LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-07-24,09:07, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-24,09:07 av {2} Rednales.)
Inlägg: #1241
Symptom utav att sluta runka!
Godsgift han länka före.


Grattis till 157 btw! Big Grin
2013-07-24,11:24,
Inlägg: #1242
Symptom utav att sluta runka!
TonightIsTheNight Skrev:[video=youtube;8e72scJ-KWU]http://www.youtube.com/watch?v=8e72scJ-KWU&feature=player_detailpage[/video]

Intressant som fan, han pratar om skillnaden mellan porr-beroende och andra beroenden bland annat.

Tycker faktiskt denna videon var värdelös och en ända stor reklam film. Visst var det intressant att veta de 4 "kemikalerna" som frigöras vid sex, men han nämner inget om vilket som frigörs vid användandet av droger och hur man påverkas av dom, därav går det inte att jämnföra.
2013-07-24,23:18,
Inlägg: #1243
Symptom utav att sluta runka!
jag har inte runkat på drygt två veckor och har kört längre tid som en månad men är ju så jävla gött att runka!
Även om jag knullat och haft världens skönaste sex och fyllt en tjejs ansikte så vill jag ändå bara lägga mig i sängen sitta i soffan och dra i kuken det är ju så jävla SKÖNT att man dör haha
Antagligen runk skadad men svårt att bara lägga ner efter 14år sökande efter det skönaste sättet att runka haha Wink
Keep it up!
2013-07-24,23:20,
Inlägg: #1244
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:jag har inte runkat på drygt två veckor och har kört längre tid som en månad men är ju så jävla gött att runka!
Även om jag knullat och haft världens skönaste sex och fyllt en tjejs ansikte så vill jag ändå bara lägga mig i sängen sitta i soffan och dra i kuken det är ju så jävla SKÖNT att man dör haha
Antagligen runk skadad men svårt att bara lägga ner efter 14år sökande efter det skönaste sättet att runka haha Wink


hahah stay strong man! stay strong
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-24,23:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-24,23:45 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #1245
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:jag har inte runkat på drygt två veckor och har kört längre tid som en månad men är ju så jävla gött att runka!
Även om jag knullat och haft världens skönaste sex och fyllt en tjejs ansikte så vill jag ändå bara lägga mig i sängen sitta i soffan och dra i kuken det är ju så jävla SKÖNT att man dör haha
Antagligen runk skadad men svårt att bara lägga ner efter 14år sökande efter det skönaste sättet att runka haha Wink

Tro mig det går ÖVER efter någon månads uppehåll Smile
2013-07-26,11:01,
Inlägg: #1246
Symptom utav att sluta runka!
Låg med en onenighter i onsdag ajg drog från krogen. Innan dess var det i lördags med en annan tjej. Förutom det så har jag kört no-fap i ca 1 vecka+.

Dock så hände något när jag låg i onsdags, jag låg och drömde sjuka sexdrömmar hela natten...hade bånge o låg o knulla madrassen i sömnen typ.
På torsdagen när jag kom hem från jobbet runkade jag dirr.. Men ändå efter det fortsatte jag va kåt. På kvällen gick jag ut igen, hångla me lite brudar.. men fick inte med mig något hem, tycker det kan va svårt att få med sig 18åriga brudar hem direkt från krogen då de oftast bor hemma och tydligen inte kan gå på borta match hur som helst. Så när jag kom hem från krogen drog jag på porr o runka loss som fan.

Anyhow... Nu sitter jag på jobbet, vrålkåt o överväger att runka på toan... Jag har inte varit så här kåt på lääänge... Fattar inte riktigt va som händer. C-R petter kanske har rätt i att man ska runka/ligga så mkt som möjligt för att hålla kåtheten uppe??!?!

Jag är fett mkt mer kåt nu än när jag no-fappat 1 vecka... Visserligen vet jag resultaten när jag inte fappat på 1månad.. Man lixom "skiner" mer, mer motiverad och pepp på allt här i livet... Svårt o välja om det är värt att ditcha porren om jag ändå kan va såhär kåt med den.
2013-07-26,11:19,
Inlägg: #1247
Symptom utav att sluta runka!
illdan Skrev:Låg med en onenighter i onsdag ajg drog från krogen. Innan dess var det i lördags med en annan tjej. Förutom det så har jag kört no-fap i ca 1 vecka+.

Dock så hände något när jag låg i onsdags, jag låg och drömde sjuka sexdrömmar hela natten...hade bånge o låg o knulla madrassen i sömnen typ.
På torsdagen när jag kom hem från jobbet runkade jag dirr.. Men ändå efter det fortsatte jag va kåt. På kvällen gick jag ut igen, hångla me lite brudar.. men fick inte med mig något hem, tycker det kan va svårt att få med sig 18åriga brudar hem direkt från krogen då de oftast bor hemma och tydligen inte kan gå på borta match hur som helst. Så när jag kom hem från krogen drog jag på porr o runka loss som fan.

Anyhow... Nu sitter jag på jobbet, vrålkåt o överväger att runka på toan... Jag har inte varit så här kåt på lääänge... Fattar inte riktigt va som händer. C-R petter kanske har rätt i att man ska runka/ligga så mkt som möjligt för att hålla kåtheten uppe??!?!

Jag är fett mkt mer kåt nu än när jag no-fappat 1 vecka... Visserligen vet jag resultaten när jag inte fappat på 1månad.. Man lixom "skiner" mer, mer motiverad och pepp på allt här i livet... Svårt o välja om det är värt att ditcha porren om jag ändå kan va såhär kåt med den.

Tycker du borde hålla i samma mönster i och med att det bidrar med en jävla effekt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-26,11:24,
Inlägg: #1248
Symptom utav att sluta runka!
Runka är så skönt pajade min no flapp idag fast var ju CAM-sex så ändå okej haha
Men man är ju konstant kåt eller iaf jag haha kan ju som ja sa innan knulla en brud för stt 5 minuter senare sitta å runka igen själv haha

Men sedan har jag märkt att om man kör no flap för att sedan knulla å runka håller kåtheten 3-4dagar sedan dör den ut helt och hållet :/

//aioo
Keep it up!
2013-07-26,12:49,
Inlägg: #1249
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:Men sedan har jag märkt att om man kör no flap för att sedan knulla å runka håller kåtheten 3-4dagar sedan dör den ut helt och hållet :/
Damn, för mig r det precis tvärtom. Bara fortsätter att öka för varje dag och om jag inte fått tömma på en vecka är jag extremt kåt och blir sjukt taggad på att hitta nytt!
2013-07-26,12:53,
Inlägg: #1250
Symptom utav att sluta runka!
Aioo Skrev:Runka är så skönt pajade min no flapp idag fast var ju CAM-sex så ändå okej haha
Men man är ju konstant kåt eller iaf jag haha kan ju som ja sa innan knulla en brud för stt 5 minuter senare sitta å runka igen själv haha

Men sedan har jag märkt att om man kör no flap för att sedan knulla å runka håller kåtheten 3-4dagar sedan dör den ut helt och hållet :/

//aioo

FAP. F A P gotdammit Big Grin har sagt det innan.


Ontopic. Kom på att om jag hade tillåtit mig själv runka i onsdags hade jag ju inte gått ut, inte legat med en brud eller träffat några sköna oldschool puas för den delen heller.. Så borde fan försöka hålla på NO-FAP oavsett.
2013-07-26,13:00,
Inlägg: #1251
Symptom utav att sluta runka!
illdan Skrev:Låg med en onenighter i onsdag ajg drog från krogen. Innan dess var det i lördags med en annan tjej. Förutom det så har jag kört no-fap i ca 1 vecka+.

Dock så hände något när jag låg i onsdags, jag låg och drömde sjuka sexdrömmar hela natten...hade bånge o låg o knulla madrassen i sömnen typ.
På torsdagen när jag kom hem från jobbet runkade jag dirr.. Men ändå efter det fortsatte jag va kåt. På kvällen gick jag ut igen, hångla me lite brudar.. men fick inte med mig något hem, tycker det kan va svårt att få med sig 18åriga brudar hem direkt från krogen då de oftast bor hemma och tydligen inte kan gå på borta match hur som helst. Så när jag kom hem från krogen drog jag på porr o runka loss som fan.

Anyhow... Nu sitter jag på jobbet, vrålkåt o överväger att runka på toan... Jag har inte varit så här kåt på lääänge... Fattar inte riktigt va som händer. C-R petter kanske har rätt i att man ska runka/ligga så mkt som möjligt för att hålla kåtheten uppe??!?!

Jag är fett mkt mer kåt nu än när jag no-fappat 1 vecka... Visserligen vet jag resultaten när jag inte fappat på 1månad.. Man lixom "skiner" mer, mer motiverad och pepp på allt här i livet... Svårt o välja om det är värt att ditcha porren om jag ändå kan va såhär kåt med den.

Att sexlusten stays high när man har väldigt mycket sex har jag också erfarat, dock fick jag inte i närheten av samma "effekter" av det än just nofap (i form av motivation etc).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-26,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-26,22:31 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #1252
Symptom utav att sluta runka!
Har påbörjat No-runk, inne på dag 5, ger en uppdatering av vad som hänt:

Dag 1: Efter en runk som jag inte ens uppskattade bestämde jag mig för att det fick bli slut på detta sjuka beteende, att dra i sin penis med sin torra manshand för att sen ejakulera i den.

Dag 2: Kändes skönt att avvika den dåliga rutinen jag fått senaste veckan att runka mer än 1 gång per dag, badade i en sjö i närheten, vilket gjorde att jag kände mig mer avslappnad, då runkandet gjort mig mindre centrerad i allmänhet.

Dag 3: Denna dag började dåligt, störde mig på alla omkring i huset, sjukt lättirriterad. Senare kom min syster med sina barn med, vilket gjorde mig riktigt irriterad, var trött med. Nån gång på dagen när jag var trött av barnen la jag mig att vila lite, men vaknade först efter flera timmar. Då skulle jag träna var det tänkt, ogillar egentligen att träna direkt efter att jag vaknat, tog mig snanbbt till gymet. Hade ingen kraft alls i gymmet, passet gick så dåligt så jag fick avbryta det. En riktigt dålig dag helt enkelt.

Dag 4: Trötthet, stickningar, kallsvettningar. Detta var riktigt sjukt, gick alltså runt med riktiga abstinensbesvär. Kan tilläggas att jag dag 3 och dag 4 hade väldigt låg libido, men kände mig ändå avslappnad i kuken på nått sätt.

Dag 5: Vaknade och kände mig kåt för första gången. Var okej centrerad när jag vaknade, men inte så överdrivet. Blev kåtare och kåtare under dagen. Tog en powernap, och när jag vaknade upp efter det var jag sjukt kåt, och sexfantasierna började komma starkt. Kåtheten har gjort så att jag mår bra, så går omkring och mår bra tack vare den. Fortfarande lite trött, men avsevärt piggare än dag 3 och 4. Mer fokuserad även, då jag dag 3-4 inte kunde fokusera, utan flög i väg i massa negativa tankemönster.

Fler uppdateringar kommer...
2013-07-27,17:19,
Inlägg: #1253
Symptom utav att sluta runka!
fan, runkade i torsdags efter en jävla massa veckor utan runkande. men lyckades somna till slut så det var fan värt. ingen porr heller. =)
2013-07-27,17:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-27,17:41 av {2} russel.)
Inlägg: #1254
Symptom utav att sluta runka!
Benson! Skrev:fan, runkade i torsdags efter en jävla massa veckor utan runkande. men lyckades somna till slut så det var fan värt. ingen porr heller. =)

[Image: anigif_enhanced-buzz-3547-1372946063-41.gif]



[Image: anigif_enhanced-buzz-22415-1372946384-21.gif]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-28,05:00,
Inlägg: #1255
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:[Image: anigif_enhanced-buzz-3547-1372946063-41.gif]



[Image: anigif_enhanced-buzz-22415-1372946384-21.gif]



hahaha
2013-08-05,00:50,
Inlägg: #1256
Symptom utav att sluta runka!
Kom på en grej för er som tycker det e svårt att sluta runka. Testa skapa ett skavsår på förhuden som gör att ni inte kan runka utan att få smärta. Råkade en gång för nåt år sen eller så få vindruvesaft på kuken vilket skapade ett skavsår som gjorde att jag inte kunde runka eller ha sex på ett tag. Var försiktiga bara ffs så ni inte skadar kuken för mycket.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-05,01:03,
Inlägg: #1257
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Kom på en grej för er som tycker det e svårt att sluta runka. Testa skapa ett skavsår på förhuden som gör att ni inte kan runka utan att få smärta. Råkade en gång för nåt år sen eller så få vindruvesaft på kuken vilket skapade ett skavsår som gjorde att jag inte kunde runka eller ha sex på ett tag. Var försiktiga bara ffs så ni inte skadar kuken för mycket.
BAHAHAHAHAHA bästa tipset jag läst!
2013-08-05,01:10,
Inlägg: #1258
Symptom utav att sluta runka!
Det där är för de som är absolut mest hardcore wankers, hahah
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-05,02:13,
Inlägg: #1259
Symptom utav att sluta runka!
Eller så klipper man strängen Wink
2013-08-07,17:48,
Inlägg: #1260
Symptom utav att sluta runka!
Som jag nämnde i min introduktion så har jag mitt rekord på 6 dagar nofap sålänge jag kan minnas. Har insett att jag inte kan sluta dirr och tänker istället sluta successivt, just nu ligger jag på en gång i veckan.
Nu är jag inne på dag 3 och känner seriöst att min högra boll värker, kanske beror på att jag även börjat Jelqa som får min kåthet att skjuta i taket.

Räcker med att se en lättklädd brud så börjar kulorna dansa tango nere i pungen. DETTA KAN FAN INTE VARA NORMALT EFTER 3 DAGAR.
Snart kommer bruden hem från semestern och då kommer det bli sjukt mycket lättare att hålla sig! Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,692 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 69 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}