LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
måste man va en awsome "varm alfa"?
2012-06-18,18:39,
Inlägg: #81
måste man va en awsome "varm alfa"?
Explodera Skrev:Reporting live from woman mind:
"Anders är en sjukt sexig man!
han utstrålar självsäkerhet, och han står till 100% för vad han tror på, det gör att han känns trygg och när han pratar utger han ett lugn utan dess like.
Jag kanske är galen, men Anders Behring Breivik är den manligaste och sexigaste mannen jag någonsin sett."

Yeah, han har ju fått tusentals "kärleksbrev" nu.

Nu, kan någon nämna EN enda kvinna som rapporterats fått tusentals (och många ggr HUNDRatusentals) kärleksbrev från diverse kåta herrar någon gång? Även när hon var snygg? NE. Ett par, sure, hundra, kanske till och med tusen, men jämför man mängden kärleksbrev som psyko herrar får jämfört med kvinns så drar pojkarna längsta stråt by far.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,19:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-18,19:35 av {2} russel.)
Inlägg: #82
måste man va en awsome "varm alfa"?
"personligheten/karaktär" är fan 90%. Det är ju knappast breiviks utséende som gör att han blir "sexig".


EDIT:

[Image: breivik_801482c.jpg]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-18,20:41,
Inlägg: #83
måste man va en awsome "varm alfa"?
Jag har hört att jag är lik honom utseendemässigt. Detta kan säkerligen funka som en slags preselection nu med tanke på hans kändisskap och kärleksbrev han fått i fängelset.
2012-06-18,22:01,
Inlägg: #84
måste man va en awsome "varm alfa"?
Evilvalle Skrev:Yeah, han har ju fått tusentals "kärleksbrev" nu.

Nu, kan någon nämna EN enda kvinna som rapporterats fått tusentals (och många ggr HUNDRatusentals) kärleksbrev från diverse kåta herrar någon gång? Även när hon var snygg? NE. Ett par, sure, hundra, kanske till och med tusen, men jämför man mängden kärleksbrev som psyko herrar får jämfört med kvinns så drar pojkarna längsta stråt by far.

Well, ta hon Lisa Ann, hon har ju sorterat in sina x antal tusen fanboys i en databas så att hon har ett potentiellt ligg i varje stad eller hur det var. Så hon tävlar nog ganska väl där, kanske för att hon är en sån välkänd liggerska. Tror att en del av detta har att göra med det simpla faktum att Breivik och många psykfall är jevligt kända.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-18,22:09,
Inlägg: #85
måste man va en awsome "varm alfa"?
Det är ju dock intressant att det ofta är just våldsbrottslingar som får detta intresse från kvinnor.
2012-06-18,22:46,
Inlägg: #86
måste man va en awsome "varm alfa"?
Vettorazzi Skrev:Well, ta hon Lisa Ann, hon har ju sorterat in sina x antal tusen fanboys i en databas så att hon har ett potentiellt ligg i varje stad eller hur det var. Så hon tävlar nog ganska väl där, kanske för att hon är en sån välkänd liggerska. Tror att en del av detta har att göra med det simpla faktum att Breivik och många psykfall är jevligt kända.

Ah lol, jag menade såklart kvinnor i fängelse HAHA, inte porrstjärnor
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,22:46,
Inlägg: #87
måste man va en awsome "varm alfa"?
TonightIsTheNight Skrev:Jag har hört att jag är lik honom utseendemässigt. Detta kan säkerligen funka som en slags preselection nu med tanke på hans kändisskap och kärleksbrev han fått i fängelset.

Thats good stuff, Anders är absolut klassiskt snygg, kolla hans hakparti. Plastikopererat dock Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,22:49,
Inlägg: #88
måste man va en awsome "varm alfa"?
Mitt hakparti är dock icke likt, HAHA.
2012-06-18,23:13,
Inlägg: #89
måste man va en awsome "varm alfa"?
Evilvalle Skrev:Ah lol, jag menade såklart kvinnor i fängelse HAHA, inte porrstjärnor

hahah aaahh. Nä det är väl klart, dont stick your dick in crazy!!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-18,23:14,
Inlägg: #90
måste man va en awsome "varm alfa"?
TonightIsTheNight Skrev:Jag har hört att jag är lik honom utseendemässigt. Detta kan säkerligen funka som en slags preselection nu med tanke på hans kändisskap och kärleksbrev han fått i fängelset.

hahahaha preselection Tongue
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-18,23:23,
Inlägg: #91
måste man va en awsome "varm alfa"?
russel Skrev:hahahaha preselection Tongue

Yeh, like fucking Brad Pitts twin, it aint the real deal but pretty close!
2012-07-02,09:33,
Inlägg: #92
måste man va en awsome "varm alfa"?
Lyssna på ljudböckerna "Nästan en man" och "grannen" (de hör ihop) och lägg märke till ena huvudpersonen "Christoffer Silverbjelke". Ett väldigt bra exempel på "The dark triad" egenskaperna. Förövrigt är det bra och underhållande böcker.

EDIT: Stefan Sauk är uppläsare vilket ger den tyngd.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-03,17:52,
Inlägg: #93
måste man va en awsome "varm alfa"?
Evilvalle Skrev:Thats good stuff, Anders är absolut klassiskt snygg, kolla hans hakparti. Plastikopererat dock Big Grin
Va, lol? Har Breivik plastikopererat sig?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-07-04,00:36,
Inlägg: #94
måste man va en awsome "varm alfa"?
AbbeyRoad Skrev:Va, lol? Har Breivik plastikopererat sig?

yes, det stod i någon intervju med honom. Dock inte säker på att det var käkpartiet, har för mig att det stod näsan(?).
find it, fuck it, forget it.
2012-07-06,04:12,
Inlägg: #95
måste man va en awsome "varm alfa"?
Stridskuken Skrev:Är man trygg i sig själv, har bra självkänska, är man oftast rätt varm, de flesta jag känner som är riktiga alfahannar är väldigt trevliga, iallafall om man inte är för konstig av sig. Däremot inte alls på det sättet C-R beter sig. Att gå runt på krogen och vara den där överdrivet superglada, och översocial med alla man ser, är enbart gay, och ett falskt påklistrat beteende. Det är nästan lika falskt som att köra 100% canned material, man går in i sitt Pickup-warm alpha mode, där man ska vara den charmiga bam! snubben. Och det är verkligen inte natural game.

TonightIsTheNight Skrev:Ja, varför prata med och "sprida värde" till människor man ej känner något genuint intresse i? Uff.

Sux Skrev:Yes, det är riktigt jävla obehagligt. Oroligt ovärdigt beteende.


Fan vad rätt ni har.


Jag har försökt att vara en varm alpha men det funkar inte, känns som om jag sätter på en persona som inte är jag. Jag kan skådespela, men inte till den gränsen att det blir gay. Fan C-R och deras jävla PK-maffia har ruinerat mig många chanser :mad:
Dock har jag inga problem med att vara trevlig, men jag har stora problem med att vara falskt glad och hela tiden försöka vara en awesome bam-jävel. Helvete CR:mad::mad:


Jag försökte i en månad men helvete vad jag sket i det sen, då funkade det igen, var mig själv liksom Big Grin
2012-07-06,12:34,
Inlägg: #96
måste man va en awsome "varm alfa"?
Hahahah försöka vara glad Big Grin

Jävla trams-saker, bättre att alltid acceptera sina känslor man har för stunden.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-06,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-06,13:25 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #97
måste man va en awsome "varm alfa"?
Stake Skrev:Fan vad rätt ni har.


Jag har försökt att vara en varm alpha men det funkar inte, känns som om jag sätter på en persona som inte är jag. Jag kan skådespela, men inte till den gränsen att det blir gay. Fan C-R och deras jävla PK-maffia har ruinerat mig många chanser :mad:
Dock har jag inga problem med att vara trevlig, men jag har stora problem med att vara falskt glad och hela tiden försöka vara en awesome bam-jävel. Helvete CR:mad::mad:


Jag försökte i en månad men helvete vad jag sket i det sen, då funkade det igen, var mig själv liksom Big Grin

Vara ett egoistiskt svin = värderar dig själv högre = får högre självkänsla = mår bättre över dig själv = känner genuint för att ge mer fast inte till vem som helst utan där du prioriterar din tid och energi.

Det är min erfarenhet på kort tid av att ha bytt tankesätt. Mycket bättre att tro och tycka att du FÅR bete dig hur fan som helst så känner du antagligen ÄNDÅ för att vara rätt trevlig mesta delen av tiden, om än självisk (vilket inte är något dåligt per definition, tänk dig det omvända... att alla ger fan i sig själv vilket leder till att dom blir jävligt needy och uppvisar diverse passivt aggressiva beteenden som en effekt av att ha förnekat sina egoistiska behov).

EDIT:

"Jag är den viktigaste personen i mina relationer" säger en av mina favoritgurus DavidX och se vad romantisk han är, hahah.
2012-07-06,14:04,
Inlägg: #98
måste man va en awsome "varm alfa"?
Värde kommer först. Uppfattar människor dig som av högt värde så kommer dom ofta rationalisera dig som "schysst" även fast du är ett jevla asshole 80% av tiden, men de få gånger du e snäll kommer det uppskattas så mycket mer.

Med det inte sagt att man medvetet ska gå å vara ett cp, now thats tryhard!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-06,14:19,
Inlägg: #99
måste man va en awsome "varm alfa"?
viktig och mkt intressant tråd det här. Keep it up!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-06,15:04,
Inlägg: #100
måste man va en awsome "varm alfa"?
Det lustiga med alfakonceptet är att otroligt få verkar ha förstått det. Syftet med konceptet är att ge en handbok för att man skall kunna förändras. Ansvaret på förändringen ligger fortfarande i ens egna händer.

Enligt min erfarenhet så är det 5-20% av det som börjar med det här (och har tydliga svårigheter) som lyckas göra en varaktig förändring. Resten förblir gnälliga chodes.

Mångaa av mina vänner skulle man kunna klassa som varma alfor. De ligger runt rätt bra eller har riktigt stunning flickvänner.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 14,122 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,288 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,782 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 18,543 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,319 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  8-årig alfa Mössan 4 1,655 2012-12-16,00:06
Senaste inlägg:: svalan
  Personer som leker alfa, men som är så extremt tryhard så det finns inte? Lelo 4 1,945 2012-09-10,01:06
Senaste inlägg:: Stake
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,828 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}