LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-06-21,02:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-21,02:34 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2181
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 3 börjar redan bli tok-kåt. Det som fungerar hittils att inte faila efter första dagen är att gymma och försöka ha det i huvudet hela tiden.

Tycker suget försvinner som fan av att hålla igång med träningen
2014-06-22,02:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,03:20 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2182
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 4

Grabbar detta är det sjukaste som hänt i mitt uteliv hittills

Vanlig krogkväll med grabbarna, vi sitter på en uteservering och får se en riktig 10/10 extremt bra utseende. Jag och min närmaste vän bestämmer oss för att köra sten sax och påse vem som ska gå fram (mest en rolig sak). Jag förlorar och går fram till tjejen. Detta är första gången jag går fram till någon nykter ska ni veta.

Hon röker så jag frågar om jag får ta en cigg, hon svarar att hon inte har något men börjar istället ställa frågor som "Är du härifrån, vilka är du här med" Jag tänker, yes! Tecken på intresse.

Vi sitter och pratar en stund, bra flow i pratet. Hon ställer frågor, jag ställer frågor allmänt trevligt samtal. Hon har en klänning på sig och det är ganska kallt ute, så jag försöker med lite "Kino" smeker henne på axlarna och frågar om hon inte fryser.

Då kommer bartendern och stör, hon har tydligen glömt att betala i baren så hon får ett kvitto i ansiktet och går in, men säger "Vänta jag ska betala, jag kommer".

Jag sitter kvar ensam i 5 minuter, sen drar jag till mina vänner igen och skiter i henne. Jag pallar inte vara hund och jaga henne. När jag väl kommer in får jag se att hon verkar ha kille, hon sitter vid ett gäng och en snubbe med mörkt långt hår håller om henne.

Jag tänker, fuck that och kör vidare. Dansar och har allmänt kul med mina vänner.

10 minuter innan krogen ska stänga, och trubaduren spelar sista låtarna händer det sjukaste jag har varit med om. 10:an tränger sig fram på dansgolvet, går fram till mig och håller om mig och trycker sig upp mot mig.

Jag dansar med henne, snurrar henne, kramar henne, smeker henne på rumpan, kysser henne på kinden. Hon kollar mig djupt i ögonen och blicken säger "Knulla mig, knulla mig"

Fortsätter dansa och tänker "FUCK! jag är fan kungen" polarna ser helt tagna ut.

Helt plötsligt får jag en hård knuff i ryggen, vänder mig om och där står killen med långt mörkt hår (som jag såg henne sitta med tidigare) Han har några vänner med sig och säger "Chilla, det räcker nu! Ta det lungt för fan"

Jag säger bara "Ok chilla, ta det lungt" Hon går iväg med killen, men vänder sig om och ger mig en blick som säger "sorry"


Detta kanske är vardagsmat för er, men jag har aldrig varit med om liknande i hela mitt liv. Hon var verkligen 10/10 enligt både mig och mina vänner.


Gjorde jag något fel? Skulle jag ha "käftat" med killarna??

Eller ska jag bara vara stolt att jag iaf fick en 10:a så pass intresserad?
2014-06-22,07:09,
Inlägg: #2183
RE: Symptom utav att sluta runka!
Se det som en kul grej som hände utöver det vanliga... Om du nu undrade om det var hennes kille skulle du ju kunnat fråga. Svårare än så är det inte ;-)
Men att analysera är meningslöst. Hon skulle kunna ha varit intresserad och du hade halva inne. Svartsjuk killpolare i friend zone? Eller så lekte hon med dig för att göra sin pojkvän svartsjuk. Arg sex är bästa sexet och manipulativa brudar håller på med sånt skit... Så allt från att du blev utnyttjad till du va kung... Se dig som kung och skit i att analysera mer :-p
2014-06-22,08:36,
Inlägg: #2184
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sant Smile
2014-06-22,11:01,
Inlägg: #2185
RE: Symptom utav att sluta runka!
Bra där ångest fortsätt med approchandet, du hade henne
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-22,11:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,11:40 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2186
RE: Symptom utav att sluta runka!
Grymt! Kan lova dig att det inte är vardagsmat för någon att få 10or som sådär säger åt dem att knulla henne.

Facking hell, i hennes fall handlade det väl om att hitta en escape plan haha, dra iväg henne så fort som möjligt till toaletten eller smuggla ut henne på något annat sätt.

Grymt iaf,

Tänker på det igen och det var nog givet att hon ville bli knullad på toaletten, skulle va att bara direkt när hon sa så slita med henne dit

Edit igen: hade du kört no-fap lite längre kanske du hade direkt följt dina caveman instinkter och slitet med henne utan hesitation, haha!
2014-06-22,13:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,13:37 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2187
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,11:32)SvaMp_ Skrev: Grymt! Kan lova dig att det inte är vardagsmat för någon att få 10or som sådär säger åt dem att knulla henne.

Facking hell, i hennes fall handlade det väl om att hitta en escape plan haha, dra iväg henne så fort som möjligt till toaletten eller smuggla ut henne på något annat sätt.

Grymt iaf,

Tänker på det igen och det var nog givet att hon ville bli knullad på toaletten, skulle va att bara direkt när hon sa så slita med henne dit

Edit igen: hade du kört no-fap lite längre kanske du hade direkt följt dina caveman instinkter och slitet med henne utan hesitation, haha!


Nej alltså hon sa ju inte "knulla mig" men när vi dansade och var intima som fuark då tittade hon på mig med hundögon och kändes som hon sa "knulla mig"

Fan för idiot-killarna, hon var den snyggaste jag sett i krogmiljö. Men finns ju fler tjejer, dock vet jag vart hon jobbar så det blir lätt att ta upp ett samtal.


Det mest positiva, det var ju inte ens farligt/svårt att öppna. Kommer fortsätta bara köra på titta djupt i ögonen, le och fråga "Hej! Har du roligt ikväll?" Man märker ju direkt om det finns intresse.

Hon måste ha flippat av att man inte var "på" som alla andra, hon hade säkert 10 killar efter sig hela tiden, och verkar som hon hade någon form av pojkvän.

Sket i att följa efter när hon gick in, ignorerade henne hela kvällen, sen på dansgolvet dansade hon framför mig (men sket i henne då med) då helt plötsligt kommer hon fram och tränger sig på mig och sliter tag i mig.

dessa 10:or får säkert spel om dom får en diss, kan tänka mig att dom kan gå med på att knulla fulare killar bara för att inte få en diss. Sjukt men sant
2014-06-22,14:15,
Inlägg: #2188
RE: Symptom utav att sluta runka!
Aha läste lite förhastat.

Precis så e det nog med sånna tjejer, hon e nog van vid att de flesta killar hundar efter henne direkt
2014-06-22,14:47,
Inlägg: #2189
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,02:45)ångest101 Skrev: Dag 4

Grabbar detta är det sjukaste som hänt i mitt uteliv hittills

Vanlig krogkväll med grabbarna, vi sitter på en uteservering och får se en riktig 10/10 extremt bra utseende. Jag och min närmaste vän bestämmer oss för att köra sten sax och påse vem som ska gå fram (mest en rolig sak). Jag förlorar och går fram till tjejen. Detta är första gången jag går fram till någon nykter ska ni veta.

Hon röker så jag frågar om jag får ta en cigg, hon svarar att hon inte har något men börjar istället ställa frågor som "Är du härifrån, vilka är du här med" Jag tänker, yes! Tecken på intresse.

Vi sitter och pratar en stund, bra flow i pratet. Hon ställer frågor, jag ställer frågor allmänt trevligt samtal. Hon har en klänning på sig och det är ganska kallt ute, så jag försöker med lite "Kino" smeker henne på axlarna och frågar om hon inte fryser.

Då kommer bartendern och stör, hon har tydligen glömt att betala i baren så hon får ett kvitto i ansiktet och går in, men säger "Vänta jag ska betala, jag kommer".

Jag sitter kvar ensam i 5 minuter, sen drar jag till mina vänner igen och skiter i henne. Jag pallar inte vara hund och jaga henne. När jag väl kommer in får jag se att hon verkar ha kille, hon sitter vid ett gäng och en snubbe med mörkt långt hår håller om henne.

Jag tänker, fuck that och kör vidare. Dansar och har allmänt kul med mina vänner.

10 minuter innan krogen ska stänga, och trubaduren spelar sista låtarna händer det sjukaste jag har varit med om. 10:an tränger sig fram på dansgolvet, går fram till mig och håller om mig och trycker sig upp mot mig.

Jag dansar med henne, snurrar henne, kramar henne, smeker henne på rumpan, kysser henne på kinden. Hon kollar mig djupt i ögonen och blicken säger "Knulla mig, knulla mig"

Fortsätter dansa och tänker "FUCK! jag är fan kungen" polarna ser helt tagna ut.

Helt plötsligt får jag en hård knuff i ryggen, vänder mig om och där står killen med långt mörkt hår (som jag såg henne sitta med tidigare) Han har några vänner med sig och säger "Chilla, det räcker nu! Ta det lungt för fan"

Jag säger bara "Ok chilla, ta det lungt" Hon går iväg med killen, men vänder sig om och ger mig en blick som säger "sorry"


Detta kanske är vardagsmat för er, men jag har aldrig varit med om liknande i hela mitt liv. Hon var verkligen 10/10 enligt både mig och mina vänner.


Gjorde jag något fel? Skulle jag ha "käftat" med killarna??

Eller ska jag bara vara stolt att jag iaf fick en 10:a så pass intresserad?

Yep du fick erfara det, da magic. Man får onekligen någon sexuell cp aura eller något när man inte fappar, brudar kan lukta sig till sperman eller nåt Tongue
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-22,15:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,15:44 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2190
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,14:15)SvaMp_ Skrev: Aha läste lite förhastat.

Precis så e det nog med sånna tjejer, hon e nog van vid att de flesta killar hundar efter henne direkt

Ja, därför ville hon väl testa mig som var avvikande. Men det var lätt värt att bli testad, få känna och smeka lite samt göra idioterna avis som fan

(2014-06-22,14:47)Evilvalle Skrev: Yep du fick erfara det, da magic. Man får onekligen någon sexuell cp aura eller något när man inte fappar, brudar kan lukta sig till sperman eller nåt Tongue

Ja! No-fap + gå ut nykter / dricka 2-3 öl är fan det vinnande konceptet. Gick så jävla bra igår trots inget knull har jag växt som tusan i självförtroende.

Känner mig helt bekväm att öppna brudar nykter nu och inser att det inte är så farligt, samtidigt som jag tänker "Jag bryr mig inte". En diss, vad fan är det?

Nu ska jag börja tänka såhär, får jag en diss. Då är det bara att tänka att "Jaha, vad synd att hon inte ville se vilken bra kille jag är. Äsch jag har fått bättre"

Eller tänka "jag kanske inte är hennes typ" (För snygg för henne Blush )
2014-06-22,18:50,
Inlägg: #2191
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,14:47)Evilvalle Skrev: Yep du fick erfara det, da magic. Man får onekligen någon sexuell cp aura eller något när man inte fappar, brudar kan lukta sig till sperman eller nåt Tongue

Det börjar bli förvirrande gällande helheten med nofap. Har alltid tänkt dopaminreceptor teorin och dessutom att det ska ge mer motivation till att jaga fitta.
Men det börjar luta mer och mer åt att the very big secrret är att man inte ska tömma sig at all. Absolut inte via runk och porr, men även att det är negativit att tömma sig via regelbundet sex också?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-06-22,19:09,
Inlägg: #2192
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,18:50)russel Skrev: Det börjar bli förvirrande gällande helheten med nofap. Har alltid tänkt dopaminreceptor teorin och dessutom att det ska ge mer motivation till att jaga fitta.
Men det börjar luta mer och mer åt att the very big secrret är att man inte ska tömma sig at all. Absolut inte via runk och porr, men även att det är negativit att tömma sig via regelbundet sex också?

Om man inte får komma vid vanligt sex är det ju värdelöst? :/
2014-06-22,21:43,
Inlägg: #2193
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag ska inte tjata på er mer om min historia med 10:an, men jag måste faktiskt säga att jag är helt jävla tagen och paff. Min motivation att inte runka är skyhög nu. Sånt där händer bara inte! Och ingen polare har varit med om liknande heller säger dom.

Alla 5 bedömde henne som 10:a och jag gjorde knappt någonting för att försöka med henne förutom att le och prata på, vara lite mysig med händerna på ryggen när vi pratade osv.

Känns bra
2014-06-22,23:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-22,23:14 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2194
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha. Skönt att höra ångest101, kanske jag börjar tro på dig ändå. Smile

Har haft några sådana där också, tror nog att de flesta här kan känna igen sig?
Första gången man fixar ett hett ONS av en jävligt ballsy cold approach eller då man gått ut helt själv och varit "the man" och gått runt och hånglat upp massa olika heta brudar och haft en galen natt eller bara fångat intresse av en riktig 10:a.
Det krävs egentligen bara att man får se den där potentialen som finns en endaste liten gång, bara för ett ögonblick liksom. Se att man faktiskt har det i sig, att man kan ha det där betydligt mer spännande och roligare livet.
Det är som man öppnar dörren till en annan värld och man får gratis motivation till lång tid framöver och har en annan självsäkerhet i sig.
Finns det nu i alla fall en 10-poängare i världen som blev jävligt attraherad och tänd av just dig, så är det ju ganska självklart att det även lär finnas andra 10-poängare därute som också skulle vara det.
Sen svävar man på moln och tänker att man är en gud i några veckor.
Dra nytta av det och bara ut och kör på som fan igen under närmaste tiden.

Tänkte också det där du sa med ditt mindset med dissarna. Då kan ju jag säga att när jag börja adaptera "screening-mindsetet", så förändrades det mesta för mig. Visst har jag känt mig rätt awkward inför en del approacher, men handen på hjärtat så har jag inte brytt mig ett enda skit om en enda diss jag fått senaste året och då har jag väl blivit dissad sisådär +400ggr (kan inte riktigt uppskatta det men något åt den vägen är det väl).
Grejen är ju att när man är ny så tar man alltid det så jävla löjligt personligt men när man tänker det hela handlar om att hitta kvinnor som är "sexuellt tillgängliga för tillfället" så förändras det.

(2014-06-22,15:41)ångest101 Skrev: Nu ska jag börja tänka såhär, får jag en diss. Då är det bara att tänka att "Jaha, vad synd att hon inte ville se vilken bra kille jag är. Äsch jag har fått bättre"

Eller tänka "jag kanske inte är hennes typ" (För snygg för henne Blush )

Njaaa. Fokusera mer på att det är du som ska kolla om brudarna är tillräckligt okej för dig, inte ifall du är okej brudarna.
Vi vet ju att det finns vissa brudar på krogen som det skulle kunna gå att dra hem och knulla, och vi vet att det finns vissa brudar på krogen som det inte skulle kunna gå att göra detta med beroende på whatever anledning.
Dissningen kan ju bero på ett dussin olika faktor; att hon har en pojkvän eller precis gjort slut, haft en dålig dag, har mens och inte är så cool med det, är blyg och osäker inför en snygg kille som kommer fram till henne eller är orolig för att hennes kompisar ska döma henne . Ser du bara lite bättre ut än de flesta killar så är det med största sannolikhet inte ditt utseende som hon dissar dig för utan på grund av någonting annat.

Vi vill ju veta ifall det är möjligt att knulla bruden, så vi vill bli dissade så jävla tidigt som det bara går från brudar som det ändå inte finns någon möjlighet att knulla under kvällen (eller kanske under den närmaste veckan, veckorna då). Det finns ingen anledning till varför vi ska slösa onödig tid på sådana som inte är tillgängliga från första början.

"Hon var inte sexuellt tillgänglig för tillfället och det var det. Kvällen är kort och nu måste vi titta om nästa snygga brud är sexuellt tillgänglig och är tillräckligt cool för att jag någon gång ska ta med henne hem och sätta på henne." U see the difference?


Det hela är även ett nummerspel, ju fler vi screenar/approachar och desto fler dörrar vi knackar på, desto större chans att vi hittar någonting av värde som går att sätta på.
2014-06-23,00:50,
Inlägg: #2195
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-22,23:05)Bruno Skrev: Haha. Skönt att höra ångest101, kanske jag börjar tro på dig ändå. Smile

Har haft några sådana där också, tror nog att de flesta här kan känna igen sig?
Första gången man fixar ett hett ONS av en jävligt ballsy cold approach eller då man gått ut helt själv och varit "the man" och gått runt och hånglat upp massa olika heta brudar och haft en galen natt eller bara fångat intresse av en riktig 10:a.
Det krävs egentligen bara att man får se den där potentialen som finns en endaste liten gång, bara för ett ögonblick liksom. Se att man faktiskt har det i sig, att man kan ha det där betydligt mer spännande och roligare livet.
Det är som man öppnar dörren till en annan värld och man får gratis motivation till lång tid framöver och har en annan självsäkerhet i sig.
Finns det nu i alla fall en 10-poängare i världen som blev jävligt attraherad och tänd av just dig, så är det ju ganska självklart att det även lär finnas andra 10-poängare därute som också skulle vara det.
Sen svävar man på moln och tänker att man är en gud i några veckor.
Dra nytta av det och bara ut och kör på som fan igen under närmaste tiden.

Tänkte också det där du sa med ditt mindset med dissarna. Då kan ju jag säga att när jag börja adaptera "screening-mindsetet", så förändrades det mesta för mig. Visst har jag känt mig rätt awkward inför en del approacher, men handen på hjärtat så har jag inte brytt mig ett enda skit om en enda diss jag fått senaste året och då har jag väl blivit dissad sisådär +400ggr (kan inte riktigt uppskatta det men något åt den vägen är det väl).
Grejen är ju att när man är ny så tar man alltid det så jävla löjligt personligt men när man tänker det hela handlar om att hitta kvinnor som är "sexuellt tillgängliga för tillfället" så förändras det.


Njaaa. Fokusera mer på att det är du som ska kolla om brudarna är tillräckligt okej för dig, inte ifall du är okej brudarna.
Vi vet ju att det finns vissa brudar på krogen som det skulle kunna gå att dra hem och knulla, och vi vet att det finns vissa brudar på krogen som det inte skulle kunna gå att göra detta med beroende på whatever anledning.
Dissningen kan ju bero på ett dussin olika faktor; att hon har en pojkvän eller precis gjort slut, haft en dålig dag, har mens och inte är så cool med det, är blyg och osäker inför en snygg kille som kommer fram till henne eller är orolig för att hennes kompisar ska döma henne . Ser du bara lite bättre ut än de flesta killar så är det med största sannolikhet inte ditt utseende som hon dissar dig för utan på grund av någonting annat.

Vi vill ju veta ifall det är möjligt att knulla bruden, så vi vill bli dissade så jävla tidigt som det bara går från brudar som det ändå inte finns någon möjlighet att knulla under kvällen (eller kanske under den närmaste veckan, veckorna då). Det finns ingen anledning till varför vi ska slösa onödig tid på sådana som inte är tillgängliga från första början.

"Hon var inte sexuellt tillgänglig för tillfället och det var det. Kvällen är kort och nu måste vi titta om nästa snygga brud är sexuellt tillgänglig och är tillräckligt cool för att jag någon gång ska ta med henne hem och sätta på henne." U see the difference?


Det hela är även ett nummerspel, ju fler vi screenar/approachar och desto fler dörrar vi knackar på, desto större chans att vi hittar någonting av värde som går att sätta på.

Tack för en bra förklaring, jag kan gott vara lite mer finsmakare nu när jag vet att det går att få till det med så fina tjejer. Sen när man tänker sådär mer åt "ska hitta någon som duger åt mig"

Då tror jag automatiskt man blir mer dominant och går in som mycket mer alpha, alltså om man har inställningen att det är jag som väljer här ikväll vem som går hem med mig.

Man märker väl fort vilka det går att knulla? T.ex första snacket, stället hon motfrågor? Ställer hon random-frågor eller påståenden typ "Vad bra du passar i ögonbrynspiercing, skrattar med dig" Ja då är det väl bara att köra på, oftast chans för knull.

Ska ut på torsdag och lördag igen, jag är i sånt flow nu så inget kan stoppa mig. Har ni något tufft ta sig ur comfort-zone att ge mig?

Att bara gå fram till ett gäng tjejer som sitter och grillar och fråga om dom har roligt, får vi ger er sällskap? Det är frukost för mig, nu ska det avanceras.

Tänker 0 på fap, jag är inte ens kåt på porrfilm när jag har fått känna på härliga underbara kvinnor.


jag är ingen jävla oskuld, men alla tjejer/kk/flickvänner har varit via skolan,badoo,facebook kompis-kompis. Har liksom aldrig vågat vara den här krogkillen.

Nu är det min tur, här ska knullas honor
2014-06-24,00:39,
Inlägg: #2196
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hur går det för er?
Dag 5 här, känns bra. Har aldrig klarat såhär länge btw! Känner mig väldigt motiverad.
2014-06-24,01:23,
Inlägg: #2197
RE: Symptom utav att sluta runka!
Keep it up dude. Denna kan du följa http://www.reddit.com/r/NoFap/ för fortsatt motivation, hundratusentals nofappare där som rapporterar sina dagar/resultat etc.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-24,01:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-24,11:17 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2198
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,01:23)Evilvalle Skrev: Keep it up dude. Denna kan du följa http://www.reddit.com/r/NoFap/ för fortsatt motivation, hundratusentals nofappare där som rapporterar sina dagar/resultat etc.

Nä, vill följa er istället Smile

Jag är helt galet jävla kåt, vill knulla allt typ. Kom på mig själv tidigt imorse, låg och höll i kuken och sa saker högt typ

"Vad sexig du är när du suger mig, fortsätt duktiga hora"
"Såja du kan ju, sug djupare din kukdocka"

Och massa sånna där "grova" citat liksom. Vart nästan rädd för mig själv Dodgy
2014-06-24,18:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-25,00:28 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2199
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-23,00:50)ångest101 Skrev: Man märker väl fort vilka det går att knulla? T.ex första snacket, stället hon motfrågor? Ställer hon random-frågor eller påståenden typ "Vad bra du passar i ögonbrynspiercing, skrattar med dig" Ja då är det väl bara att köra på, oftast chans för knull.

Nej, det beror på. Beroende på hur man går in i interaktioner så ser man ju olika snabbt vilka som är mer eller mindre down to fuck.
Går man till exempel in aggressivt och direkt, så kan man screena bort jävligt många jävligt snabbt. Drar du in en brud i famnen och håller om henne, kör ögonkontakt och börjar klämma henne på röven inom 20-30sek och går för en kyss inom 1-2 minuter, så vet du snabbt ifall hon är med på noterna eller inte.
Större delen av PUA-scenen kör dock på att man ska "skapa attraktion" genom att man ska vara så jävla finurlig och ha svar på tal på varenda skitgrej bruden kommer med, så förr eller senare kommer bruden inte ha något val än att bli intresserad av dig. Sen ska du bygga fantastisk rapport, skapa komfort, ha någon finurlig comeback på hennes shittests och ha långa interaktioner eftersom - "the girl wants to see the whole movie, not just the end", som en del på RSD babblar om.
Eller ta textguiden som finns här på forumet, som också går ut på att man liksom kan arbeta på en tjej via text, istället för att bara "get to the fucking point" och styra upp en dejt så fort som möjligt.

(2014-06-23,00:50)ångest101 Skrev: Ska ut på torsdag och lördag igen, jag är i sånt flow nu så inget kan stoppa mig. Har ni något tufft ta sig ur comfort-zone att ge mig?

Tufft vet jag inte men du kan ju börja tjöta med randoms så du kommer igång? Bartendern, bruden som står och röker, killen ensam vid hörnet, uteliggaren eller whatever. När jag väl blivit lite social brukar det inte vara några större problem sen med någon AA. Helt superkomfortabel tror jag det är väldigt svårt att bli, kommer alltid kännas lite awkward men det är inte alltid man behöver vara så jävla smooth och självsäker heller.
2014-06-24,18:24,
Inlägg: #2200
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-24,18:06)Bruno Skrev: Nej, det beror på. Beroende på hur man går in i interaktioner så ser man ju olika snabbt vilka som är mer eller mindre down to fuck.
Går man till exempel in aggressivt och direkt, så kan man screena bort jävligt många jävligt snabbt. Drar du in en brud i famnen och håller om henne, kör ögonkontakt och börjar klämma henne på röven inom 20-30sek och går för en kyss inom 1-2 minuter, så vet du snabbt ifall hon är med på noterna eller inte.
Större delen av PUA-scenen kör dock på att man ska "skapa attraktion" genom att man ska vara så jävla finurlig och ha svar på tal på varenda skitgrej bruden kommer med, så förr eller senare kommer bruden inte ha något val än att bli intresserad av dig. Sen ska du bygga fantastisk rapport, skapa komfort, ha någon finurlig comeback på hennes shittests och ha långa interaktioner eftersom - "the girl wants to see the whole movie, not just the end", som en del på RSD babblar om.
Eller ta textguiden som finns här på forumet, som också går ut på att man liksom kan arbeta på en tjej via text, istället för att bara "get to the fucking point" och styra upp en dejt så fort som möjligt.


Tufft med jag inte men du kan ju börja tjöta med randoms så du kommer igång? Bartendern, bruden som står och röker, killen ensam vid hörnet, uteliggaren eller whatever. När jag väl kommit och blivit lite social brukar det inte vara några större problem sen med någon AA. Helt superkomfortabel tror jag det är väldigt svårt att bli, kommer alltid kännas lite awkward men det är inte alltid man behöver vara så jävla smooth och självsäker heller.

Vill helst köra så aggressivt det går och slippa så mycket intervju-frågor som möligt, vill hellre ta risker. Något läsbart för inspiration till att gå på close väldigt fort?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,694 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 72 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}