LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-06-03,19:28,
Inlägg: #2061
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-02,22:54)godsgift Skrev: Jag är så ny inom detta så är väldigt dålig på att förklara, jag försöker fortfarande lära mig. Vet att Jayson1/vetinte har mer kunskap. Anyway, det handlar om att ha sex utan mål. Att bara njuta och vara intim med sin partner. Jag har bara haft sånt sex med två olika tjejer och det är så underbart och härligt att det inte ens går att jämföra med sånt sex jag brukade ha tidigare. Alltså stenhårt porr-sex med massor av dominans och aggressioner. Det jag pratar om nu är alltså tantriskt sex, där man kan ligga i missionären 5 timmar i sträck och tappa sinnet för tid och rum helt och hållet. Det hade lika gärna kunnat vara 20 minuter. En sån djup connection att man känner sig helt fri. Jag försöker alltså lära mig att inte komma genom att spruta ut min sperma utan istället komma med hela kroppen, du kan googla på tantra och male multiple orgasm typ. Mantak Chia har skrivit en bok som heter The multi orgasmic man och författare som David Deida och Osho skriver också om detta.

Längst tid utan varken runk eller sex öht är nog ca 4 veckor eller så. Men att inte ha sex alls suger röv tycker jag.

Jävligt svårt att förklara vad jag menar med lugnet. Mer som att man är ett med universum så att man därför alltid är true med sina intentions. Mark Manson beskriver det så här i sin newbie guide:


Jag känner själv att det snart är dags att ta en paus från CL för att verkligen förstå såna här saker på djupet. Vi får se när det blir eller om det blir av.

Tack för en lång och fin förklaring, är säkert mysigt men jag håller mig till no-fap och porr-sex. Skulle aldrig kunna tänka mig att ligga och mysa sådär i flera timmar och inte komma.

Kan man inte ha hårt-sex och sen ge massage och mysa en heldag med oralsex om man vill då? Låter sjukt jobbigt det andra, men tur att vi är olika Smile
2014-06-03,21:02,
Inlägg: #2062
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-03,19:28)ångest101 Skrev: Tack för en lång och fin förklaring, är säkert mysigt men jag håller mig till no-fap och porr-sex. Skulle aldrig kunna tänka mig att ligga och mysa sådär i flera timmar och inte komma.

Kan man inte ha hårt-sex och sen ge massage och mysa en heldag med oralsex om man vill då? Låter sjukt jobbigt det andra, men tur att vi är olika Smile
I feel you, every man gotta walk his own path Smile
2014-06-03,21:38,
Inlägg: #2063
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-03,21:02)godsgift Skrev: I feel you, every man gotta walk his own path Smile

Absolut bro, kör hårt och tack för ett bra svar <3
Motiverande att lyssna på starka människor som du
2014-06-03,22:31,
Inlägg: #2064
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-01,17:56)illdan Skrev: Ta inte allt folk skriver på PUA forum, ang, deras egna resultat allt för seriöst, eller jämnför dig med dom... Vissa personers "HB10:or" är andra personers "HB:5or"... Och de flesta av oss människor gillar gärna att försköna sanning till våran fördel Big Grin
Fan, fram tills nyår detta året gick jag la 3-4månader utan ett ända ligg lixom!

Äsch, även de flesta duktiga får bara till det med en ny tjej i månaden... vissa månader 1 brud, andra månader 0, andra månader 5 nya...

Du får försöka träffa brudarna fler gånger, jag brukar la säkert ligga med tjejer 2-5gånger innan man slutar ses =P.

Stora fördel med nofap är väl just att man pallar pusha sig själv mer för att close:a ett ligg när man vet att det är det ända sättet att få tömma!
Word mannen, jävligt sant. Typ som vissa polare som _alltid_ ska envisas om att säga att deras ligg/gf var skiiiiitsnygg, så ber man dom visa bild och så är det typ en 5-7 så kommer alltid "men hon är snyggare irl". Jaja men du behöver ju inte få det o låta som du knullar 10or varje gång..

Sen beror det ju på vad man menar som duktig? Samt att alla har olika typer av game, vissa satsar på lite mer romanser, vissa bara ONS osv. Om man ser till bara ONS så är 1/månad egentligen överdrivet svårt, men om man ska vara kräsen (som många är) och inte bara satsa på allt som vissa gör, ja då är över 1/månad lite mer.

Tex av mina vänner nu så har en snubbe gått helt totalt loss. Enligt han själv så släppte det när vi tog LSD och efter det har han knullat 2-4 brudar per månad, jag vet inte om det är just därför, men säger han det så kan det möjligen vara så.

Han hävdar sig dock aldrig och påstår dom e snyggare än dom är osv, däremot skulle han aldrig erkänn att ngn var ful. Imo, key för många lays är att inte vara så "skrytig". Dvs snacka inte så mkt för då bygger man luftslott som bara är till för att sprängas.
(2014-06-01,21:42)Evilvalle Skrev: En ny tjej i månaden är inte "lite", det är 12 brudar per år, på 3 år är det 36 lays. Något så ofantligt mycket mer än random svennebanan.

Blir man riktigt bra och lägger manken till så är 100 brudar per år ingen omöjlighet, dock är det inget någon orkar med i längden.
Well, det är precis som på gymmet, efter man tränat ett tag så går man sakta men säkert in i bigorexia (många iaf). "The day you start lifting is the day you became forever small".

Samma med brudar. I början tyckte man ett ligg oavsett standard osv var bra. Sen höjer man ribban. och igen. Och igen. Sen omger du dig med mer o mer människor som dig själv och då är även omgivningens ribba höjd, precis som med träningen när du börjar omge dig med fit folk, se massa stora killar på gymmet osv.

Jävligt fascinerande ändå hur vi människor alltid ska pusha alla gränser, hade det inte varit för det så hade vi tex aldrig haft den teknik vi har idag.
2014-06-03,22:46,
Inlägg: #2065
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-03,22:31)Tenga Skrev: Word mannen, jävligt sant. Typ som vissa polare som _alltid_ ska envisas om att säga att deras ligg/gf var skiiiiitsnygg, så ber man dom visa bild och så är det typ en 5-7 så kommer alltid "men hon är snyggare irl". Jaja men du behöver ju inte få det o låta som du knullar 10or varje gång..

Sen beror det ju på vad man menar som duktig? Samt att alla har olika typer av game, vissa satsar på lite mer romanser, vissa bara ONS osv. Om man ser till bara ONS så är 1/månad egentligen överdrivet svårt, men om man ska vara kräsen (som många är) och inte bara satsa på allt som vissa gör, ja då är över 1/månad lite mer.

Tex av mina vänner nu så har en snubbe gått helt totalt loss. Enligt han själv så släppte det när vi tog LSD och efter det har han knullat 2-4 brudar per månad, jag vet inte om det är just därför, men säger han det så kan det möjligen vara så.

Tar han LSD varje gång han ska gå ut eller var det någon engångs sak som gjorde att han fick andra tankar? Låter konstigt om det skulle vara en gång, men tar han något varje helg kan jag förstå det.

Det kanske kan vara värt att ta en liten fegis väg in i gamet med hjälp av något roligt medel Wink


Han hävdar sig dock aldrig och påstår dom e snyggare än dom är osv, däremot skulle han aldrig erkänn att ngn var ful. Imo, key för många lays är att inte vara så "skrytig". Dvs snacka inte så mkt för då bygger man luftslott som bara är till för att sprängas.
Well, det är precis som på gymmet, efter man tränat ett tag så går man sakta men säkert in i bigorexia (många iaf). "The day you start lifting is the day you became forever small".

Samma med brudar. I början tyckte man ett ligg oavsett standard osv var bra. Sen höjer man ribban. och igen. Och igen. Sen omger du dig med mer o mer människor som dig själv och då är även omgivningens ribba höjd, precis som med träningen när du börjar omge dig med fit folk, se massa stora killar på gymmet osv.

Jävligt fascinerande ändå hur vi människor alltid ska pusha alla gränser, hade det inte varit för det så hade vi tex aldrig haft den teknik vi har idag.
2014-06-04,11:48,
Inlägg: #2066
RE: Symptom utav att sluta runka!
Det som händer med LSD och andra psykadeliska droger är att dom öppnar upp ditt huvud... Droger förvränger ditt sätt att tänka och uppfatta saker och ting.

För mig, när jag tagit svamp så är det som att all "bullshit" jag har i huvet försvinner. Alla jävla rationaliserar man har om sig själv, världen och andra människor. Alla barriärer man byggt upp, alla dåliga mindsets man har.
Kort sagt har svamp fått mig att se "sanningen" i saker och ting... De flesta personer verkar få en positiv personlighets förändring efter svamp...
Det finns nog flera som hade kunnat game:a sjukt mycket bättre efter att ha tagit det, men det finns säkert även de som hade lagt ner game direkt efteråt då de fått andra insikter.


Denna mest kända/bäst lämpade drogen för just sånna här sprituella trippar är "Ayahuasca", vilket är en dryck som innehåller drogen DMT. Det har blivit fett populärt för västlänningar att åka till peru och träffa en shaman och ta denna drog för att "Finna sig själv".
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-06-04,20:51,
Inlägg: #2067
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-04,11:48)illdan Skrev: Det som händer med LSD och andra psykadeliska droger är att dom öppnar upp ditt huvud... Droger förvränger ditt sätt att tänka och uppfatta saker och ting.

För mig, när jag tagit svamp så är det som att all "bullshit" jag har i huvet försvinner. Alla jävla rationaliserar man har om sig själv, världen och andra människor. Alla barriärer man byggt upp, alla dåliga mindsets man har.
Kort sagt har svamp fått mig att se "sanningen" i saker och ting... De flesta personer verkar få en positiv personlighets förändring efter svamp...
Det finns nog flera som hade kunnat game:a sjukt mycket bättre efter att ha tagit det, men det finns säkert även de som hade lagt ner game direkt efteråt då de fått andra insikter.


Denna mest kända/bäst lämpade drogen för just sånna här sprituella trippar är "Ayahuasca", vilket är en dryck som innehåller drogen DMT. Det har blivit fett populärt för västlänningar att åka till peru och träffa en shaman och ta denna drog för att "Finna sig själv".
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Hm ok, det kanske är ett bra sätt att komma in i spelet med en liten skjuss av droger. Ser egentligen inget fel i det bara man håller det på en festnivå. Men det är ju just det att man måste beställa ifrån nätet och ta en jävla massa risker.

Skulle lätt ta det om någon polare hade fixat, men tycker inte det är värt risken det kan medföra och känner ingen som håller på med sånt
2014-06-04,22:28,
Inlägg: #2068
RE: Symptom utav att sluta runka!
Gjorde en bäver, fan klarade bara 1,5 vecka av detta. Har världens ångest nu och känner mig riktigt dålig som människa. Började runka lite och tänkte "nej" men sen var det så sjukt skönt så kunde fan inte sluta Sad

Har blivit så teasad utan att få till något sex, planerade inte ens att runka utan det var mer liksom att jag tänkte känna lite bara Big Grin sen var det så skönt så det gick inte att sluta typ...

Aja bara att börja om då..... Har känt mig helt slö hela dagen, orkar inte göra någonting med någonting knappt skala en potatis.


4/6 dags att börja om
2014-06-05,00:02,
Inlägg: #2069
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-04,22:28)ångest101 Skrev: Gjorde en bäver, fan klarade bara 1,5 vecka av detta. Har världens ångest nu och känner mig riktigt dålig som människa. Började runka lite och tänkte "nej" men sen var det så sjukt skönt så kunde fan inte sluta Sad

Har blivit så teasad utan att få till något sex, planerade inte ens att runka utan det var mer liksom att jag tänkte känna lite bara Big Grin sen var det så skönt så det gick inte att sluta typ...

Aja bara att börja om då..... Har känt mig helt slö hela dagen, orkar inte göra någonting med någonting knappt skala en potatis.


4/6 dags att börja om

Fall inte i fällan där man tänker: "Fan har ju failat nu, lika bra att börja runka igen". Nya tag bara mannen
2014-06-05,00:19,
Inlägg: #2070
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,00:02)Danger Skrev: Fall inte i fällan där man tänker: "Fan har ju failat nu, lika bra att börja runka igen". Nya tag bara mannen

Fick så mycket ångest efter runken så ville inte igen, även om jag tänkte först "nu kan jag lika gärna göra igen"

Hela min dag har varit svart och jag känner mig värdelös som människa, inget jag bara skriver utan det är sant. Detta med no-fap är ju så mycket mer än bara ett runk.

Failar man blir man ju att tänka att "jaha, varför får inte jag knulla någon tjej istället för detta, är detta allt jag får? en porrfilm"

Man känner sig så jävla dålig, som en jävla loser
2014-06-05,01:32,
Inlägg: #2071
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,00:19)ångest101 Skrev: Fick så mycket ångest efter runken så ville inte igen, även om jag tänkte först "nu kan jag lika gärna göra igen"

Hela min dag har varit svart och jag känner mig värdelös som människa, inget jag bara skriver utan det är sant. Detta med no-fap är ju så mycket mer än bara ett runk.

Failar man blir man ju att tänka att "jaha, varför får inte jag knulla någon tjej istället för detta, är detta allt jag får? en porrfilm"

Man känner sig så jävla dålig, som en jävla loser
Haha vad sjukt det låter, samtidigt som jag känner igen det så jävla väl. Fan började man runka från första början för? Tänk om man kört nofap sen man var 13, fan då skulle man blivit av med oskulden innan man var byxmyndig haha. Sen snowballen på det..

Aja alltid lätt att vara efterklok!
2014-06-05,01:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-05,02:02 av {2} tay.)
Inlägg: #2072
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,00:19)ångest101 Skrev: Fick så mycket ångest efter runken så ville inte igen, även om jag tänkte först "nu kan jag lika gärna göra igen"

Hela min dag har varit svart och jag känner mig värdelös som människa, inget jag bara skriver utan det är sant. Detta med no-fap är ju så mycket mer än bara ett runk.

Failar man blir man ju att tänka att "jaha, varför får inte jag knulla någon tjej istället för detta, är detta allt jag får? en porrfilm"

Man känner sig så jävla dålig, som en jävla loser

Exakt! Alltså, man associerar runk med att vara en "wanker", en "runkare", en av alla de killar som runkar regelbundet till porr som om det vore en självklarhet, bara en runkare i mängden, vad gör det liksom kan man säga, det är ju "normalt" ? Men nej när man investerat så mycket i norunk, vill man inte vara en runkare i mängden längre. Om man då skulle börja runka igen så blir man ju bara som de andra runkarna, och det blir inget speciellt med en längre.

Det som en gång var unikt och speciellt med en för man var typ en av de väldigt få killar (1-5 % dunno?) på jorden som INTE runkar, blir fråntaget ifall man skulle börja. Typ som man hade blivit fråntagen en del av sig själv eller nåt hahah Big Grin

Det är kanske lite narcissistiskt men man börjar känna sig bättre än "alla dessa porr-runkare" och detta gör att man får väldigt svårt till att börja runka igen, Big Grin
2014-06-05,12:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-05,12:46 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2073
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,01:57)tay Skrev: Exakt! Alltså, man associerar runk med att vara en "wanker", en "runkare", en av alla de killar som runkar regelbundet till porr som om det vore en självklarhet, bara en runkare i mängden, vad gör det liksom kan man säga, det är ju "normalt" ? Men nej när man investerat så mycket i norunk, vill man inte vara en runkare i mängden längre. Om man då skulle börja runka igen så blir man ju bara som de andra runkarna, och det blir inget speciellt med en längre.

Det som en gång var unikt och speciellt med en för man var typ en av de väldigt få killar (1-5 % dunno?) på jorden som INTE runkar, blir fråntaget ifall man skulle börja. Typ som man hade blivit fråntagen en del av sig själv eller nåt hahah Big Grin

Det är kanske lite narcissistiskt men man börjar känna sig bättre än "alla dessa porr-runkare" och detta gör att man får väldigt svårt till att börja runka igen, Big Grin

Ja det är så, det är större än bara no-fap det handlar mer om att vara en loser eller inte Smile

Dag2 nu jävlar är det nya tag. Ska fan inte ens ta i kuken när jag är sugen.


Förstår inte hur jag kunde vara så in i HELVETE dum att jag trodde det skulle gå att bara runka lite? Det var ju som sagt så skönt så gick fan inte att sluta i tid Sad
2014-06-05,13:27,
Inlägg: #2074
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,12:45)ångest101 Skrev: Ja det är så, det är större än bara no-fap det handlar mer om att vara en loser eller inte Smile

Dag2 nu jävlar är det nya tag. Ska fan inte ens ta i kuken när jag är sugen.


Förstår inte hur jag kunde vara så in i HELVETE dum att jag trodde det skulle gå att bara runka lite? Det var ju som sagt så skönt så gick fan inte att sluta i tid Sad
Your mind is playing tricks on you my friend =)

Mind over matter!
2014-06-05,13:52,
Inlägg: #2075
RE: Symptom utav att sluta runka!
http://i.imgur.com/HLde7j3.jpg
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-06-05,14:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-05,14:26 av {2} ångest101.)
Inlägg: #2076
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,13:52)Evilvalle Skrev: http://i.imgur.com/HLde7j3.jpg

Helvete vilken kukångest jag fick av den där serien :/
Visst runka kanske inte är ondskan på jorden, men det är lätt att hamna i en livsstil där man inte har energi pga att man fappar och håller på.

För visst fan har vi fått det bekräftat att man har mer ork om man slutar

Om man studerar serien lite djupare. Vad syftar dom till tror ni för att undvika detta livet? No-fap, ja det är givet. Men ska man sluta med allting?

Om man redan tränar aktivt, har ett jobb man trivs med/studerar, har goda vänner och relationer i livet. Vad tycker dom man ska göra för att skapa en balans mellan underhållning och nytta i livet?
2014-06-05,15:25,
Inlägg: #2077
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,14:00)ångest101 Skrev: Helvete vilken kukångest jag fick av den där serien :/
Visst runka kanske inte är ondskan på jorden, men det är lätt att hamna i en livsstil där man inte har energi pga att man fappar och håller på.

För visst fan har vi fått det bekräftat att man har mer ork om man slutar

Om man studerar serien lite djupare. Vad syftar dom till tror ni för att undvika detta livet? No-fap, ja det är givet. Men ska man sluta med allting?

Om man redan tränar aktivt, har ett jobb man trivs med/studerar, har goda vänner och relationer i livet. Vad tycker dom man ska göra för att skapa en balans mellan underhållning och nytta i livet?

Balansen ligger i hur du själv vill leva. Är du nöjd över ditt liv och inte vill göra några förändringar så kan du använda all tid du har över efter dom nyttiga saker som krävs för att upprätthålla ditt liv är gjorda.

Då gäller det bara att hålla fast vid dom nyttiga saker du gör och inte släppa dom.

Är du inte nöjd, ja då är det minska underhållningen och göra mer nytta.
2014-06-05,16:13,
Inlägg: #2078
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,15:25)confused... Skrev: Balansen ligger i hur du själv vill leva. Är du nöjd över ditt liv och inte vill göra några förändringar så kan du använda all tid du har över efter dom nyttiga saker som krävs för att upprätthålla ditt liv är gjorda.

Då gäller det bara att hålla fast vid dom nyttiga saker du gör och inte släppa dom.

Är du inte nöjd, ja då är det minska underhållningen och göra mer nytta.

Sant, just nu är livet mindre bra. Det kanske är därför jag har runkat så mycket också en slags drog att kolla på porr och runka för det ger ett litet "rus" och man skiter i allting annat.

Vill flytta och börja om livet i en ny stad och studera, och det ska troligtvis bli så i höst Smile
2014-06-05,16:36,
Inlägg: #2079
RE: Symptom utav att sluta runka!
Man söker ju nåt att kompensera med lixom, en skön känsla... tror det är en anledning till varför det är så svårt att hålla sig ifrån när man e bakis då man känner sig fett trött och använt upp mycket signalsubstanser etc.
2014-06-05,16:50,
Inlägg: #2080
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-06-05,16:13)ångest101 Skrev: Sant, just nu är livet mindre bra. Det kanske är därför jag har runkat så mycket också en slags drog att kolla på porr och runka för det ger ett litet "rus" och man skiter i allting annat.

Vill flytta och börja om livet i en ny stad och studera, och det ska troligtvis bli så i höst Smile


Samma för mig, testat no-fap några gånger, 3veckor någonting har jag klarat mig som längst. Sen flakear en brud och man får dissen av en brud man var 100% säker på var intresserad, så blir det depp, fuck it och tröstrunk typ. Dodgy

Flytta till ny stad, finns inget bättre än så för motivationen. Iaf till en början, alltid mycket roligare och mer motiverande att komma till ett nytt ställe.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,706 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 63 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}