LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
2013-05-04,14:59,
Inlägg: #1
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Tjena!

Jag har mig fått höra att jag ofta är väldigt dryg och tyken mot brudar och kan säga att det inte alls är riktigt tills ens fördel!
Det blir lite i still med typ neg, neg, neg, neg ja och sedan kanske en till!

Jag vet att det egentligen borde sluta nega hela tiden och höja ibland men är ju som ett dumt jävla inkört mönster som inte vill ge sig för mig typ.

Är det någon som känner igen sig som har bra och konkreta tips hur fan jag skall göra för att komma ut ur cirklen för att bli kanske mer den killen som är lite tyken men på ett bra sätt och inte de som trycker ner och gör små flickorna arga! haha

//Aioo
Keep it up!
2013-05-04,15:24,
Inlägg: #2
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Neggar du för att du måste eller neggar du för att retas? Man bör alltid ha som riktlinje att negga för att du vill retas med henne typ "vad gullig du är när du skrattar så du får såna skrattgroppar, det får mig att vilja kyssa dig!" Om du neggar enbart för att PUA Master har sagt till dig att göra det så kmr det att gå åt helvete
2013-05-04,16:42,
Inlägg: #3
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Beerpong Skrev:Neggar du för att du måste eller neggar du för att retas? Man bör alltid ha som riktlinje att negga för att du vill retas med henne typ "vad gullig du är när du skrattar så du får såna skrattgroppar, det får mig att vilja kyssa dig!" Om du neggar enbart för att PUA Master har sagt till dig att göra det så kmr det att gå åt helvete

Har inte läst något material eller liknande så kommer naturligt ur mig ingen som sagt gör si gör så för det funkar inte för mig jag måste köra naturligt annars blir jag låst!
Men nuförtiden istället så blir det mer typ en diss till bruden än en lite retlig och skön kommentar!
Keep it up!
2013-05-04,17:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-04,17:27 av {2} confused....)
Inlägg: #4
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Beerpong Skrev:Neggar du för att du måste eller neggar du för att retas? Man bör alltid ha som riktlinje att negga för att du vill retas med henne typ "vad gullig du är när du skrattar så du får såna skrattgroppar, det får mig att vilja kyssa dig!" Om du neggar enbart för att PUA Master har sagt till dig att göra det så kmr det att gå åt helvete

Det där exemplet du tog upp var ju ingen neg, det var en IOI/komplimang med humoristiskt inslag av comfort building. Tongue

Men din poäng var bra, det fick mig att tänka på hur mina negs och cocky/comedy små retas med tjejerna är nu jämfört med före jag kom i kontakt med PUA communityt. Och när jag tänker efter var jag fan bättre på det före jag började läsa om allt detta skiten. :S Och jag tror anledningen kan vara mycket av det du tog upp, jag gör det för att jag "måste" som en stel robot istället för naturligt och med glädje.

Aioo Skrev:Har inte läst något material eller liknande så kommer naturligt ur mig ingen som sagt gör si gör så för det funkar inte för mig jag måste köra naturligt annars blir jag låst!
Men nuförtiden istället så blir det mer typ en diss till bruden än en lite retlig och skön kommentar!

Jag har lite samma problem, jag försöker negga lite för mycket ibland tror jag och det går ofta lite för långt och bruden tar illa upp istället för att bli diskvalificerad. För att vara helg ärlig, detta med negs och småretas var jag bättre på före jag upptäckte PUA communityt och nu förtiden failar jag oftare än förr när det gäller negs. Och jag tror anledningen nu när jag tänker efter är det Beerpong skrev, att förr när jag inte ens visste vad en neg eller cocky/comedy var gjorde jag det för att jag ville och tyckte det var kul att skämta och driva lite med glimten i ögat, jag gjorde det alltså naturligt och därför kom det fram mycket bättre. Nu för tiden gör jag det mer som en robot för att jag "måste" än för att det är kul för att jag läst att så ska man göra och då blir det nog lätt övertramp och kanske även blir lite för ofta samt stelt. Timeing och glimten i ögat är trots allt väldigt viktigt när det kommer till att skämta och driva med en person.

Exempelvis : "Äh, vafan, kvinna, ut i köket och laga mat jag är hungrig" Är en replik som kan uppfattas både som att du är ett kvinnohatande svin som brudarna blir förolämpade av och som ett skämt, beroende på timeing och sättet du säger det på, tonläge, leénde på läpparna osv.

Ska testa att skära ner lite på detta med negs och cocky/comedy och se om jag märker någon bättre framgång i mitt game, och försöka att enbart säga dom om jag faktiskt njuter av dom själv och själv har glädje och är i skämt humör när jag säger dom, och inte för att jag "måste". Smile


Ett jävla skönt exempel på en skön fail på en neg är en gammal arbetskamrat som berättade om en gång när han skulle leka lite bad guy för en brud eftersom brudar gillar det och sa något liknande till henne. "Fan vad ful klocka du har, hur kan du ha på dig den?" och bruden ifråga typ började grina och vart skitsur för det visade sig vara en klocka hon ärvt och var ett väldigt personligt minne av någon familjemedlem ! Big Grin
2013-05-04,17:21,
Inlägg: #5
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Allt handlar om ens intention. Gör man det för att man vill få ut en respons/reaktion så kommer det att faila i 9 av 10 fall. Gör man det för att man KÄNNER för det och själv tycker det är hilarious (och skiter i henne reaktion) så kommer det fungera i 9 av 10 fall.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-04,17:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-04,17:40 av {2} confused....)
Inlägg: #6
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Evilvalle Skrev:Allt handlar om ens intention. Gör man det för att man vill få ut en respons/reaktion så kommer det att faila i 9 av 10 fall. Gör man det för att man KÄNNER för det och själv tycker det är hilarious (och skiter i henne reaktion) så kommer det fungera i 9 av 10 fall.

Det tror jag med. Innan jag ens visste vad game var brukade jag tycka det var skitkul att driva med tjejer. Jag var extremt jävla cocky comedy och tyckte det var skitkul att testa hur pass fräcka kommentarer jag kunde dra före det gick över gränsen. Och när jag tänker tillbaka på det, så jag kunde säga iprincip vad jag ville, så länge jag gjorde det med glimten i ögat kunde jag säga till brudar.

"You got a look in your eyes like you havent been fucked in a year ! " - Tony Montana

"Du, kvinna, håll käften och byt kanal på tvn"

"Jag är hungrig, ut i köket och laga mat"

Hon klantar sig lite när hon kör bil och jag fnyser till lite arogant och säger "Fy fan, ibland undrar jag varför inte jag har körkort"

Allt detta är repliker jag sagt till brudar med glimten i ögat på skämt för att se hur pass fräcka kommentarer jag kunde ge före dom blev sura. Och fan var och varannan brud jag kom i kontakt med i den perioden av livet blev kär i mig och uppfattade dessa kommentarer som skitskojjiga och dom tyckte jag var världens snällaste och sötaste person.

Hade jag sagt det seriöst och surt och inte med glimten i ögat för att skämta med dom som jag gjorde så hade nog situationen istället varit att dom alla börjat hata mig.

edit : Vad fan, nu blev jag sur för att jag förlorat den delen av mig själv, den måste jag försöka väcka till liv igen !!!

Jag bodde på kollektiv i den perioden, och fan brudarna på kollektivet kunde komma inspringandes ifrån rummet bredvid när jag sa något fräckt på skämt och fråga sin kompis, "-vad sa han? vad sa han? Big Grin" , dom tyckte det var skitkul att få höra vilken min nästa fräcka kommentar skulle bli.
2013-05-04,17:37,
Inlägg: #7
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
De e en finkänslig gräns med allt sånt där. Ibland kommer man undan med sjuka saker, ibland lackar bruden ur totalt för minsta lilla saken. Tänk också att ibland spelar det ingen roll vad du gör, hon skulle bitchslapat dig / sugit av dig ändå. Lätt att bara stirra sig blind på sig själv. Men de e svårt o ändra på ett inlärt mönster..

Antar att du syftar på när du druckit, eller är du även så nykter?
2013-05-04,17:45,
Inlägg: #8
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Guld av Mark Manson (Entropy)

Being authentic
So the catch is that everything you say must be as authentic as
possible. There’s no shortcut. There are no tricks. You say it because
you mean it and mean it because you say it. The more nervous it
makes you, the better, because it means you’re being authentic and
making yourself vulnerable.

Make things fun for you
You can say the lamest and grossest (or funniest, depending on your
perspective) thing to women, and if the sub-communication is, “I
really don’t care if you laugh or run away horrified, but here’s who I
am, take it or leave it,” this sub-communicates a rock-bottom low
level of neediness, and an incredibly high level of vulnerability.

Authentic Attitude
I will give compliments only when I am honestly inspired to give them,
and usually after already meeting a woman and displaying to her that
I’m willing to disagree with her, willing to be rejected by her and willing
to walk away from her because I’m not needy and therefore high status.
When a compliment comes from a man seeking nothing in return,
it’s a gift of truth, a piece of his vulnerability and infinitely more
powerful as a result.

And this honest compliment inspires women to become more highly
invested in return. Paradoxically, seeking no investment from her
will inspire her to invest that much more in you.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-04,20:01,
Inlägg: #9
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Evilvalle Skrev:Allt handlar om ens intention. Gör man det för att man vill få ut en respons/reaktion så kommer det att faila i 9 av 10 fall. Gör man det för att man KÄNNER för det och själv tycker det är hilarious (och skiter i henne reaktion) så kommer det fungera i 9 av 10 fall.

Jag vet inte riktigt varför jag gör det men är ju som sagt min presonlighet men den har i mitt fall blivit lite väl hård det senaste och brudarna tar jävligt illa upp och vänder på klacken!
Sedan så när jag typ säger skit så vet jag inte riktigt men känner inte att jag orkar bry mig om vad hon tycker jag är som jag är men vill själv tagga ner lite med just den stilen!

Nystart Skrev:De e en finkänslig gräns med allt sånt där. Ibland kommer man undan med sjuka saker, ibland lackar bruden ur totalt för minsta lilla saken. Tänk också att ibland spelar det ingen roll vad du gör, hon skulle bitchslapat dig / sugit av dig ändå. Lätt att bara stirra sig blind på sig själv. Men de e svårt o ändra på ett inlärt mönster..

Antar att du syftar på när du druckit, eller är du även så nykter?

Är typ lika som full och nykter haha lite hårdare dissar bara på fyllan.
men jag vet inte får försöka minska den där attityden lite känner jag och klart vissa brudar funkar det as bra på faktiskt men det är ju minoriteten. Sedan nör ajg själv känner att det inte är jag egentligen då jag är jävligt snäll otroligt nog så blir det lite konstigt haha

Evilvalle Skrev:Guld av Mark Manson (Entropy)

Being authentic
So the catch is that everything you say must be as authentic as
possible. There’s no shortcut. There are no tricks. You say it because
you mean it and mean it because you say it. The more nervous it
makes you, the better, because it means you’re being authentic and
making yourself vulnerable.

Make things fun for you
You can say the lamest and grossest (or funniest, depending on your
perspective) thing to women, and if the sub-communication is, “I
really don’t care if you laugh or run away horrified, but here’s who I
am, take it or leave it,” this sub-communicates a rock-bottom low
level of neediness, and an incredibly high level of vulnerability.

Authentic Attitude
I will give compliments only when I am honestly inspired to give them,
and usually after already meeting a woman and displaying to her that
I’m willing to disagree with her, willing to be rejected by her and willing
to walk away from her because I’m not needy and therefore high status.
When a compliment comes from a man seeking nothing in return,
it’s a gift of truth, a piece of his vulnerability and infinitely more
powerful as a result.

And this honest compliment inspires women to become more highly
invested in return. Paradoxically, seeking no investment from her
will inspire her to invest that much more in you.

True that bitch! Smile

Men får bara försöka minska det lite lätt och vissa att jag ofta bara driver med dem genom kropps språk haha

//Aioo
Keep it up!
2013-05-04,20:09,
Inlägg: #10
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Konkret tips som borde hjälpa lite är att le när du droppar kommentarerna, då tas de inte lika seriöst.
2013-05-05,01:00,
Inlägg: #11
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Som sagt, så länge du gör det utan att du går över ngåra gränser så äre ju lugnt. Jag är själv rätt rättfram med vad jag menar, men visar alltid tydlig intention med varför man gör det, t.ex. att du vill hjälpa någon snarare än att skryta, eller säger något elakt för att retas, eller för att du är genuint ond Big Grin Gäller o hitta rätt sätt o göra det på så funkar det mesta Smile
2013-05-05,01:01,
Inlägg: #12
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Show boat Skrev:Konkret tips som borde hjälpa lite är att le när du droppar kommentarerna, då tas de inte lika seriöst.
Yes, agree. Ett leende gör sjukt mycket. Tänk bara alla dom brudar som lär sig det tidigt, damn vad mkt dom kan komma undan med
2013-05-05,13:17,
Inlägg: #13
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Nystart Skrev:Som sagt, så länge du gör det utan att du går över ngåra gränser så äre ju lugnt. Jag är själv rätt rättfram med vad jag menar, men visar alltid tydlig intention med varför man gör det, t.ex. att du vill hjälpa någon snarare än att skryta, eller säger något elakt för att retas, eller för att du är genuint ond Big Grin Gäller o hitta rätt sätt o göra det på så funkar det mesta Smile

Nystart Skrev:Yes, agree. Ett leende gör sjukt mycket. Tänk bara alla dom brudar som lär sig det tidigt, damn vad mkt dom kan komma undan med

Jo leendet funkar men ofta jag glömmer av det haha
men det gick bättre igår faktiskt då jag tänkte att jag skulle vara lite snällare och ge ett fett smile som jag alltid annars har
Keep it up!
2013-05-05,17:06,
Inlägg: #14
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Haha, min polare igår när vi skulle ta ett varv för att ragga: "Din kompis F*** är rätt bra på det här va?" Big Grin
2013-05-05,20:31,
Inlägg: #15
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
ChuckNorris Skrev:Haha, min polare igår när vi skulle ta ett varv för att ragga: "Din kompis F*** är rätt bra på det här va?" Big Grin

Får säga Filip om du vill i dont give a fuck Wink
JA han var ute och testade en cykel om han tyckte så man kul att höra iaf.
Du där emot ser jävligt bra ut är lugn och metodisk om man kan säga så och brudarna spanar in dig över allt!
Så någon som har chans att bli äckligt bra är du och så du vet så kommer du få följa med och festa med oss för alltid nu vi släpper inte iväg as sköna killar haha

//Aioo
Keep it up!
2013-05-05,21:29,
Inlägg: #16
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Aioo Skrev:Får säga Filip om du vill i dont give a fuck Wink
JA han var ute och testade en cykel om han tyckte så man kul att höra iaf.
Du där emot ser jävligt bra ut är lugn och metodisk om man kan säga så och brudarna spanar in dig över allt!
Så någon som har chans att bli äckligt bra är du och så du vet så kommer du få följa med och festa med oss för alltid nu vi släpper inte iväg as sköna killar haha

//Aioo

Indeed, du kan få gå med i vår superhemliga klubb på fejjan Big Grin pmar dig
2013-05-06,22:18,
Inlägg: #17
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Aioo Skrev:Får säga Filip om du vill i dont give a fuck Wink
JA han var ute och testade en cykel om han tyckte så man kul att höra iaf.
Du där emot ser jävligt bra ut är lugn och metodisk om man kan säga så och brudarna spanar in dig över allt!
Så någon som har chans att bli äckligt bra är du och så du vet så kommer du få följa med och festa med oss för alltid nu vi släpper inte iväg as sköna killar haha

//Aioo

Haha, ni är sköna som fan så så lätt blir ni inte av med mig Smile
Ser fram emot nästa utgång!
2013-05-10,00:19,
Inlägg: #18
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Hade också din issue, game kan ha en tendes att bygga upp en underliggande paradoxal kärlek och irritation mot brudar. Men tillslut löste ja de me att säga saker som ja mår bra av att säga istället. Så när ja har en konversation pratar ja inte för hennes skull eller knappast äns med henne utan för mig själv.
Ja skulle lika gärna kunna stå i ett hörn och mumla saker som ja tycker e coolt o ba må bra i mig själv.
Varje mening ja säger blir som en buddhist chant som får mig på bättre och bättre humör!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-05-10,11:31,
Inlägg: #19
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
devil Skrev:Hade också din issue, game kan ha en tendes att bygga upp en underliggande paradoxal kärlek och irritation mot brudar. Men tillslut löste ja de me att säga saker som ja mår bra av att säga istället. Så när ja har en konversation pratar ja inte för hennes skull eller knappast äns med henne utan för mig själv.
Ja skulle lika gärna kunna stå i ett hörn och mumla saker som ja tycker e coolt o ba må bra i mig själv.
Varje mening ja säger blir som en buddhist chant som får mig på bättre och bättre humör!

bra skit, känner att jag själv är där ibland, ibland inte, men det är jävligt kraftfullt när man är i den sweetspot
2013-05-10,18:40,
Inlägg: #20
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
devil Skrev:Hade också din issue, game kan ha en tendes att bygga upp en underliggande paradoxal kärlek och irritation mot brudar. Men tillslut löste ja de me att säga saker som ja mår bra av att säga istället. Så när ja har en konversation pratar ja inte för hennes skull eller knappast äns med henne utan för mig själv.
Ja skulle lika gärna kunna stå i ett hörn och mumla saker som ja tycker e coolt o ba må bra i mig själv.
Varje mening ja säger blir som en buddhist chant som får mig på bättre och bättre humör!

Ja, måste bygga mer självkänsla och dont give à fuck attityd Smile men jobbar på och +1 på denna kommentaren
Keep it up!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}