LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
2015-05-02,00:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-05-02,00:15 av {2} ångest101.)
Inlägg: #8
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU
Jag gillar denna artikel riktigt Mycket. Motiverand Då jag på senare tid tänkt typ "jaha, knulla nya 8/8 snart" man inser hur sjukt mycket det finns att göra för en social utveckling och ett roligare liv helt enkelt!

Det har känts lite ytligt att räkna lays och imdb skalan på tjejer, men det är viktigt, då det säger något konkret hur ens liv går liksom. Tänker liksom att, knullar jag en 10:a av Victoria secret kvalitet så är det förmodligen måååååånga saker som ligger i grund, att allt.hänger ihop liksom.

Skulle vara intressant att höra vad du tycker om online lays? Många är inne på att det inte är socialt utvecklade, men samtidigt är man ofta nykter när man träffar tjejerna, och kan ju göra det mer avancera, att det dock är mycket mer socialt skillat och spännande att dra tjejer direkt ute går ju knappast att förneka.

Om jag har en "haff -bas " från online som majoriteten av fitta kommer ifrån kombinerat med fin fint käk bara ibland från Day och night game. Vad kan "hända" enligt dig? om vi säger att man i framtiden ligger på en 70/30 % ratio online / irl?



Meddelanden
RE: 10’000 ord om Utvecklingsstadierna inom PU - av ångest101 - 2015-05-02,00:07

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}