LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad är maskulint?
2012-02-26,22:04,
Inlägg: #1
Vad är maskulint?
Någon som kan ge lite konkret klarhet i detta? Vad är maskulint?

Vad är en maskulin man?

Samt, vad är en feminin kvinna?
2012-02-26,23:28,
Inlägg: #2
Vad är maskulint?
En maskulin man är självständig.
Karaktären Howard Roark i Ayn Rands bok The Fountainhead är ett praktexempel!
2012-02-27,00:11,
Inlägg: #3
Vad är maskulint?
gärna mer beskrivningar, personlighetsdrag, exempel
2012-02-27,00:18,
Inlägg: #4
Vad är maskulint?
Självsäker
Högt självförtroende. Bryr sig inte vad andra säger för he knows he is tha shit.
Hög social status
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-02-27,00:27,
Inlägg: #5
Vad är maskulint?
Man har en kuk.

Man vill penetrera kvinnor med den.

That is all.
2012-02-27,01:02,
Inlägg: #6
Vad är maskulint?
Du MÅSTE läsa David Deidas The Way of the Superior Man, det är lätt den bästa boken om maskulinitet.
2012-02-27,01:49,
Inlägg: #7
Vad är maskulint?
Valuev, Nikolai Valuev.
2012-02-27,07:54,
Inlägg: #8
Vad är maskulint?
Carnivore Skrev:Du MÅSTE läsa David Deidas The Way of the Superior Man, det är lätt den bästa boken om maskulinitet.

Har läst. Läste bitar av den igår faktiskt. Men jag tycker att den blir liiite flummig ibland. Å det är ju inget som kmr hjälpa mig på klubben direkt
2012-02-27,08:02,
Inlägg: #9
Vad är maskulint?
Mössan Skrev:Har läst. Läste bitar av den igår faktiskt. Men jag tycker att den blir liiite flummig ibland. Å det är ju inget som kmr hjälpa mig på klubben direkt

Läs hela boken ! Du måste använda din maskulinetet hela tiden för att i längden kunna attrahera kvinor och framför allt behålla dom, inte bara på klubben
2012-02-27,08:10,
Inlägg: #10
Vad är maskulint?
Har läst hela. Att behålla är ju än så länge inget problem. Det är att få dom jag har problem med! En sak i taget.
2012-02-27,11:25,
Inlägg: #11
Vad är maskulint?
Lol, alltså David Deidas Way Of The Superior man är den bästa på ämnet. Speciellt när det gäller hela den här PUA grejen... :p
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-02-28,04:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-28,04:33 av {2} devil.)
Inlägg: #12
Vad är maskulint?
Insecureboy Skrev:Självsäker
Högt självförtroende. Bryr sig inte vad andra säger för he knows he is tha shit.
Hög social status

Hög social status sure... men inte för att han är ute efter det...
Det finns dom som vill ha hög social status och lyckas, det finns dom som misslyckas, och det finns dom som ger blanka fan i det.
Dom som ger blanka fan i det är oftast dom skönaste människorna
Att hålla koll på sin status är ju fan mental tortyr, too much mental effort gaaahhhh!!
2012-02-28,04:22,
Inlägg: #13
Vad är maskulint?
Resaj Skrev:Lol, alltså David Deidas Way Of The Superior man är den bästa på ämnet. Speciellt när det gäller hela den här PUA grejen... :p

håller på att läsa den nu. läst 30 sidor, den e ju awsome!
2012-02-28,18:53,
Inlägg: #14
Vad är maskulint?
En annan bra beskrivning är att du är fartyget och tjejen är havet. Du är stabil på vägen åt hållet du ska medans havet försöker knuffa dig och är väldigt reaktiv.

En annan:
Man= Action
Women= Reaction
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-02-28,19:23,
Inlägg: #15
Vad är maskulint?
Resaj Skrev:En annan bra beskrivning är att du är fartyget och tjejen är havet. Du är stabil på vägen åt hållet du ska medans havet försöker knuffa dig och är väldigt reaktiv.

En annan:
Man= Action
Women= Reaction

Mycket bra
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-28,19:38,
Inlägg: #16
Vad är maskulint?
HankMoody Skrev:Är det nån som kan detta ifall "social status matters". Egentligen tycker jag inte om det här med "social status", det känns ytligt men man kan ju inte blunda för verkligheten, och om det är viktigt hur uppnår man detta isåfall? Om man skulle vara s.k "lågstatus" men samtidigt ha en awesome personlighet att projicera, är det fortfarande nödvändigt att ha "högre status"?

High-status ÄR game, game ÄR att förmedla detta.

Du behöver ej ha hög social status i samhällets ögon (dvs vara en advokat, läkare etc), det du behöver är de interna egenskaper som på grottmänniskotiden hade visat hög rang i gruppen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-28,21:12,
Inlägg: #17
Vad är maskulint?
Resaj Skrev:En annan bra beskrivning är att du är fartyget och tjejen är havet. Du är stabil på vägen åt hållet du ska medans havet försöker knuffa dig och är väldigt reaktiv.

En annan:
Man= Action
Women= Reaction

Sjukt intressant. Finns det något sätt att bli mer "action" socialt? Jag vill bli ett fartyg. Just nu känner jag mig mycket som en räddningsbåt/gummijolle..
2012-02-28,21:13,
Inlägg: #18
Vad är maskulint?
Evilvalle: Vilka av de egenskaperna anser du vara de absolut viktigaste för just game sammanhang?
2012-02-28,21:17,
Inlägg: #19
Vad är maskulint?
Som valle sa, status fast i sitt egna huvud. Du går för det du vill ha. Blir inte distraherad från ditt mål av bullshit. dominant. självsäker.
2012-02-28,21:37,
Inlägg: #20
Vad är maskulint?
illusionisten Skrev:Evilvalle: Vilka av de egenskaperna anser du vara de absolut viktigaste för just game sammanhang?

Social dominans vilket yttrar sig i känslomässig none-needyness.

Sålänge du är mindre känslomässigt needy än tjejen i fråga så kommer attraktion att finnas där i majoriteten av gångerna.

Det är därför det är så viktigt att kommunicera en "nothings a big deal, I dont care" attityd, vilket jag gör snabbt som fan i diverse konvos, IRL som på nätet, något som du kan se i mina field rapports.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}