LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Självutveckling, betalisering
2017-11-02,19:57,
Inlägg: #4
RE: Självutveckling, betalisering
(2017-11-01,17:17)bcude Skrev: Hey, David Deida - The way of the superior man. Good stuff!


This. Läs läs läs.


Jag befinner mig nu själv i ett förhållande med en underbar tjej som jag träffat mycket sedan Juli. Även om jag inte känner igen mig i det du skriver så har jag några kom-ihåg-punkter. Tycker förövrigt det saknas en relationstråd med viktiga motton och best practices för att inte betaliseras. (Kanske finns om jag gräver lite?)

Några av mina:

Ha/sätt (höga) mål i livet
Fundera vad du vill, skriv ner mål/delmål, spendera tid och agera för att nå dem.

Be on your edge, out of comfortzone
LEAN-tänk där du hela tiden utvecklas - Ta för dig, ta risker och möt rädslor som en man. (Går ihop mycket med första punkten).

Självsäkerhet/självförtroende
Är tillräckligt säker i dig själv. Du viks inte ned vid test, bekräftelsefällor etc. Du står också upp för det du säger oberoende om vad andra tycker.

Polaritet i förhållandet
Känn av polerna manligt/kvinnligt.
Manliga karaktärer: Ledare, dominans.......

Va din egen och hennes vägvisare
Led henne rätt, ge henne dina rekommendationer för att nå hennes/era mål.
Detta ser jag som en viktig del i att "leda".
Led, hjälp henne att fatta beslut (indirekt åt henne), stora som små och belöna henne när hon förtjänar din belöning. Va inte för feg för att ställa krav, visa besvikelse när hon förtjänar det.
Med risk för att låta flummig, använd också hennes närvaro/kärlek/energi som motivation och bränsle i din vardag.

Öppna sexuellt
Va 100 % ärliga med vad ni gillar, The key för bättre sex.
T.ex: Kom tbx till hotellet efter en aktiekurs i helgen och tjejen väntar uppsminkad i stayups bredvid sängen, slickandes om läpparna med långa rödfärgade naglar som drogs längs låret. (Yapp, she knows what I like Smile)



Jag har under förhållandets gång fångat upp rätt många intressanta uttryck;
Du är så stabil, vad jag än gör så viker du dig inte.
Känner mig så trygg i dig, krypa in i din famn o känna mig skyddad
Alltså även om jag inte gillar det så är det rätt hett (rodnar).
Ååh jag älskar när du är stolt över mig!



Börja med boken iaf, den ger grymt mycket!


Meddelanden
Självutveckling, betalisering - av Oxtilia - 2017-11-01,16:54
RE: Självutveckling, betalisering - av Fiskarn - 2017-11-02,19:57

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Det här med betalisering alltså.. Powerwolf 17 9,078 2015-12-07,22:34
Senaste inlägg:: Shimney
  Betalisering och allmänt chode - hur vända? Commander 16 7,116 2013-05-01,04:19
Senaste inlägg:: xcasex

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}