LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Styra upp hemsläp
2013-07-21,13:23,
Inlägg: #1
Styra upp hemsläp
bakgrund:
Har börjat få rätt bra momentum på krogen i sommar, oftast har jag i alla fall ett riktigt bra sett per kväll, dvs där man snackar i någon timma eller två, strular mycket och har en allmänt awesome time. Jag känner att hon uppskattar mitt sällskap, är kåt, och investerar rätt hårt i mig etc.

So far so good, men detta känns inte som målet längre, vill ju ligga med tjejerna, inte sitta och kyssas på krogen för att sedan hoppas på ett d2. Har ändå inte tid eller ork att sitta och köra phone-game samt träffar i veckorna.

Så, hur ska man gå till väga för att på ett smidigt sätt få med sig tjejerna hem?
Har läst att vissa kör med typ
-"jag har en awesome sak hemma jag måste visa bla bla"
men känns så jävla lame om jag ska vara helt ärlig, och inget jag tror skulle funka för mig, jag är lite mer rak i mitt sätt att vara. Just nu brukar jag bara slänga ut de något i stil med
-"jag tycker du ska hänga med hem till mig ikväll"
vilket resulterar i blandade reaktioner, men oftast något sånt här
-"ja du tycker det va Wink"

halp plez<3
2013-07-21,14:04,
Inlägg: #2
Styra upp hemsläp
Dra med henne och käka 1on1 först. " Ska sticka hem nu, Häng med så ska du får se vad jag menade med blablabla!"
2013-07-21,14:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,14:25 av {2} russel.)
Inlägg: #3
Styra upp hemsläp
Mmm ett annat sätt är visa lite mer dominans. När du ska dra så säger du "nu drar vi", sen vänder du bara dig om går. Jayson1 tipsa om det. Tre alternativ där:

1. Hon följer med, utan nå snack.
2. Hon går efter och kommer med ngn bortförklaring or whatever= Hon investerar mer. Vad det nu hon säger så kanske det går att lösa eller inte.
3. Hon hänger inte med, men då har du försökt.

Edit: När brudar märker att du ofta menar allvar tar de chansen så fort de får den.

Har provat att testa det flera gånger specifikt. Har dock failat men har inte skött resten av gameat då. Däremot så vare 1 brud som jag hånglade med fram och tillbaka som var väldigt på. Jag kände också att nu får det vara nog(för mkt daltande), så då sa jag "Antingen knullar vi eller så suger du av mig" och sen gick jag. Hon kom efter, knulla gick inte av ngn anledning men avsugning iaf. Det var rätt ballt.

EDIT2: "nu går jag, gör som du vill" eller nått i den stilen
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-21,17:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,17:04 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #4
Styra upp hemsläp
Säger nästan alltid att hon/de måste komma och titta på min pokemon-samling och låter överhypad.
För mig har den funkat fint och i värsta fall har de tyckt det varit hilarious.

Men exakt vad du säger är väl som vanligt av mindre vikt så länge det kommer från ett ställe där du är dominant och kanske viktigast - att hon inte behöver känna att folk kommer att döma henne för att hon hänger med dig hem eller var du nu tänkt dig. Har för mig att Julien snackade mycket om att hela tiden ge henne smågrejer som gör att hon kan rationalisera varför hon hela tiden går ett steg längre med dig, det är vad det handlar imo.
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-07-23,18:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-23,18:43 av {2} kinkykong.)
Inlägg: #5
Styra upp hemsläp
Tack för tipsen, får ta och testa mig fram lite. Gillar ditt tankesätt russel, känns som något jag faktiskt skulle kunna få att funka, en variant är ju att dra med henne å käka och sen när man är klar bara säga: nu drar vi!
2013-07-23,21:31,
Inlägg: #6
Styra upp hemsläp
Yeaahhhh som folk skrivit finns det typ två vis att göra det på:

1. Hypa något och ha det som ursäkt, typ jag har en världens bästa haj i akvariumet hemma, du måste hänga med och se den! Alternativt köra baby-steps i stil med. Häng med mig ut -> följ mig till taxin -> jag vågar inte åka själv så hoppa in -> häng med upp på en drink -> pumpa henne. Tanken är alltså att ge tjejen chansen att kunna rationalisera för sig själv hur omg jag vet inte hur men det bara hände!!!

2. Bara att säga rakt ut, kom vi drar eller liknande. Totalt avslappnat och som att det inte är någon big deal. Om hon nekar e det bara att snacka vidare en stund och försöka igen, så längen tjejen står kvar betyder det inte nej utan bara inte än. Slutligen om du redan har börjat eskalera sexuellt så brukar jag säga något i stil med, hade det inte varit så mycket folk här hade jag slitit av dig dina kläder och knullat dig här och nu för att en stund senare bara dra med tösen till taxin eller närmsta toalett =)

Själv kör jag bara på alternativ nummer 2, funkar fint =)
2013-07-24,20:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-24,21:13 av {2} Willson.)
Inlägg: #7
Styra upp hemsläp
Bara att köpa med käk, dra och sätta sig på en parkbänk, äta, sen makeout, sen hem eller närmsta buske.


Edit: btw, whats up med alla kassa ursäkter? kan fatta det om man säger det lite som ett skämt, men vafan, sen när behöver man en anledning för att dra hem en brud? Känns lite samma stuk som att säga att man jobbar med att reparera tändare.. wtf liksom?! Kan förstå att man vill hitta på skitursäkter för att få henne bekväm med situationen, men för mig funkar det inte iaf, känns alldeles för oärligt.


Also: om jag drar med en brud hem och hon frågar vart vi ska, så brukar jag säga "hem till mig, kom nu" *tar hennes hand* Om man känner sig osäker kring hämsläp kan det vara klokt att förstå sig på konceptet buying temperature.


Om hon inte är dtf så kommer hon i det här läget motsäga sig eller aktivera sitt slampförsvar. Då har du antingen för låg köptemperatur eller så har tjejen som princip att inte gå hem med killar från krogen. Det finns massvis med sätt att komma runt det här, men personligen brukar jag i det läget baila eller försöka förmedla att det kan vänta om hon nu tycker att sex är stor grej. Grejen är att när det inte spelar dig någon roll om ni har sex eller inte så kommer du i 9/10 fall få doppa ändå.
2013-07-24,23:49,
Inlägg: #8
Styra upp hemsläp
Alla dessa kassa ursäkter är testade av mig, jag som befinner mig i denna period då jag testar vad som funkar och inte. Att säga "pokemon-samling" fungerar kanske på 14 åringa brudar men i allmänhet går den inte hem hos nån kvalité brudar.

"Jag har en sak hemma du måste se", detta fungerar ibland men det var ett par st brudar som aldrig glömde bort det och frågade efteråt vad det var man skulle visa dem. Så se till att ha nåt där hemma som ni anser att den är ur mängden.

Det som fungerat hittills som redan nämnts i tråden var dominant och säg rakt ut "kom så går vi" gå du så kommer hon 95% av fallen följa efter dig alternativ ta tag i hennes hand och led henne sen prata på hela vägen och blanda olika känslor i snacket så att hon inte smiter undan med ursäkter för att inte följa med.

fungerar inte den så är det bara nexta.
2013-07-25,01:40,
Inlägg: #9
Styra upp hemsläp
selected Skrev:Alla dessa kassa ursäkter är testade av mig, jag som befinner mig i denna period då jag testar vad som funkar och inte. Att säga "pokemon-samling" fungerar kanske på 14 åringa brudar men i allmänhet går den inte hem hos nån kvalité brudar.

Confusedcared:
Skulle jag kalla BS. Står du som ett komplett asperger-mongo och är utan någon form av kalibrering samtidigt som du seriöst säger åt dem att ni ska gå hem och titta på dina pokemons så kanske det inte är så konstigt om din ''success'' endast består i något som lika gärna katten kunnat släpa hem.
Som vanligt ligger det nog snarare mer i subkommunikationen än i vad man säger. Jag ordbajsar ofta massa av lökigt trams som jag tycker är roligt när jag är ute på fyllan och om du nu är en torrboll eller en hardass badboy(?) som annars aldrig kommer med något liknande och plötsligt slänger ur dig det där så blir det inte särskilt authentic och det blir för tydligt att framet snarare är att du är någonting annat än en kille som är båda het och down-to-earth och som hon kan vandra hem till mitt i natten och knulla för skojs skull.

Sen antyder du att brudar kring byxmyndigåldern inte skulle kunna vara av kvalité? Pfff...
<3

FaceOfF Skrev:But a PUA, I am. Did you see me do my thing man?
2013-07-25,01:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-25,01:55 av {2} ChuckNorris.)
Inlägg: #10
Styra upp hemsläp
selected Skrev:Alla dessa kassa ursäkter är testade av mig, jag som befinner mig i denna period då jag testar vad som funkar och inte. Att säga "pokemon-samling" fungerar kanske på 14 åringa brudar men i allmänhet går den inte hem hos nån kvalité brudar.

"Jag har en sak hemma du måste se", detta fungerar ibland men det var ett par st brudar som aldrig glömde bort det och frågade efteråt vad det var man skulle visa dem. Så se till att ha nåt där hemma som ni anser att den är ur mängden.

Det som fungerat hittills som redan nämnts i tråden var dominant och säg rakt ut "kom så går vi" gå du så kommer hon 95% av fallen följa efter dig alternativ ta tag i hennes hand och led henne sen prata på hela vägen och blanda olika känslor i snacket så att hon inte smiter undan med ursäkter för att inte följa med.

fungerar inte den så är det bara nexta.

Den snyggaste tjejen jag legat med fick jag hem efter att ha sagt att vi hem till mig och spela xbox. Big Grin

Det var knappast suget på tv-spel som fick henne att lämna sin syrra ensam på ett jävla schlagergolv kl 4 på morgonen. Om en tjej inte ens undermedvetet fattar att snacket om tv-spelet/hajen/silverfisken under sängen/pokemonsamlingen bara är bullshit är hon antingen efterbliven eller så gjorde du ett så dåligt intryck att hon på allvar tror att du äger en pokemonsamling.
2013-07-25,09:55,
Inlägg: #11
Styra upp hemsläp
selected Skrev:"Jag har en sak hemma du måste se", detta fungerar ibland men det var ett par st brudar som aldrig glömde bort det och frågade efteråt vad det var man skulle visa dem. Så se till att ha nåt där hemma som ni anser att den är ur mängden.
Om du inte har något hemma e det bara att ge tjejen en kåt blick och säga "det här är vad jag skulle visa dig" och sedan bara hångla upp henne. Klart hon har förstått hela vägen vad som händer, tjejer e inte retards... Men om de verkligen e så obsessed som du säger (highly doubt it) så är det väl bara att slänga fram vilken tråkig sak som helst och sedan gå vidare.

Donjohan Skrev:Skulle jag kalla BS. Står du som ett komplett asperger-mongo och är utan någon form av kalibrering samtidigt som du seriöst säger åt dem att ni ska gå hem och titta på dina pokemons så kanske det inte är så konstigt om din ''success'' endast består i något som lika gärna katten kunnat släpa hem.
Som vanligt ligger det nog snarare mer i subkommunikationen än i vad man säger. Jag ordbajsar ofta massa av lökigt trams som jag tycker är roligt när jag är ute på fyllan och om du nu är en torrboll eller en hardass badboy(?) som annars aldrig kommer med något liknande och plötsligt slänger ur dig det där så blir det inte särskilt authentic och det blir för tydligt att framet snarare är att du är någonting annat än en kille som är båda het och down-to-earth och som hon kan vandra hem till mitt i natten och knulla för skojs skull.
Yeah exakt, om man på något vis lyckas få det till att man faktiskt har en pokemonsamling som man älskar och vill visa upp för en flicka sent på natten och inte alls är intresserad av henne sexuellt. Well, då är det bara weird.

ChuckNorris Skrev:Det var knappast suget på tv-spel som fick henne att lämna sin syrra ensam på ett jävla schlagergolv kl 4 på morgonen. Om en tjej inte ens undermedvetet fattar att snacket om tv-spelet/hajen/silverfisken under sängen/pokemonsamlingen bara är bullshit är hon antingen efterbliven eller så gjorde du ett så dåligt intryck att hon på allvar tror att du äger en pokemonsamling.
Så sant, så sant.
2013-07-25,13:33,
Inlägg: #12
Styra upp hemsläp
Igår sa jag bara till tjej. "Ska du hänga med mig hem eller?" "Ja"... Snackade med henne runt 01.. gick o ragga på andra brudar i 2timmar. SEn när det var stängning såg jag henne och prata 2 min och frågade.

Det gäller ju att fatta när man kan dra hem tjejer eller inte.. Tex var det 2 andra tjejer som jag hookade, som var svåra att lösa då 1 av dom gick följe med flera kompisar hem. samt den andra skulle jobbga tidigt dagen efter. Fick nöjja sig med hångel och nummer där.


Man får en känsla efter ett tag, vilka man kan dra samma kväll eller vilka man ska lösa vidare. Men om du väl hittar en tjej som vill med samma kväll så har jag uppleevt att det som funkar för mig är att säga

Något i denna stilen.

"Kom vi drar"
"vart då?"
"Till mig"
"Jaha ska jag me dig hem?"
"Ja"
"Va ska vi göra"
"Spela mario kart och dricka saft... va trodde du egentligen? Att vi skulle göra något så snuskigt som att ligga eller?"

Vill dom inte hänga med hem här, så brukar jag säga.. Aiight, hare gött, kul att lära känna dig osv. SEn drar jag bara dirr... Har hänt att dom typ.. ah okej då jag går med.
Annars är det vanligaste att dom säger, meeen du väänta, ta mitt nummer iallfall.
2013-07-25,20:40,
Inlägg: #13
Styra upp hemsläp
illdan Skrev:Något i denna stilen.

"Kom vi drar"
"vart då?"
"Till mig"
"Jaha ska jag me dig hem?"
"Ja"
"Va ska vi göra"
"Spela mario kart och dricka saft... va trodde du egentligen? Att vi skulle göra något så snuskigt som att ligga eller?"

Vill dom inte hänga med hem här, så brukar jag säga.. Aiight, hare gött, kul att lära känna dig osv. SEn drar jag bara dirr... Har hänt att dom typ.. ah okej då jag går med.
Annars är det vanligaste att dom säger, meeen du väänta, ta mitt nummer iallfall.

Jag kan mycket väl tänka mig att båda sätten fungerar, och att det som spelar störst roll är vilket man är bekvämast med att använda! Denna stil kommer jag använda mig av iaf, känns mest genuint! Måste bli bättre på att screena, riktigt drygt att spendera en hel kväll med en brud som senare inte kan haka på hem..
2013-08-05,02:27,
Inlägg: #14
Styra upp hemsläp
Isolera tjejen från sin grupp kompisar först så att inte ses som "the hoe" om hon går med dig. Speciellt om det är killar med i sällskapet. Känn på situationen. Har ni halvvägs legat inne på krogen redan är det bara att köra direkt på, hakar inte så fine. Annars försök dra med henne och fyllekäka, promera etc sen eskalera därifrån. Lättare än att rycka med henne direkt från sin grupp med vänner som hon är trygg med.
2013-08-05,12:26,
Inlägg: #15
Styra upp hemsläp
Citat:-"jag har en awesome sak hemma jag måste visa bla bla"
Säg istället, "Kom, vi ska hem till mig, har en sjukt rolig grej jag ska visa!"

Citat:-"jag tycker du ska hänga med hem till mig ikväll"
tycker låter extremt beta! Du som bestämmer, hon är i din ram, inte vice versa!

"Vi ska hem till mig, nu!"
2013-08-05,14:43,
Inlägg: #16
Styra upp hemsläp
@Tenga

Faktum är att påståendet "jag tycker du ska hänga med hem till mig ikväll" är neutralt i sig (hur det uppfattas har med tonaliteten att göra). Över lag verkar det som många pappskallar verkar tro att man ska vara super-alfa 24/7 och bestämma och domdera över sin omgivning konstant.

Det är inte så verkligheten fungerar.

När behöver jag vara "alfa"?
Frågeställningen i sig är lite skruvat, liksom hela terminologin alfa/beta. Vad det egentligen handlar om är att ha ett centriskt fokus, dvs att du utgår alltid med dig själv som huvudperson i storyn.

Anledningen att jag över huvud taget tar upp detta är att om man beter sig i typisk "alfa-ram" utan att ha rätt referenspunkter eller utan kalibrering så kommer det garanterat gå åt helvete. Tjejer kommer fly hals över huvud och snubbar kommer garanterat utmana din uppenbart svaga alfa-ram. Vad som händer om man inte kalibrerar sitt beteende är att man kommer uppfattas som en stor tönt.

Om man vill nörda ner sig så förklaras centriskt fokus väldigt ingående i rsd's blueprint (om jag minns rätt, var några år sen jag kollade)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Problem att styra day 2 dafuqqq russel 4 2,072 2012-10-07,11:18
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}