LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2015-04-15,14:14,
Inlägg: #3021
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag brukar vara noga med att varva ner innan jag sover, hjälper mycket. inte sitta vid datorn några h innan, läsa, fokusera på andningen, ev göra lite yoga. Ibland lyssna rjag också på white noise och låter mig somna till det. Har hjälpt mig mot sömnproblem
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-04-15,15:54,
Inlägg: #3022
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,01:38)sjoggaa Skrev: Förstår inte hur jag kan tappa så mycket energi efter jag sprutat(bara sex) känner mig som hank moody när jag gått 6-7 dagar utan att komma och sen så fort jag kommit så känner jag mig slö och trögtänkt. Ska man bli munk for real?
Du verkar skön broder. Kan rekommendera The Enlightened Sex Manual av David Deida. Den går igenom det mesta för att lära sig ha tantriskt sex och hur man kan lära sig att sluta ejakulera. Det är svårt men väldigt värt det. Kan klistra in en liten bullet list under som jag skrev till en annan användare:

1. Slappna av med tjejen, du har antagligen något mål med var du vill komma med henne nu. (Äntligen ploppa in kuken för o räkna in en till på listan är vanligt eller att nå orgasm/ge henne orgasm för att kunna skryta om hur bra man är i sängen). Så släpp målet och bara slappna av med henne, känn hur skönt det är att bara vara nära o trycka din kropp mot henne. Tänk dig att det är en dans emellan er två och du leder den, det finns inget mål utan ni vill bara njuta av varandra så mycket som möjligt. Lyssna till hennes signaler och led avslappnat därefter.

2. Kör foam roller runt arslet och perineum. Det hjälper för att få det områdets muskler att slappna av.

3. Börja stretcha eller kör yoga, speciellt runt höftpartiet. Vi grabbar är jävligt spända där och de flesta av oss kommer därför rätt snabbt. Allt handlar om att slappna av.

4. Ass work (avancerat), börja massera dig själv runt analen / inuti arslet med fingrarna. Du kommer märka hur tajt det är och hur spända dom musklerna är direkt. Kan säkerligen göra rätt ont i början så mkt glid behövs. Childhood traumas kan också komma upp så ta det lugnt.

Slutligen, vi grabbar har en redigt stark biologisk addiction till ejakulering, så don't beat yourself up too much. Det är jävligt svårt att få ner sin rate till typ 5 ejakuleringar or less per år.
2015-04-15,16:40,
Inlägg: #3023
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kom ihåg också att du får störst effekt på nummer 4 med en stor svart dildo som hjälpmedel.
2015-04-15,16:43,
Inlägg: #3024
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,16:40)Cogo Skrev: Kom ihåg också att du får störst effekt på nummer 4 med en stor svart dildo som hjälpmedel.
Amen! Big Grin
2015-04-16,04:58,
Inlägg: #3025
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,15:54)godsgift Skrev: Du verkar skön broder. Kan rekommendera The Enlightened Sex Manual av David Deida. Den går igenom det mesta för att lära sig ha tantriskt sex och hur man kan lära sig att sluta ejakulera. Det är svårt men väldigt värt det. Kan klistra in en liten bullet list under som jag skrev till en annan användare:

1. Slappna av med tjejen, du har antagligen något mål med var du vill komma med henne nu. (Äntligen ploppa in kuken för o räkna in en till på listan är vanligt eller att nå orgasm/ge henne orgasm för att kunna skryta om hur bra man är i sängen). Så släpp målet och bara slappna av med henne, känn hur skönt det är att bara vara nära o trycka din kropp mot henne. Tänk dig att det är en dans emellan er två och du leder den, det finns inget mål utan ni vill bara njuta av varandra så mycket som möjligt. Lyssna till hennes signaler och led avslappnat därefter.

2. Kör foam roller runt arslet och perineum. Det hjälper för att få det områdets muskler att slappna av.

3. Börja stretcha eller kör yoga, speciellt runt höftpartiet. Vi grabbar är jävligt spända där och de flesta av oss kommer därför rätt snabbt. Allt handlar om att slappna av.

4. Ass work (avancerat), börja massera dig själv runt analen / inuti arslet med fingrarna. Du kommer märka hur tajt det är och hur spända dom musklerna är direkt. Kan säkerligen göra rätt ont i början så mkt glid behövs. Childhood traumas kan också komma upp så ta det lugnt.

Slutligen, vi grabbar har en redigt stark biologisk addiction till ejakulering, så don't beat yourself up too much. Det är jävligt svårt att få ner sin rate till typ 5 ejakuleringar or less per år.

Nice bro, ska börja beta av dom, är rent generellt jävligt spänd och stel i alla muskler(fotbollsspelare) uppskattar dock inte sex längre som jag gjorde förr.
2015-04-16,09:27,
Inlägg: #3026
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-16,04:58)sjoggaa Skrev: Nice bro, ska börja beta av dom, är rent generellt jävligt spänd och stel i alla muskler(fotbollsspelare) uppskattar dock inte sex längre som jag gjorde förr.

Skulle du vilja utveckla detta lite? Smile
2015-04-16,17:54,
Inlägg: #3027
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-16,09:27)godsgift Skrev: Skulle du vilja utveckla detta lite? Smile

Känner mig awesome när jag gått ett tag utan att ejakulera så när jag vet hur seg och trög jag blir efteråt så uppskattar jag inte det som jag borde, feel me? =))
2015-04-17,09:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-17,09:24 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3028
RE: Symptom utav att sluta runka!




Riktigt bra video!
Sammanfattar verkligen varför no-fap är värtWink

2015-04-17,12:03,
Inlägg: #3029
RE: Symptom utav att sluta runka!
Haha, älskar denna nofap neger jag Big Grin

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-04-17,16:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-17,16:36 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3030
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-17,12:03)Evilvalle Skrev: Haha, älskar denna nofap neger jag Big Grin

no-fap-neger haha

Ja alltså denna är mer gangsta/laidback. Men tittar man på klippen så märker man att dom säger exakt samma sak. Båda är riktrigt goda !

Jag älskar no fap

2015-04-19,15:22,
Inlägg: #3031
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 14 nofap! Begären börjar äntligen lägga sig, och sömnen börjar återvända. Tror jag är på väg in i en flatline, men jag välkomnar den med öppna armar! Ser fram emot vad som kommer ske när flatlinen är över Big Grin
2015-04-19,16:20,
Inlägg: #3032
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-19,15:22)daoce Skrev: Dag 14 nofap! Begären börjar äntligen lägga sig, och sömnen börjar återvända. Tror jag är på väg in i en flatline, men jag välkomnar den med öppna armar! Ser fram emot vad som kommer ske när flatlinen är över Big Grin


U n me both nigga, day 14 cre checking in. Är själv inne i "automatkanon på snurrpiedestal"-stadiet.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2015-04-19,19:31,
Inlägg: #3033
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fan vad nice!

2015-04-20,02:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-20,02:23 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3034
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,15:54)godsgift Skrev: Du verkar skön broder. Kan rekommendera The Enlightened Sex Manual av David Deida. Den går igenom det mesta för att lära sig ha tantriskt sex och hur man kan lära sig att sluta ejakulera. Det är svårt men väldigt värt det. Kan klistra in en liten bullet list under som jag skrev till en annan användare:

1. Slappna av med tjejen, du har antagligen något mål med var du vill komma med henne nu. (Äntligen ploppa in kuken för o räkna in en till på listan är vanligt eller att nå orgasm/ge henne orgasm för att kunna skryta om hur bra man är i sängen). Så släpp målet och bara slappna av med henne, känn hur skönt det är att bara vara nära o trycka din kropp mot henne. Tänk dig att det är en dans emellan er två och du leder den, det finns inget mål utan ni vill bara njuta av varandra så mycket som möjligt. Lyssna till hennes signaler och led avslappnat därefter.

2. Kör foam roller runt arslet och perineum. Det hjälper för att få det områdets muskler att slappna av.

3. Börja stretcha eller kör yoga, speciellt runt höftpartiet. Vi grabbar är jävligt spända där och de flesta av oss kommer därför rätt snabbt. Allt handlar om att slappna av.

4. Ass work (avancerat), börja massera dig själv runt analen / inuti arslet med fingrarna. Du kommer märka hur tajt det är och hur spända dom musklerna är direkt. Kan säkerligen göra rätt ont i början så mkt glid behövs. Childhood traumas kan också komma upp så ta det lugnt.

Slutligen, vi grabbar har en redigt stark biologisk addiction till ejakulering, så don't beat yourself up too much. Det är jävligt svårt att få ner sin rate till typ 5 ejakuleringar or less per år.

Denna guide kommer ju äga!
Knullade nyss en tjej jag knullat förut. Kunde köra på sålänge att hon bad mig att komma! "Min pappa kommer hem från jobbet snart" Kk, sedan ballz deep och rocco knull tills jag kom. Men kunde välja det själv helt enkelt!

Ska lätt köpa foam roller vid löningen och göra alla steg. No sprut kanske är ett stort steg, ska börja med att träna upp mig att hålla ut tills bruden tigger om att jag kommer.

Fan vad gött, knullade säkert 20-25 min eller något, sen valde "ok spruta"

Hade typ mindsettet "Fan vad skönt det är att vara just här och med just dig, jag skiter fan i game, vill bara knulla dig här och nu. Slappnade av i höfterna och bara låg och pumpade på i olika tempo.

Fan vad gött alltså, ballz deep bah AHHHHHH nu kommer jag

2015-04-21,10:17,
Inlägg: #3035
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-14,18:58)confused... Skrev: haha aaa sprutar så jävla lätt alltså.

Jag har klarat max 3veckor no-fap, men en av dom gångern så drog jag på porrklipp, kolla under 1min före jag stängde av, sen spruta jag.

Hade inte ens fått fullt stånd eller rört kuken.

no-hands , no-hands !! Big Grin

[Image: 2lrzaq.jpg]

Big Grin Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-04-23,03:09,
Inlägg: #3036
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-16,17:54)sjoggaa Skrev: Känner mig awesome när jag gått ett tag utan att ejakulera så när jag vet hur seg och trög jag blir efteråt så uppskattar jag inte det som jag borde, feel me? =))
Förstår dig precis broder. Har du provat att ha sex utan att ejakulera? Du kan ju testa köra 21 day challenge, alltså att vara sexuellt aktiv men utan ejakulering o se om de blir nån skillnad. Om du är sugen alltså =))

http://21daychallenge.com/
2015-04-24,13:29,
Inlägg: #3037
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-15,15:54)godsgift Skrev: 4. Ass work (avancerat), börja massera dig själv runt analen / inuti arslet med fingrarna. Du kommer märka hur tajt det är och hur spända dom musklerna är direkt. Kan säkerligen göra rätt ont i början så mkt glid behövs. Childhood traumas kan också komma upp så ta det lugnt.

Du skämtar...? Confused
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-04-24,13:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-24,13:53 av {2} ångest101.)
Inlägg: #3038
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-24,13:29)Bruno Skrev: Du skämtar...? Confused

In med ett finger och känn om det känns spänt!
Då tänker du väl "hööhöh vafan skulle jag känna mig avslappnad vore man väl bööööög!!"

Edit : var jag som tänkte så xD

2015-04-24,14:35,
Inlägg: #3039
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2015-04-24,13:51)ångest101 Skrev: In med ett finger och känn om det känns spänt!
Då tänker du väl "hööhöh vafan skulle jag känna mig avslappnad vore man väl bööööög!!"

Edit : var jag som tänkte så xD

ahhaha, känns som nåt nån skulle säga för att lura en till bögiga självaktiviteter.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-04-24,23:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-25,00:16 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3040
RE: Symptom utav att sluta runka!
Då körde vi analmassage idag, utvändig samt invändig. Det hela gav upphov till svindelkänslor och allmänt betvivlande om vafan man höll på med. Kände ingen direkt skillnad efteråt i avslappning, imorgon testar jag med en svartmålad och oljeinsmord gurka.

Nej, men imorgon testar jag ännu mer.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,698 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 76 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}