek och göra massa småekvationer i huvudet om vem som är vad, vem som ser kåtast ut, vem som är mest slynig osv. För att inte tala om hur jävla mycket man kan prata om vad som helst, styra samtalet PRECIS vart man vill.

Dock är nyckeln att hålla det till en lagom dos CS, dels för tjackballen, men även att man gärna inte vill ta bort alkoholenergin helt. Så gärna ~30cl sprit och några linor så är man fruktansvärt jävla unstoppable.


BTW, fan vad jag diggar det här forumet Big Grin Känns som en liten la familia, massa folk här som känns som om man träffats IRL skulle klicka som fan, samma åsikter om det mesta, många drogliberala (men ändå inga pundare) osv. Fan, kärlek boys!
2014-02-06,19:53,
Inlägg: #1758
RE: Symptom utav att sluta runka!
Alltså jag vet inte, runkade två gånger idag men fick fortfarande blickar som jag får under no-fap. Jag märker ingen skillnad. Tror jag ska köra på ett sprut per vecka, känns rimligt.

Inte kollat på porr över 1 år, feeeeettt nice.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-02-06,20:03,
Inlägg: #1759
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-02-06,19:53)Cruz Skrev: Alltså jag vet inte, runkade två gånger idag men fick fortfarande blickar som jag får under no-fap. Jag märker ingen skillnad. Tror jag ska köra på ett sprut per vecka, känns rimligt.

Inte kollat på porr över 1 år, feeeeettt nice.

Porr är nog närmast garanterat den största boven =))
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-02-06,22:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-06,23:02 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #1760
RE: Symptom utav att sluta runka!
Tror flatlinen börjar rucka lite på sig. Vaknat med ordentlig ribba senaste två dagarna, spontana erektioner till och från, börjar killa lite kr0ppen.

EDIT: Börjar även bli CP och langa kryptiska meddelanden på FB
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,688 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 126 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}