LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-09-13,12:51,
Inlägg: #2581
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ah så sjukt va skadad man kan bli av lite bilder. Även om de blir bättre lär de va svårt att få tillbaka tonårslibidon
2014-09-13,17:28,
Inlägg: #2582
RE: Symptom utav att sluta runka!
i och med denna tråd skriver jag bara 12 veckor no fap idag
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-09-14,17:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-14,19:33 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2583
RE: Symptom utav att sluta runka!
Den där videon Valle länkade är fan 60min, det är rätt mycket för en annan.

Är den riktigt värd att titta på?
2014-09-14,20:30,
Inlägg: #2584
RE: Symptom utav att sluta runka!
Its valle approved, säger väl allt.

Tyckter själv den är inspirerande, men kanske inte så mycket ny info.
2014-09-14,20:47,
Inlägg: #2585
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-14,20:30)Rednales Skrev: Its valle approved, säger väl allt.

Tyckter själv den är inspirerande, men kanske inte så mycket ny info.

Sant!

Dock är ju denna video mer vetenskaplig, har bara sett filmer tidigare med folk som berättar att dom klarat 90 dagar osv. Text har jag inte orkat läsa

Så ska nog se hela klippet Smile
2014-09-14,20:51,
Inlägg: #2586
RE: Symptom utav att sluta runka!
Motiverande men får inte jättemycket mer info om man läst om detta ett tag
2014-09-14,21:01,
Inlägg: #2587
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-14,20:51)Cogo Skrev: Motiverande men får inte jättemycket mer info om man läst om detta ett tag

Ska kika, har inte läst så mycket "fakta" mest lyssnat på er i tråden och kollat youtube över folk
2014-09-14,21:20,
Inlägg: #2588
RE: Symptom utav att sluta runka!
Då är den helt klart värd att se!
2014-09-14,21:49,
Inlägg: #2589
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-14,21:20)Cogo Skrev: Då är den helt klart värd att se!

yeah!
2014-09-16,11:39,
Inlägg: #2590
RE: Symptom utav att sluta runka!
35:e dygnet här utan PMO. Känns som att impulskontrollen ökar av detta, bland annat.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-09-18,14:06,
Inlägg: #2591
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nån annan som fått en sjuk kontroll efter nonfapp/inte går igång mentalt som förut? Känns som man läkt hyfsat biologiskt, får random boners in public etc och uppskattar utseendet på vanliga brudar mer. Dock rent mentalt, när man ser en brud, tänker man inte som när man var tonåring "shit måste ha henne nu", även om man kan bli tänd/attraherad. Man känner sig aldrig desperat. Kommer ihåg när man va yngre när man kunde bli tillräckligt pilsk, man blev som förförd i en trans som gjorde att man fappade/hade sex och "vaknade" sedan upp efter och fick ångerkänslor när man fappat/legat med "fel" tjej. Nu känns de som att man aldrig hamnar i denna trans, som att man alltid har kontroll. Ångrar inte längre fapp/sex. Fucking spookey as hell! Någon som erfarat liknande?
2014-09-18,16:40,
Inlägg: #2592
RE: Symptom utav att sluta runka!
Sluta dra i kuken, det förlänger bara läkningsprocessen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-09-19,18:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-19,18:28 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2593
RE: Symptom utav att sluta runka!
Finns det något mer som är lika bra som no-fap?

1. No-fap
2. "Screening" pusha hårt och lol:a om man får en diss bara.
3. Aldrig vara needy, snarare tvärtom.

Vill börja med något nytt. Day-game kanske?
2014-09-24,05:27,
Inlägg: #2594
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har kört det här i perioder men har alltid fallit tillbaka, inte som den missbrukare man var i tonåren utan blivit att man tagit en runk eller slöglott på någon rulle, funderar fan på att ge det en RIKTIG chans, men det jag märker efter någon vecka är att jag har skitsvårt att få upp den, blir knappt attraherad av någon, har inte runkat eller kollat porr på cirka två veckor nu, har sex i snitt varje helg, men i helgen hade jag stora problem med att få upp den, blev typ 70% hård och det går inte att ha sex på, tjejen låg där helt naken i string med sjukaste röven och kollar på mig "är jag inte attraherande nog.." haha aldrig haft så dåligt samvete.
2014-09-24,14:47,
Inlägg: #2595
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-24,05:27)sjoggaa Skrev: Har kört det här i perioder men har alltid fallit tillbaka, inte som den missbrukare man var i tonåren utan blivit att man tagit en runk eller slöglott på någon rulle, funderar fan på att ge det en RIKTIG chans, men det jag märker efter någon vecka är att jag har skitsvårt att få upp den, blir knappt attraherad av någon, har inte runkat eller kollat porr på cirka två veckor nu, har sex i snitt varje helg, men i helgen hade jag stora problem med att få upp den, blev typ 70% hård och det går inte att ha sex på, tjejen låg där helt naken i string med sjukaste röven och kollar på mig "är jag inte attraherande nog.." haha aldrig haft så dåligt samvete.

Kallas flatline, push thru it så blir du hårdare än någonsin sen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-09-24,17:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-24,17:55 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2596
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-24,05:27)sjoggaa Skrev: Har kört det här i perioder men har alltid fallit tillbaka, inte som den missbrukare man var i tonåren utan blivit att man tagit en runk eller slöglott på någon rulle, funderar fan på att ge det en RIKTIG chans, men det jag märker efter någon vecka är att jag har skitsvårt att få upp den, blir knappt attraherad av någon, har inte runkat eller kollat porr på cirka två veckor nu, har sex i snitt varje helg, men i helgen hade jag stora problem med att få upp den, blev typ 70% hård och det går inte att ha sex på, tjejen låg där helt naken i string med sjukaste röven och kollar på mig "är jag inte attraherande nog.." haha aldrig haft så dåligt samvete.

Får man fråga om du snittar 1 nytt ligg varje helg ca? Alltså ny tjej hela tiden?
Den nivån jag vill ligga på ca men kommer väl dit snart.


EDIT: Någon som vet någon porr-blockare för safari? För att vara på den säkra sidan
2014-09-24,19:35,
Inlägg: #2597
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-24,05:27)sjoggaa Skrev: Har kört det här i perioder men har alltid fallit tillbaka, inte som den missbrukare man var i tonåren utan blivit att man tagit en runk eller slöglott på någon rulle, funderar fan på att ge det en RIKTIG chans, men det jag märker efter någon vecka är att jag har skitsvårt att få upp den, blir knappt attraherad av någon, har inte runkat eller kollat porr på cirka två veckor nu, har sex i snitt varje helg, men i helgen hade jag stora problem med att få upp den, blev typ 70% hård och det går inte att ha sex på, tjejen låg där helt naken i string med sjukaste röven och kollar på mig "är jag inte attraherande nog.." haha aldrig haft så dåligt samvete.

Blir väl en rond 2 på de efter flatline
2014-09-24,19:40,
Inlägg: #2598
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ett symptom är ju att man börjar ragga och överväga att knulla feta/fula tjejer som man aldrig skulle tänka sig sätta på egentligen. Riktigt stort problem på senaste...
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2014-09-24,19:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-24,19:52 av {2} Rednales.)
Inlägg: #2599
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-18,16:38)Nalirot Skrev: Absolut!

Man uppskattar hela livet mer tycker jag. Tror mycket ligger i att man även skippar porren - hjärnan blir inte lika skadad och kräsen, man inser att många tjejer är fina, på ett eller annat sätt. Man får så jäkla höga/sjuka krav annars, som är på tok för höga för att passa in i det verkliga livet.

Dock inte upplevt det du skriver om drömmarna haha. Men kan relatera till när jag var mindre så kunde jag inte typ sexfantisera om en tjej jag var "kär" i osv, det kändes fel. Haha.

Porren borde skippas, samma med slösurfande/spel/tv och allt sånt high stimuli shit som fuckar med ens hjärna och får en att slösa tid.

(2014-09-24,19:40)Cruz Skrev: Ett symptom är ju att man börjar ragga och överväga att knulla feta/fula tjejer som man aldrig skulle tänka sig sätta på egentligen. Riktigt stort problem på senaste...

Låter logiskt, men fattar inte varför de nästan blev tvärt om för mig. Trodde också man skulle bli mer desperat efter nonfapp. Visst man uppskattar ju "vanliga" brudar mer när dom inte jämförs med audrey bitoni, lisa ann, abbey brooks etc. Även brudar som inte är ens typ kan man känna en sexuell dragning till. Men utan utseende och sexuell dragning skulle jag aldrig ligga med en brud.
2014-09-24,21:03,
Inlägg: #2600
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-09-24,17:44)ångest101 Skrev: Får man fråga om du snittar 1 nytt ligg varje helg ca? Alltså ny tjej hela tiden?
Den nivån jag vill ligga på ca men kommer väl dit snart.


EDIT: Någon som vet någon porr-blockare för safari? För att vara på den säkra sidan

Nej fan heller inte jämt, ibland blir det brudar som jag har varit med tidigare, men försöker hålla det så varierat som möjligt, viktigast för mig är att försöka ha sex minst en gång i veckan så man inte faller tillbaka i chodemodet.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,681 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 71 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}