LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2014-07-29,12:40,
Inlägg: #2341
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-29,11:32)ångest101 Skrev: "No fap" alltså

I särklass det bästa jag gjort för mitt "game" i min korta karriär.
No fap + ta det man vill ha i livet, utveckla allting. Skita i vad folk tycker, välja bort det som suger.

Har blivit mycket mer "alpha" och vågar va mer på med tjejena.

Senaste veckan vart jag bjuden på lunch + en halvsöt tjej lägger till mig random på FB. Händer mig typ aldrig.

Är mycket mer modig/dominant. Dominant i den meningen att jag känner mig "manligare". Sa åt den där tjejen att hon skulle komma hit, kallade henne "duktig flicka" ganska fort. Känner mig mer att jag står över kvinnorna och skiter mer och mer i om dom inte vill.

Vill dom inte = dom är dumma i huvudet som missar en sådan grym kille som mig. Och får väl vara dumma i huvudet då. Jag hittar annat.


Vågar lätt hångla upp en tjej och sen säga åt henne att gå ner på knä och suga. Dominant behov att "står över" kvinnan som fan

Har alltid gillat hårt sex, men nu är det mer sånt i huvudet direkt. Såfort jag ser en het tjej vill jag ta nackgrepp och trycka upp henne mot väggen,slita sönder trosorna,dra i håret,piska,hålla i armarna, stöna skrika.

Har ett jävla behov av att dominera tjejer och tänker på det ofta mest hela tiden

Visst är det helt sjukt, allt jävla bajs man gått igenom för att få lite mer poon, all jävla teori man läst, predikare man lyssnat på. Grunden, det absolut viktigaste, har alltid vart att sluta fappa, så naturligt, så självklart.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-07-29,12:53,
Inlägg: #2342
RE: Symptom utav att sluta runka!
Så naturligt, så logiskt.
En hungrig varg jagar bäst.

Naturens lagar.


I helgen ska jag fan trycka upp någon hårt mot väggen och ta nackgrepp Wink
2014-07-29,13:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-29,13:35 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2343
RE: Symptom utav att sluta runka!
Dag 10 idag sen jag fappa. har varit på semester så har inte ens slösurfat och känner mig därför totalt förändrad!

Runt dag 7 började jag känna ett typ sexigt lugn. Jag låg vid poolen och bara småkollade på en tjej vid poolen och bara kände mig sexig haha, och jag svär att hon kände av det.

Det är något med människor som gör att vi kan läsa av exakt vad som händer inuti en annan människa utan att ens prata med den. Har aldrig haft sådan succés som jag hade under semestern, och jag har aldrig jobbat så lite för det.

Får stånd hela tiden och jag känner starkare känslor för tjejerna jag är med.

Moral of the story, this is indeed some powerful shit. Kommer aldrig mer fappa, nu efter 10 dagar känns det så jävla bögigt att runka, AFC-behavior.
2014-07-29,13:47,
Inlägg: #2344
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-29,13:32)Nicki Skrev: Det är något med människor som gör att vi kan läsa av exakt vad som händer inuti en annan människa utan att ens prata med den.

Spegelneuroner kanske? : ]. Antagligen fler saker.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-07-29,16:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-29,17:56 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2345
RE: Symptom utav att sluta runka!
I don't know my man, men jag lovar att tjejerna märker det. När jag öppna en tjej tänkte hon ju inte "ojojoj, han kör nofapp och har stora ambitioner för sitt liv, har ett bra sociallife osv" men hon kände bara av känslan att jag är en självsäker kille och att hon känner sig trygg med mig typ.

Så kände jag det som, att jag snabbare byggde connection än tidigare, tjejerna sögs in i min verklighet och dom ville göra allt för att få stanna i den.

Edit: En annan sak är också att jag sluta approacha tjejer jag inte tyckte var riktigt snygga. Mindsettet var att det kryllar av tjejer överallt så varför slösa energi på average tjejer, låt dom hooka upp med average killar för dom förtjänar verkligen inte mig, haha.
2014-07-29,18:29,
Inlägg: #2346
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-29,16:12)Nicki Skrev: I don't know my man, men jag lovar att tjejerna märker det. När jag öppna en tjej tänkte hon ju inte "ojojoj, han kör nofapp och har stora ambitioner för sitt liv, har ett bra sociallife osv" men hon kände bara av känslan att jag är en självsäker kille och att hon känner sig trygg med mig typ.

Så kände jag det som, att jag snabbare byggde connection än tidigare, tjejerna sögs in i min verklighet och dom ville göra allt för att få stanna i den.

Edit: En annan sak är också att jag sluta approacha tjejer jag inte tyckte var riktigt snygga. Mindsettet var att det kryllar av tjejer överallt så varför slösa energi på average tjejer, låt dom hooka upp med average killar för dom förtjänar verkligen inte mig, haha.

Dom märker det, no doubt. Bara på detta forum är det fullt av såna rapporter, på reddits nofap så är det överflöd med folk som rapporterat sådant. Det är ren magi, sjukt coolt är det.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-07-29,20:03,
Inlägg: #2347
RE: Symptom utav att sluta runka!
Största skillnaden jag märker är att jag känner mig mer frammåt och manlig, tex jag som spelar fotboll, har jag inte runkat på 1 vecka så smäller jag på allt och alla medans dom gångerna man tokrunkat till snuskbilder eller porr då känner jag mig inte alls lika driven och sugen på att ge någon en tackling, sjukt de där.
2014-07-29,20:28,
Inlägg: #2348
RE: Symptom utav att sluta runka!
Jag börjar se färger och detaljer bättre än tidigare också, men tror det endast beror på att jag lagt av med porr och slösurfande och därför blivit känsligare för intryck.

Senast igår morse när jag knulla sista tjejen, typ semesterflickvännen, kände jag hur jag kände starkare känslor för henne än för gamla brudar. Jag har alltid haft svårt att känna starkt för tjejer men denna senaste veckan har jag fått lite småoneitis med flera.
2014-07-30,19:30,
Inlägg: #2349
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-29,18:29)Evilvalle Skrev: Dom märker det, no doubt. Bara på detta forum är det fullt av såna rapporter, på reddits nofap så är det överflöd med folk som rapporterat sådant. Det är ren magi, sjukt coolt är det.

Evilvalle, tycker du det är "lugnt" om man kommer när man väl har sex? Eller ska man försöka att inte göra det?

Vill alltid ha denna magi
2014-07-30,19:34,
Inlägg: #2350
RE: Symptom utav att sluta runka!
20 dagar om jag räknat rätt, tror att det är rekord sen jag upptäckte konsten att runka för 12-13 år sen...
2014-07-30,20:06,
Inlägg: #2351
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-30,19:30)ångest101 Skrev: Evilvalle, tycker du det är "lugnt" om man kommer när man väl har sex? Eller ska man försöka att inte göra det?

Vill alltid ha denna magi

Klart fan du kan spruta.. Blir inte alls samma sak om du kommer när du knullar som när du runkar. Cool
2014-07-31,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-07-31,20:31 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2352
RE: Symptom utav att sluta runka!
Har tänkt lite idag. Är det någon ide kanske att köra helt torr i några veckor för att snabba på återställningen med kablarna i hjärnan?

Tänkte eftersom jag kollat porr minst en gång om dagen senaste 10 åren, ofta 4-5 ggr per dag när jag var mellan 12-16, så blev det ganska extrema saker på slutet. Blev inte kåt på vanligt sex utan ville kolla porr där tjejen blev halvt våldtagen av 2-3 monsterkukar osv.

Alltid fått upp den men känt mig lite avtrubbad irl.

Vet att jag i inlägget över i tråden sa att det var OK att ha sex till en som fråga men kanske ska man köra hard core ett tag? Hans tankar fick mig att fundera lite i efterhand.

Vad säger ni killar?
2014-07-31,21:14,
Inlägg: #2353
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-31,20:30)Nicki Skrev: Har tänkt lite idag. Är det någon ide kanske att köra helt torr i några veckor för att snabba på återställningen med kablarna i hjärnan?

Tänkte eftersom jag kollat porr minst en gång om dagen senaste 10 åren, ofta 4-5 ggr per dag när jag var mellan 12-16, så blev det ganska extrema saker på slutet. Blev inte kåt på vanligt sex utan ville kolla porr där tjejen blev halvt våldtagen av 2-3 monsterkukar osv.

Alltid fått upp den men känt mig lite avtrubbad irl.

Vet att jag i inlägget över i tråden sa att det var OK att ha sex till en som fråga men kanske ska man köra hard core ett tag? Hans tankar fick mig att fundera lite i efterhand.

Vad säger ni killar?

Är väl bara att ha hårdare sex och hårdare. Dom flesta tjejerna tål mer än man tror, och ett nej är inte alltid ett nej Cool
2014-07-31,21:17,
Inlägg: #2354
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-07-31,20:30)Nicki Skrev: Har tänkt lite idag. Är det någon ide kanske att köra helt torr i några veckor för att snabba på återställningen med kablarna i hjärnan?

Tänkte eftersom jag kollat porr minst en gång om dagen senaste 10 åren, ofta 4-5 ggr per dag när jag var mellan 12-16, så blev det ganska extrema saker på slutet. Blev inte kåt på vanligt sex utan ville kolla porr där tjejen blev halvt våldtagen av 2-3 monsterkukar osv.

Alltid fått upp den men känt mig lite avtrubbad irl.

Vet att jag i inlägget över i tråden sa att det var OK att ha sex till en som fråga men kanske ska man köra hard core ett tag? Hans tankar fick mig att fundera lite i efterhand.

Vad säger ni killar?

javisst why not
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2014-08-02,14:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-02,15:14 av {2} Nicki.)
Inlägg: #2355
RE: Symptom utav att sluta runka!
BOOOM! Dag 14

Edit: Rapport om förändringar får komma nästa vecka, ligger med halsfluss idag och vill dö.. Missar Big Slap, fast det spöregnar så kanske lika bra. Wink
2014-08-03,21:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-03,21:23 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2356
RE: Symptom utav att sluta runka!
Lite roligt som hände idag ang blickar.

Stog på tåget och ser en vacker orientalisk tjej sitta ner, hon tittar på mig och våra blickar möts. Sen tittar hon lite till och jag tittar in i henne, ler litegran och tittar intensivare, hon tittar generat bort och ler lite.
Sen tittar hon igen och igen möter jag hennes ögon på samma sätt, så säger jag hej, kom och ställ dig upp. hon rodnar lite, vi pratar lite lätt, frågar vart vi ska av, ska av i nästa, säger åt henne att ringa min mobil så jag har hennes nummer, hon gör så. Sen ska jag av, säger hejdå och vi tittar in i varandras ögon intensivt innan jag kliver av.
Så enkelt kan det va att haffa nummer, lite ögonkontakt no-fap.
Messade henne nyss, hon svarade direkt...
Hade jag vart en runkare hade jag förmodligen själv blivit generad av hennes blick och kanske tittat bort, inte hållt kvar den och fördjupat den i henne.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-08-03,21:36,
Inlägg: #2357
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-03,21:20)SvaMp_ Skrev: Lite roligt som hände idag ang blickar.

Stog på tåget och ser en vacker orientalisk tjej sitta ner, hon tittar på mig och våra blickar möts. Sen tittar hon lite till och jag tittar in i henne, ler litegran och tittar intensivare, hon tittar generat bort och ler lite.
Sen tittar hon igen och igen möter jag hennes ögon på samma sätt, så säger jag hej, kom och ställ dig upp. hon rodnar lite, vi pratar lite lätt, frågar vart vi ska av, ska av i nästa, säger åt henne att ringa min mobil så jag har hennes nummer, hon gör så. Sen ska jag av, säger hejdå och vi tittar in i varandras ögon intensivt innan jag kliver av.
Så enkelt kan det va att haffa nummer, lite ögonkontakt no-fap.
Messade henne nyss, hon svarade direkt...
Hade jag vart en runkare hade jag förmodligen själv blivit generad av hennes blick och kanske tittat bort, inte hållt kvar den och fördjupat den i henne.

Respect! Fan mkt bra gjort! Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2014-08-03,22:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-03,22:56 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2358
RE: Symptom utav att sluta runka!
Fattar ej vad som händer och vet inte om det har med icke runk att göra egentligen, men mycket möjligt.

Jag kan se tjejer, tycka de är döheta, vilja vara omkring dom då jag gillar deras feminina energi. Jag kan flörta med dom och eventuellt kyssa. Men jag vill inte ha sex med dom. Jag föreställer mig dom i sängen och blir nästan äcklad typ. Vet ej om det är min biologiska drivkraft som är släckt för tillfället då jag innan detta underligga statet jag kommit in i hade två nya tjejer betuktade på en period av tio dagar el nåt. Som om min kropp känner sig "nöjd" med min bedrift. Samtidigt är jag hyfsat motiverad för mina projekt jag jobbar med för övrigt. Tänker inte på sex och tjejer utan tänker bara på mina projekt..

Detta icke needy statet med, samtidigt som jag uppskattar kvinnors sällskap får dock många tjejer intresserade. Igår var min servitörs flickväns heta kompis helt besatt av mig och kunde knappt släppa mig med blicken. Gick sedan ut med mitt ex på ett efterfestställe och två tyska tjejer direkt när jag kommer in visar starkt intresse och när jag passerar dom nyper dom mig i röven. Sen sätter jag mig med min tyska brother och introducerar honom för en vettig tjej jag känner och presenterar dom för varandra då dom båda letar efter pojk/flickvän. Jag sitter i mitten av soffan och hon på min högersida och han på vänstersidan. Sen början hon helt plötsligt tafsa på mina innerlår på ett diskret så att ingen ser det. Samtidigt pratar dom med varandra och nu idag så har jag varit medlare med facebookkontakter och de frågar mig båda vad motsvarande person tänker om den andre etc. Skumt.

Allt detta samtidigt som jag själv har liten lust att knulla någon tjej öht. Ingen runk på ett lååångt tag, vaknar alltid med morgonbånge, kan vara lite halvkåt etc med men vill typ inte knulla. Fattar inte. FInns dock en tjej jag vill knulla, en brud på gymmet. Men utöver det så försvinner typ njutningen av en kvinnas närvaro vid sekunden jag fantsierar om dom nakna i sängen väntandes på kuk. Undantaget den extremt heta tjejen på gymmet.

Börjat med powrlifting med och gjort ordentliga jävla ökningar på nästan varje pass, snorkåt efter passen men vill inte knulla.

No wank håller på att transformera mig till bög!
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-08-03,23:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-03,23:41 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #2359
RE: Symptom utav att sluta runka!
La upp en ny bild på badoo i nofap-tillstånd och den blir bombab med betygsättningar från snygga brudar, Högre snitt än de andra bilderna jag har. själv tycker jag bilden är sämre än de andra.. wtf? Big Grin
2014-08-03,23:40,
Inlägg: #2360
RE: Symptom utav att sluta runka!
(2014-08-03,21:20)SvaMp_ Skrev: Lite roligt som hände idag ang blickar.

Stog på tåget och ser en vacker orientalisk tjej sitta ner, hon tittar på mig och våra blickar möts. Sen tittar hon lite till och jag tittar in i henne, ler litegran och tittar intensivare, hon tittar generat bort och ler lite.
Sen tittar hon igen och igen möter jag hennes ögon på samma sätt, så säger jag hej, kom och ställ dig upp. hon rodnar lite, vi pratar lite lätt, frågar vart vi ska av, ska av i nästa, säger åt henne att ringa min mobil så jag har hennes nummer, hon gör så. Sen ska jag av, säger hejdå och vi tittar in i varandras ögon intensivt innan jag kliver av.
Så enkelt kan det va att haffa nummer, lite ögonkontakt no-fap.
Messade henne nyss, hon svarade direkt...
Hade jag vart en runkare hade jag förmodligen själv blivit generad av hennes blick och kanske tittat bort, inte hållt kvar den och fördjupat den i henne.

Jag säger ju det för fan, no fap är fet magic, särskilt no-ejaculation verkar det som (LOL), får så sinnessjuka blickar å grejer när jag inte kommit på några dagar, they can smell the semen!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 26,700 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 65 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}