LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tävla om en brud?
2014-08-20,21:34,
Inlägg: #1
Tävla om en brud?
En brud på jobbet som jag vill knulla myckeettt.

Hon playar runt med dom flesta men mest med mig, mycket tease, fysisk contact aa ni vet.
Men alla vet ju att brudar är födda med manipulering, testar mig hela tiden. Ho vet också att jag röker vilket är ett stort -.

Iallafall, på tåget påväg tillbaka så sitter jag med lurarna i, en neger jag jobbar med som låtsas va min bro tar då chansen och börjar snacka och hålla på med henne. Han vet att jag är ett hot så när de byts låt i mina lurar så hör jag han säga "han skulle göra allt för dig" som att jag är en toffel. Hon säger "nejnejnej" eftersom jag hörde de så blev jag ofc alphamode on. Och han försöker alpha upp sig genom att säga hur jag ska göra för att göra mitt jobb bättre, ta på mig osv.
Jag contrar med varför gör du inte ett bättre jobb än mig om du nu kan alla knep?
Han kan knappt svenska så de är lätt för han att lirka sig ur vad man än säger.

Hur ska man göra ? Nån som har några tips?
Hon verkar fett kåt på mig ena sekunden och sen andra helt off.. Men som sagt manipulering är tjejers nr uno egenskap. Btw, vill bara ligga med denna bruden några gånger men hon är en "fin" tjej

Ville nästan knocka negern på jobbet idag för han tror han är bäst när jag har bättre resultat än han fast jag jobbat myy ket kortare tid än han
2014-08-20,22:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,22:38 av {2} Bruno.)
Inlägg: #2
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-20,21:34)Ballin Skrev: Han vet att jag är ett hot så när de byts låt i mina lurar så hör jag han säga "han skulle göra allt för dig" som att jag är en toffel.

Hon säger "nejnejnej" eftersom jag hörde de så blev jag ofc alphamode on. Och han försöker alpha upp sig genom att säga hur jag ska göra för att göra mitt jobb bättre, ta på mig osv.
Jag contrar med varför gör du inte ett bättre jobb än mig om du nu kan alla knep?
Han kan knappt svenska så de är lätt för han att lirka sig ur vad man än säger.

Gör inte det där.

När någon försöker AMOGa dig är ju det värsta du kan göra att bli seriös och arg och falla in i hans frame, då spelar du hans spel (och bruden ser att du tar åt dig, att du tar dig själv på för stort allvar, vilket vi brukar kalla för "low value" på det här forumet).
Dra på ditt busigaste flin och håll med honom och FÖRSTÄRK istället. Du behöver inte göra till rösten alltför mycket, men du kunde sagt typ "Ja, jag skulle kunna fucking dö för dig baby guuuuuurl, han har så rätt" och "asså jag vet inte... men asså jag skulle göra vad som helst bara för att bli din, jag lovar att jag skulle ta hand om dig och hjälpa svärmor".

Eller "Ja, fan du är så jävla schysst *namn* och är så jävla duktig och ödmjuk och hjälper alla oss på kontoret med tips. Vi vet faktiskt inte hur vi skulle klara oss utan dig". Du kommer säkert på bättre själv, men något i den stilen.

Eller så kunde du bara ignorerat.
2014-08-20,22:24,
Inlägg: #3
RE: Tävla om en brud?
+1
2014-08-20,22:44,
Inlägg: #4
RE: Tävla om en brud?
Jag ignorade när jag hörde de, men störde mig ändå på hans backstab. Han har planerat detta och sagt saker som "jag gillar bara äldre tjejer" och bla skojat med mig om saker om henne osv.

Håller förövrig med dig på de du skrev, tänkte faktiskt på det också.

Stör mig grovt på snubben så from now on keeping enemies close

Amoga=testa en gränser/sätta en i en situation där man ser hur den andre reagerar?
2014-08-20,22:53,
Inlägg: #5
RE: Tävla om en brud?
Amog= Alpha male of the Group. Att amoga en annan gör man genom att visa sig dominant över denne. Extremt amogande kan tex vara att garva och rufsa en annan kille i håret, eller att lyfta upp honom från marken.

Rekommenderas ej..
2014-08-20,22:55,
Inlägg: #6
RE: Tävla om en brud?
Tnx, ska amoga sönder snubben om han jävlas igen
2014-08-20,22:56,
Inlägg: #7
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-20,22:44)Ballin Skrev: Amoga=testa en gränser/sätta en i en situation där man ser hur den andre reagerar?

Nej, jag visste inte heller vad fan det betydde bara för någon månad sen. Men det är nån gammal PUA-term för "Alpha male of the group" och syftar då på någon snubbe som försöker trycka ner en i hierarkin. Så ja, det var ju någon typ av shit test för att få dig att se ut i sämre dager inför bruden. Häng inte upp dig på att du kanske inte löste det där perfekt, man blir bättre på att hantera sådan här skit efterhand bara man ser till att försöka ha det i bakhuvudet.

Är du nu intresserad så har ju RSD-Tyler någon del från "Blueprint" där han går igenom om olika sätt om hur man kan svara på sådana där shit test från brudar (funkar ju lika bra mot dryga snubbar), rätt bra material. I den här tråden om samma ämne så länkar jag till klippet: http://www.casanovalounge.se/showthread....=shit+test
2014-08-20,23:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-20,23:52 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #8
RE: Tävla om en brud?
Känner en kompis som omedvetet är grym på AMOG, det han gör är att om nån drar en kommentar exempelvis

Wannabe: Du verkar vara en riktig toffla när det kommer till damer
AMOG: *Som en suck med en (Kan inte bry mig mer eller mindre attityd) typ "Aaah" och sen helt tyst samtidigt som han bibehåller ögonkontakten
Vilket i de allra flesta fallen medför att snubben blir osäker då han inte riktigt vet vad han ska svara efter det haha
Stay calm and play some beerpong
2014-08-21,00:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-21,00:42 av {2} ångest101.)
Inlägg: #9
RE: Tävla om en brud?
Det är nog bäst att inte göra någonting faktiskt, gör något annat ett tag.

Låt han spela ut sig själv, hon märker förhoppningsvis vilken clown han är och blir samtidigt fundersam varför du är "off" helt plötsligt.


När hon börjar ty sig till dig igen, attackera direkt Wink
2014-08-21,09:07,
Inlägg: #10
RE: Tävla om en brud?
Har sällan problem med Amogande snubbar.... Men när jag har det gör jag som beerpongs polare.

Reagerar inte och typ bara kollar på personen utan att säga något eller säga "aight"

Alternativt, om personen tar mycket plats brukar jag klappa han på huvet som han vore ett barn.
Men detta funkar ju bara om man är större än den andra killen, vilket jag alltid är då jag är 193cm.

Att nita snubben funkar ju jävligt bra också(tror jag, har aldrig testat) men det är ju inte värt att slå en kille för en sådan sak. Men även om tjejer säger verbalt att hon inte gillar att du slog killen.. Så kommer och omedvetet bli mer tänd på dig då du är starkare än din rival... Detta visar sig vara sant i sjukt många stories man hört.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-08-21,14:25,
Inlägg: #11
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-21,09:07)illdan Skrev: Har sällan problem med Amogande snubbar.... Men när jag har det gör jag som beerpongs polare.

Reagerar inte och typ bara kollar på personen utan att säga något eller säga "aight"

Alternativt, om personen tar mycket plats brukar jag klappa han på huvet som han vore ett barn.
Men detta funkar ju bara om man är större än den andra killen, vilket jag alltid är då jag är 193cm.

Att nita snubben funkar ju jävligt bra också(tror jag, har aldrig testat) men det är ju inte värt att slå en kille för en sådan sak. Men även om tjejer säger verbalt att hon inte gillar att du slog killen.. Så kommer och omedvetet bli mer tänd på dig då du är starkare än din rival... Detta visar sig vara sant i sjukt många stories man hört.

193 cm stakare du är ju nästan dvärg Wink
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-22,12:19,
Inlägg: #12
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-21,14:25)Mr.21 Skrev: 193 cm stakare du är ju nästan dvärg Wink

*Stackare

När jag står brevid någon som är typ 196cm så känner jag mig faktiskt som en dvärg haha.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-08-22,13:55,
Inlägg: #13
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-22,12:19)illdan Skrev: *Stackare

När jag står brevid någon som är typ 196cm så känner jag mig faktiskt som en dvärg haha.

Haha där va dyslexin och spöka igen xD
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-22,14:26,
Inlägg: #14
RE: Tävla om en brud?
Haha, håller med dig Illdan. Jag är 192 och när någon är längre än mig blir jag helt förvirrad.. Wink
2014-08-22,15:16,
Inlägg: #15
RE: Tävla om en brud?
Jag kör på mina 197 Wink
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-22,19:35,
Inlägg: #16
RE: Tävla om en brud?
Vi har det bra killar! lol.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
2014-08-22,22:01,
Inlägg: #17
RE: Tävla om en brud?
(2014-08-22,19:35)illdan Skrev: Vi har det bra killar! lol.

Man kan ju inte klaga precis Smile
I would like to die in my own bed, at the age of 80, with a belly full of wine and a girl's mouth around my cock.
2014-08-23,01:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-08-23,01:42 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #18
RE: Tävla om en brud?
Fan, själv ligger man på 175 men är inte bitter för det, kompenserar upp med annat istället. Morsan är runt 158 och farsan 185, antar att min längd följer kurvan då?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kärat ner mig i brud Nalirot 9 3,823 2016-01-27,02:10
Senaste inlägg:: Nalirot
  Needy brud Tenga 1 1,209 2014-06-10,16:43
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Random brud Tenga 6 3,050 2013-11-14,23:02
Senaste inlägg:: Tenga
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,462 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Betalning vid fika med ny brud. elias91 5 2,220 2012-11-16,20:37
Senaste inlägg:: Anonymous
  Förstöra för killar som försöker ta ens brud dobarj3 10 3,993 2012-10-27,14:16
Senaste inlägg:: Mössan
  Tråden om din perfekta brud devil 22 9,229 2012-04-07,00:49
Senaste inlägg:: vegas
  Hemgång med brud, tips tack noname2blame 2 1,285 2012-03-04,22:27
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}