LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-05-27,20:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,21:16 av {2} Rednales.)
Inlägg: #1981
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,20:26)ångest101 Skrev: Tänk på att varje vecka med no-fap så växer styrkan i våran orgasm med x^10

Läst om någon peak på den ekvationen? Alltså när man uppnått max på hur stark den kan bli
2014-05-27,21:17,
Inlägg: #1982
RE: Symptom utav att sluta runka!
En fördegl med no fap är att man uppskattar sex mer ocjmkå
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-05-27,21:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,21:29 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1983
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,20:39)Rednales Skrev: Läst om någon peak på den ekvationen? Alltså när man uppnått max på hur stark den kan bli

Nej skojade bara, men det är klart nog borde den kunna bli 10 gånger starkare om man inte runkat och inte knullat på ett tag ju!

(2014-05-27,21:17)russel Skrev: En fördegl med no fap är att man uppskattar sex mer ocjmkå

Skrev du det där med vänster only pga att högern var upptagen eller?

BUSTED for fap!
2014-05-27,21:35,
Inlägg: #1984
RE: Symptom utav att sluta runka!
Saken är ju att kvinnor är passiva varelser medans män måste penetrerar världen (inte bara fittor och andra hål), vilket vi behöver energi för. Brudar behöver ju inte göra så mycket egentligen utöver att se bra ut och vara sexiga för att attrahera män, så tror inte det påverkar deras liv i närheten lika mycket. Vet inte om dom över tid blir lika utslagna och dränerade på energi som män vid orgasm heller.
2014-05-27,21:47,
Inlägg: #1985
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,21:35)Cogo Skrev: Saken är ju att kvinnor är passiva varelser medans män måste penetrerar världen (inte bara fittor och andra hål), vilket vi behöver energi för. Brudar behöver ju inte göra så mycket egentligen utöver att se bra ut och vara sexiga för att attrahera män, så tror inte det påverkar deras liv i närheten lika mycket. Vet inte om dom över tid blir lika utslagna och dränerade på energi som män vid orgasm heller.

Över tid vet jag inte, men kort sikt så kvinnor brukar ju bli typ energyfyllda när/efter dom får smaka kuk. Typ som att dom "snor" mannens energi.

Mycket troligt det är så på lång sikt också.
2014-05-27,21:48,
Inlägg: #1986
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,21:29)ångest101 Skrev: Nej skojade bara, men det är klart nog borde den kunna bli 10 gånger starkare om man inte runkat och inte knullat på ett tag ju!


Skrev du det där med vänster only pga att högern var upptagen eller?

BUSTED for fap!

Hahhaha nej är bara full hehhehe : och ksn bara inte stava erätt)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-05-27,22:00,
Inlägg: #1987
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,21:47)confused... Skrev: Över tid vet jag inte, men kort sikt så kvinnor brukar ju bli typ energyfyllda när/efter dom får smaka kuk. Typ som att dom "snor" mannens energi.

Mycket troligt det är så på lång sikt också.

Eller kanske:
-Utsöndring av hormoner
-Omvandling av sexuell energi till en annan

Killen tappar ju också energi via ejection, som inte tjejen gör. Så det kanske verkar som tjejen får mer energi men igentlingen är de killen som tappar.
2014-05-27,22:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,22:25 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1988
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag kategoriserar numera män i två kategorier, runkare och icke-runkare. Ser jag nån chode som allmänt bara följer andra och aldrig vågar stå på sig tänker jag ofta att han är en runkare.

Runkare är ju också ett skällsord i många kulturer, har för mig att malaka betyder det, i England säger man ju wanker till folk. En ryss på vår klubb, när jag frågade vem en viss kille var, svarade "han är en runkare som..."

Kanske dags att byta ut chode mot ordet runkare i denna community, haha!
2014-05-27,23:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-27,23:14 av {2} confused....)
Inlägg: #1989
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,22:22)SvaMp_ Skrev: Jag kategoriserar numera män i två kategorier, runkare och icke-runkare. Ser jag nån chode som allmänt bara följer andra och aldrig vågar stå på sig tänker jag ofta att han är en runkare.

Runkare är ju också ett skällsord i många kulturer, har för mig att malaka betyder det, i England säger man ju wanker till folk. En ryss på vår klubb, när jag frågade vem en viss kille var, svarade "han är en runkare som..."

Kanske dags att byta ut chode mot ordet runkare i denna community, haha!

Nu är det iof halv sant det du skriver. Generellt så har jag märkt att jag tror nog fan alla alfas och naturals jag träffat som jag pratat med detta om är folk som påstår att dom inte runkar så ofta. Så ligger ju helt klart något i det, som dom flesta om inte alla som testat att köra no-fap kan bekräfta.

Men samtidigt vet jag flera naturals jag träffat som runkar, även om dom inte missbrukar det och runkar 14gånger om dagen, så gör dom det någon gång ibland, ett par gånger i månaden typ.

Men ja, ligger helt enkelt något i det av personliga erfarenheter att det finns ett samband mellan alfas/naturals och att inte runka så ofta.
2014-05-28,14:01,
Inlägg: #1990
RE: Symptom utav att sluta runka!
Hahah Svamp jag gör lite likadant. Speciellt en kille i min trappuppgång (typ 18 år men ser ut som 14-15), verkar vara datorkille, ser alltid sjukt osäker och mesig ut när man träffar honom i hissen, tittar ner i marken etc. Rosiga kinder och kan knappt få ur sig ett hej. Ser sjukt mycket ut som en wanker, sitter nog rätt ofta på sitt pojkrum och fappar... Eller så är det för att hans farsa är ett freak lol.

Men behöver inte vara blyga/mesiga killar som ej kan ta för sig, finns många som är "grabbiga" och skräniga när det kommer till sina killkompisar men blir pussies när dom ska ragga... också wanker-varning in my opinion.
2014-05-28,14:32,
Inlägg: #1991
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fyfan, första gången på länge jag riktigt torskat!

Ledig idag och bara sunkat hemma i mjukis, dragit den typ 3 ggr och får nu reda på att jag ska iväg på mingel om 2 timmar... Haha lol

Känner mig riktigt sunkig och energilös nu, typ introvert.

Fitta också alltså, så ansvarslöst av mig. Jag vet ju hur dominant och energirik jag är när jag inte fappar. Kan öppna vem fan jag känner för och är grounded oavsett vad som händer men efter att ha fappat såhär mycket är jag körd.

Tips på snabba återställare som jag kan prova? ;(
2014-05-28,14:49,
Inlägg: #1992
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,20:26)ångest101 Skrev: Tänk på att varje vecka med no-fap så växer styrkan i våran orgasm med x^10
Låt dom ligga och pulla sig och squirta, känslan att få träna in sin kuk i en trång fitta efter no-fap kommer klå allt.

Jag har bestämt mig för att mitt första knull nu under no-fap ska bli någon tjej jag verkligen vill knulla. Tänker ta steget ännu längre och inte ringa någon jävla halv-skitig 6:a bara för att få knulla.


Ska tränga in i en trång gymnasiestjärt med trånga väggar. Fyfan JAG VILL!

Bara jag som blev sjukt kåt av den här texten? :-) lagom timeat med då jag sitter på tåget och någon gymnasieklass tjejer sitter runt om!! Har lätt sprut för allihopa nu Big Grin
2014-05-28,15:11,
Inlägg: #1993
RE: Symptom utav att sluta runka!
Nicki haha _ALLTID_ sådär för mig med. Haft uppehåll sen åker man dit å fappat ett antal gånger sen två timmar senare något gammalt ragg som hör av sig eller man ska ut på krogen/nån fest som man inte riktigt planerat för osv
2014-05-28,19:52,
Inlägg: #1994
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-28,14:49)Fiskarn Skrev: Bara jag som blev sjukt kåt av den här texten? :-) lagom timeat med då jag sitter på tåget och någon gymnasieklass tjejer sitter runt om!! Har lätt sprut för allihopa nu Big Grin

Game on
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-05-28,20:32,
Inlägg: #1995
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-27,23:12)confused... Skrev: Nu är det iof halv sant det du skriver. Generellt så har jag märkt att jag tror nog fan alla alfas och naturals jag träffat som jag pratat med detta om är folk som påstår att dom inte runkar så ofta. Så ligger ju helt klart något i det, som dom flesta om inte alla som testat att köra no-fap kan bekräfta.

Men samtidigt vet jag flera naturals jag träffat som runkar, även om dom inte missbrukar det och runkar 14gånger om dagen, så gör dom det någon gång ibland, ett par gånger i månaden typ.

Men ja, ligger helt enkelt något i det av personliga erfarenheter att det finns ett samband mellan alfas/naturals och att inte runka så ofta.

Alltså eg syftar jag inte på naturals eller alfa, utan mer integritet, att våga stå på sig och inte alltid följa strömmen, många gånger hör dessa ihop men inte totalt.
2014-05-29,00:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-29,00:53 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1996
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-28,14:49)Fiskarn Skrev: Bara jag som blev sjukt kåt av den här texten? :-) lagom timeat med då jag sitter på tåget och någon gymnasieklass tjejer sitter runt om!! Har lätt sprut för allihopa nu Big Grin

Haha! Gymnasiet har ju dom bästa tjejerna 18-20
ca Efter 22 går det fan utför! så passa på att knulla-satan medans man inte är allt för gammal för en 18-åring.

Tänk er en liten nätt 19åring med vita jeans och något sommarlinne. Under den fina tajta jeansrumpan finns string i någon fjortisfärg rosa eller kanske neongröna?

Man står och hånglar med denna 19åring, knäpper upp byxorna på henne och stående glider in ett finger i fittan och om det tillåts ett som masserar ass:et.

Hur får man då till detta? ja, börja med att sluta runka. Dessa unga tjejer vill ha mogna,äldre vuxna män. Vi vill inte runka och tillhöra samma fack som deras omogna klasskompisar.


We all gonna fucking make it brahs!

Stop fap
Stop nerd
Stop beta


Start fuck some tight ass
2014-05-29,01:09,
Inlägg: #1997
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-29,00:52)ångest101 Skrev: Haha! Gymnasiet har ju dom bästa tjejerna 18-20
ca Efter 22 går det fan utför! så passa på att knulla-satan medans man inte är allt för gammal för en 18-åring.

Tänk er en liten nätt 19åring med vita jeans och något sommarlinne. Under den fina tajta jeansrumpan finns string i någon fjortisfärg rosa eller kanske neongröna?

Man står och hånglar med denna 19åring, knäpper upp byxorna på henne och stående glider in ett finger i fittan och om det tillåts ett som masserar ass:et.

Hur får man då till detta? ja, börja med att sluta runka. Dessa unga tjejer vill ha mogna,äldre vuxna män. Vi vill inte runka och tillhöra samma fack som deras omogna klasskompisar.


We all gonna fucking make it brahs!

Stop fap
Stop nerd
Stop beta


Start fuck some tight ass

Jag fick stånd
2014-05-29,01:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-29,01:12 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1998
RE: Symptom utav att sluta runka!
Ligger på dag 5 nu, snart en "rookie" i all ära, har varit Duke som bäst om man inte räknar med Legendary
då jag tappade oskulden innan jag onanerade för första gången (true story, I can't believe it myself).

Blir jobba natta nu medan ungdomar firar nere på stan med sina studentkroppar haha, för jag har inte råd
ändå så utan har råd på fredag. Då bliré åka av och modiga framsteg med en kåt liten vän där nere! ;-)

EDIT: nu har jag 777 inlägg, nu får jag inte posta nått mer förrän jag legat!
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2014-05-29,01:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-29,01:15 av {2} ångest101.)
Inlägg: #1999
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-05-29,01:09)Danger Skrev: Jag fick stånd

Sorry bro! Wink

(2014-05-29,01:12)AplAy Skrev: Ligger på dag 5 nu, snart en "rookie" i all ära, har varit Duke som bäst om man inte räknar med Legendary
då jag tappade oskulden innan jag onanerade för första gången (true story, I can't believe it myself).

Blir jobba natta nu medan ungdomar firar nere på stan med sina studentkroppar haha, för jag har inte råd
ändå så utan har råd på fredag. Då bliré åka av och modiga framsteg med en kåt liten vän där nere! ;-)

EDIT: nu har jag 777 inlägg, nu får jag inte posta nått mer förrän jag legat!

Du ska ut på fredag alltså och ragga loss lite? Har du någon "plan" på att få knulla någon student eller kör du bara vanligt race?
2014-05-29,10:16,
Inlägg: #2000
RE: Symptom utav att sluta runka!
Börjar bli sjukt jobbigt, 5:e dagen här. Vaknar med stenhård kuk och hjärtat slår stenhårt. Handen glider typ ner av sig självt Big Grin

Måste man få till ett knull varje helg för att detta ska gå?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,695 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 81 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}