LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
18 år och oskuld
2015-02-07,15:47,
Inlägg: #19
RE: 18 år och oskuld
(2015-02-06,18:27)Dikterad Skrev: Jag har börjat läsa boken nu och sammanfattat de 13 tips de givit. Du kanske vet vilka de är eller måste jag skriva ner dem? I alla fall, tror du det funkar att köra med "neggs"? alltså att säga lite taskiga saker som "du borde ha håret uppsatt" eller "du har fått lite läppstift på tänderna". Skapar det verkligen mer intresse? Kanske hos vissa, osäkra tjejer, men många tjejer bör se igenom det spel man spelar? För om vi kollar på psykologin så tycker vi människor om andra som är trevliga mot oss. Men får man trevligt bemötande konstant så börjar man trötta på det och söker sig till det man inte kan uppnå - badboysens machoattityd, som de måste kämpa för att bli bekräftade. Men stabiliserade tjejer behöver ingen bekräftelse. Jag tror att "neggs" bara funkar hos osäkra tjejer som vill ha bekräftelse.

Min vän, om du verkligen vill ändra på ditt liv så måste du ha ett annat mindset än det du påvisar här. Det handlar inte om att teorisera fram en strategi och rationalisera huruvida det fungerar eller inte för att sedan gå ut och knock it out of the park, det handlar om att gå ut, våga försöka, vara redo att misslyckas och bygga erfarenhet som sedan kommer att leda dig rätt. Detta innebär att du måste sluta spekulera huruvida någonting kanske fungerar eller inte innan du ens vet vad det är mer än vad du läst, åtminstone inte förrän du fått en massa mer erfarenhet. Du bör inte heller ta någon annans ord som gospel huruvida det fungerar eller inte, för vad som fungerar för någon annan fungerar inte nödvändigtvis för dig och vice versa. Vad du måste göra om du vill få ett överflöd av punani är att våga testa själv och give it your best shot, utan garantier för att det ska fungera men med en nyfiken inställning inför vad som kommer att hända. Negs kanske är det enda du behöver lägga till i ditt sätt att vara för att det ska klicka med massa tjejer, vem vet? Ingen kommer någonsin veta om du aldrig försöker.

Det jag skrev ovan är det viktigaste jag kan säga till dig. Vad gäller din kontenta i inlägget har du missuppfattat vad en neg är (vilket är JÄTTEvanligt gjort) - det är inte något man säger på ett otrevligt sätt, tvärtom sägs det oftast på ett socialt korrekt och artigt sätt. Vad det går ut på är att liksom råka säga något som är nästan otrevligt för att det insinuerar att du inte är intresserad, men du säger det inte rakt ut eftersom det hade varit socialt okalibrerat och tryhard utan du råkar bara säga för mycket. Detta ger intrycket av att du inte är intresserad av tjejen vilket, beroende på tjejen, är antingen positivt eller negativt. Är tjejen van vid att killar faller för henne vid första ögonkastet kommer detta vara extremt ovanligt och ofta kommer hon undra varför du inte är intresserad, men börja bry sig om din bekräftelse. För övrigt handlar det inte om att någon nödvändigtvis behöver din bekräftelse utan att de blir påverkade av den. Det finns inte en människa i världen som inte påverkas av någons bekräftelse, även om det varierar hur många som kan påverka personen. Och angående att se igenom spel så ska det rätt mycket till att någon ska tro att du spelar spel. Folk som är genuina kan också säga rätt keff saker, så om du säger nåt dumt kommer folk antagligen bara tro att du är sån.

Tro inte på det jag säger som gospel nu. Testa istället själv. Men för din egen skull gör du bäst i att inte teorisera för mycket runt det här innan du väljer att försöka, det blir bara mer och mer stigmatiserat ju mer du mystifierar det. Gå ut och kör. Det är det enda som räknas, och det innebär dels att du kan sitta och gissa dig till slutsatser framför en datorskärm tills du blir 50 utan att fått doppa än. Men det innebär också att om du inte gör något annat än att gå fram till tjejer utan att tappa modet så behöver du inte ha listat ut någon magisk formel, oskulden kommer ryka ändå. Det är messy, men det är vad det kostar om det verkligen vill. Up to you.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Meddelanden
18 år och oskuld - av Dikterad - 2015-02-01,00:04
RE: 18 år och oskuld - av Evilvalle - 2015-02-01,00:40
RE: 18 år och oskuld - av Fiskarn - 2015-02-01,01:42
RE: 18 år och oskuld - av Dikterad - 2015-02-01,02:37
RE: 18 år och oskuld - av Fiskarn - 2015-02-01,11:58
RE: 18 år och oskuld - av sjoggaa - 2015-02-03,04:06
RE: 18 år och oskuld - av Ragnarök - 2015-02-03,04:12
RE: 18 år och oskuld - av SvaMp_ - 2015-02-03,12:06
RE: 18 år och oskuld - av Bruno - 2015-02-06,16:06
RE: 18 år och oskuld - av Dikterad - 2015-02-06,18:27
RE: 18 år och oskuld - av confused... - 2015-02-06,19:06
RE: 18 år och oskuld - av Bruno - 2015-02-06,19:09
RE: 18 år och oskuld - av Vettorazzi - 2015-02-07,15:47
RE: 18 år och oskuld - av Vettorazzi - 2015-02-03,18:05
RE: 18 år och oskuld - av Dikterad - 2015-02-06,14:01
RE: 18 år och oskuld - av blacksmith - 2015-02-06,15:15
RE: 18 år och oskuld - av TrailBlazer - 2015-02-06,15:18
RE: 18 år och oskuld - av Fiskarn - 2015-02-07,14:32

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  20årig oskuld 123456 27 12,579 2013-05-10,00:14
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}