LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
2013-08-10,14:07,
Inlägg: #7
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände?
Evilvalle Skrev:Testar dig för att se om hon fått dig hookad / om du bryr dig om hennes bekräftelse / om hon lyckats få dig investerad i henne / om hon kan få dig ur balans genom att sluta höra av sig.



Shit-test failed, hade du väntat några dagar till hade hon börjat fundera över varför du inte hör av dig samt omedvetet fått klart för sig att du klarat av testet - hon hade hört av sig och du hade då fortfarande haft the upper hand.



Ännu mer failed, hon VET nu att du vill ha henne mer än hon vill ha dig: Makten är i hennes händer, hon känner kontroll - Känslan av kontroll är direkt kopplad till känslan av attraktion/kärlek - Desto mindre kontroll vi har, desto starkare känslor - Desto mer kontroll vi har över partnern: Desto svagare känslor.




Ett väntat "resultat".



Det du gör är att:

1. Bestäm dig för att detta är OVER, radera henne från din skalle: Det enda hon är just nu är ett objekt for your own amusement.
2. Driv med henne utan att förvänta dig någon respons what so ever: Ditt mission är att reta henne, hennes reaktion är irrelevant - Sålänge du är retsam/dryg mot henne så ger du dig själv en klapp på axeln.

Detta kommer resultera i:

1. Hon kommer bli nyfiken och undra om hon fortfarande har kontroll över dig - Då du uppenbarligen framstår som att du inte bryr dig öht, du har inga problem alls att driva med henne men responsen hon ger är IRRELEVANT (i början kommer hon vara likgiltig).

2. Hon kommer börja investera tankar i dig vilket kommer resultera i att hon snart är i behov av din bekräftelse.

3. Hon kommer ta kontakt, troligtvis över text då det är tryggare. Då hon gör det är du LÅNGSAM på att svara, kom ihåg, hon "Finns inte" för dig längre. Var relativt kall och kort över text, men FORTSÄTT att driva med henne at work, detta kommer skapa confusement i hennes skalle där hon inte vet varken ut eller in, hon bara MÅSTE få din bekräftelse nu.

4. Gå med på att träffas.

5. Stoppa in penis.

Bra råd!
För att svara på din "shit test failed". Jag gillar att prata och umgås med folk. Att jag hör av mig då och då handlar mest om att man vill roa sig själv lite, hålla kontakten osv. När jag skriver med 3,5,7,14 dagars mellanrum så ser jag det inte direkt som att jag tofflar efter någon, eller som om jag är "investerad i henne".
Just nu är det bara hålla kontakten med en polare-stadiet, hon är inget mer för mig än så. Hur lång tid kan gå innan man skriver igen?


Meddelanden
Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? - av Nooblet - 2013-08-10,14:07

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,479 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,555 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,317 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 3,053 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,095 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,962 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,683 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,131 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,812 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey
  Söt tjej, chodear ofc. Nystart 3 1,800 2013-03-26,21:20
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}