LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
2014-10-23,23:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-24,10:03 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #1
Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
En sak jag tänkt mycket på men egentligen inte satt fingret på.

Om man pratar riktig förändring av ens förmåga att attrahera tjejer, så känner jag att så mycket handlar om hur man känner sig i kroppen.
Jag tänket om man försöker se det mer utifrån insidan, vad som rör sig i ens vener

Högt testosteron
- Sagts tillräckligt om detta, kortfattat sköt träning / kost, sov ordentligt. Be a man.

Låga stress nivåer
- Brudarna älskar en när man är helt avslappnad (eller människor i allmänhet), tror jag även läst forskning på det, om låga kortisolnivåer och kvinnors attraktion. Läste också nu att koffein ökar kortisol nivåerna med 30% närmaste timmen (effekten ska dock minimeras om koffeinet konsumeras mer regelbundet). Meditera, sova ordentligt, allmänt tänka på sig själv, våga slappna av.

Verkligt intresse av henne.
- Tycker tjejerna märker om man har ett genuint intresse, det må vara kuken, men att det inte bara är en man går fram till i mängden utan faktiskt känner något. Att där inte fappa / ejaca och vara kåt, känna att man dras till dem är något som märks av.

Helt enkelt för att förenkla hela pick-up grejen, finns ju en jävla massa bra tips där ute, men också är det en djungel.
Har man en tid där man sköter sin träning, står på sig själv, och känner sig allmänt man (bra testo), man är avslappnad på riktigt (lågt kortisol), och man är på något vis dragen till henne (ren sexuell energi i kroppen), man känner något när man ser henne. Ja då löser det mesta andra sig självt tycker jag.
Saknar man nån av dem blir det svårare.

För att kategorisera dem grovt:
Testo - Attraktion, maskulinitet
Avslappning - Komfort, alla är bekväma kring en avslappnad person
Verkligt intresse - Kvalificering, hon kommer märka att du genuint känner något

Såklart inte så fyrkantigt rakt av men för att tänka hur AKK kommer från vad man känner själv. De går ju även ihop i varandra, vara avslappnad är ju även attraktivt t.ex.

Det är så jag tänker nu iaf. Helt enkelt en förenkling med tre grundpelare.
Detta är något jag är övertygad om är hälsosamt, som jag kan stå för och som jag kan lära ut till andra.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2014-10-23,23:44,
Inlägg: #2
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Just högt testo och lågt kortisol nämndes i ett TED-talk jag såg om kroppsspråk:

http://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_...anguage=en
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2014-10-24,00:09,
Inlägg: #3
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
True shit. DU satte orden på grejor jag 100 % håller med om. Punkt 3 ska inte förnekas och är otroligt stark faktiskt, sällan det fuckas upp om det är 100 % djurisk råattraktion man känner för tjejen (nej, det är itne det man känner när man kollar på en opererad hermafrodit med silikonpattar på teve).
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-10-24,06:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-24,06:05 av {2} fisk.)
Inlägg: #4
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Utan att ha några resultat att backa upp det så håller jag med dig helt.

I somras körde jag i princip dg varje dag i flera timmar samtidigt som jag inte skötte kosten särskilt väl, tränade ingenting och drack kanske 5 dagar i veckan(vissa dagar bara 1 öl eller 2 iofs). Dessutom öppnade jag "alla" som på håll såg bra ut, när man kom fram var det ofta inte alls så bra som man trodde och man ville inte ens ligga med henne, men man körde på ändå för att "träna". Liggresultaten i förhållande till tiden jag la ner var katastrofala även fast det nog ändå var värt tiden, inte liggmässigt utan persnolighetsutvecklingsmässigt. Dock kom man ibland upp i störd state, t.ex första riktiga veckan öppnade jag och min wing säkert över 100st på 3-4 dagar och efter det svävade man på moln, men även fast man är i den staten så är det ju ett numbers game Smile

Efter sommarn sommarn började jag gå på gym 3 dagar i veckan, sköta kosten riktigt bra och meditera mellan 21-40 minuter varje dag(meditera i somras också dock).
Nu senaste veckorna har jag öppnat ganska få tjejer, men har märkt otroligt stor skillnad i mitt eget huvud. Jag öppnar bara tjejer som det "hugger till" i magen av att se.
Senaste tiden har jag i princip tränat 5 dagar i veckan och läst fruktansvärt mycket(b,la models, guldbok), i onsdags var jag på kundaliniyoga för första gången(allmänt investerat mycket i mig själv alltså). Igår öppnade jag 1 tjej och jag kände verkligen stor skillnad om man jämför med i t.ex somras.

Detta med att känna genuint intresse är för mig självklart just nu, men då har jag ju öppnat ganska många hundra tjejer, hade jag från början bara öppnat dom jag verkligen varit intresserad av hade jag öppnat en tredjedel så många, och man utvecklas ju utan tvekan socialt av att bara öppna. Så när man är färsk tror jag man ska öppna "allt" för att vänja sig vid att öppna och normalisera att prata med främlingar, sen vet jag inte när man ska ge upp det, men kanske när man har fått koll på sin AA och kan prata normalt med tjejerna.
2014-10-24,12:03,
Inlägg: #5
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Jag tycker att jag har 1 och 2 utan att ens behöva tänka på det.
Men jag känner mig osäker på 3:an och det är där det blir fel hela tiden.

Jag tycker att jag inte hittat något vinnande koncept som fungerar för mig personligen, utan jag måste chansa hela tiden. T.ex en tjej kanske gillar att jag säger åt henne att suga, en annan per mig dra åt helvete. Det är liksom svårt att hitta något lite säkrare kort.

Kör jag mysig-stil och visar att jag gillar henne mycket, typ är kramig och smeker på ryggen osv. Då känner jag mig helt plötsligt "needy" och mesig.

Tror jag har blivit förstörd av all screening! För jag känner mig som en "mes" att visa känslor för tjejer typ :/
2014-10-24,12:52,
Inlägg: #6
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
(2014-10-24,12:03)ångest101 Skrev: Jag tycker att jag har 1 och 2 utan att ens behöva tänka på det.
Men jag känner mig osäker på 3:an och det är där det blir fel hela tiden.

Jag tycker att jag inte hittat något vinnande koncept som fungerar för mig personligen, utan jag måste chansa hela tiden. T.ex en tjej kanske gillar att jag säger åt henne att suga, en annan per mig dra åt helvete. Det är liksom svårt att hitta något lite säkrare kort.

Kör jag mysig-stil och visar att jag gillar henne mycket, typ är kramig och smeker på ryggen osv. Då känner jag mig helt plötsligt "needy" och mesig.

Tror jag har blivit förstörd av all screening! För jag känner mig som en "mes" att visa känslor för tjejer typ :/

Tro mig det har inte med om du gör si eller så, om brudarna gillar/avisar dig så är det vad du känner och är bekvämast respektive obekvämast med, visst jag kan köra på mr niceguy skavigåpåbio över nätet men i verkligheten skulle det aldrig fungera för mig, det skulle bli en olustig känsla att försöka anpassa mig efter hennes ideal som att ta på en mask över mitt verkliga ja, vad skulle hända om hon gillar mr niceguy då, ska jag då byta skepnad varje gång vi ses? Nja, kör på den stilen som du tror passar dig bäst du behöver inte vara överdrivet grov men var sexuell iaf.
2014-10-24,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-10-24,13:23 av {2} ångest101.)
Inlägg: #7
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
(2014-10-24,12:52)sjoggaa Skrev: Tro mig det har inte med om du gör si eller så, om brudarna gillar/avisar dig så är det vad du känner och är bekvämast respektive obekvämast med, visst jag kan köra på mr niceguy skavigåpåbio över nätet men i verkligheten skulle det aldrig fungera för mig, det skulle bli en olustig känsla att försöka anpassa mig efter hennes ideal som att ta på en mask över mitt verkliga ja, vad skulle hända om hon gillar mr niceguy då, ska jag då byta skepnad varje gång vi ses? Nja, kör på den stilen som du tror passar dig bäst du behöver inte vara överdrivet grov men var sexuell iaf.

Ok! Fortsätter gärna med screening och visa att man vill ligga/är intresserad av hennes på ett sexuellt vis, men med charm så att hon inte känner sig som en hora´

Charmig och lugn på ett sexigt vis, och ibland vara lite mer rå så blir det bra.
2014-10-24,15:44,
Inlägg: #8
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
(2014-10-24,12:03)ångest101 Skrev: Jag tycker att jag har 1 och 2 utan att ens behöva tänka på det.
Men jag känner mig osäker på 3:an och det är där det blir fel hela tiden.

Jag tycker att jag inte hittat något vinnande koncept som fungerar för mig personligen, utan jag måste chansa hela tiden. T.ex en tjej kanske gillar att jag säger åt henne att suga, en annan per mig dra åt helvete. Det är liksom svårt att hitta något lite säkrare kort.

Kör jag mysig-stil och visar att jag gillar henne mycket, typ är kramig och smeker på ryggen osv. Då känner jag mig helt plötsligt "needy" och mesig.

Tror jag har blivit förstörd av all screening! För jag känner mig som en "mes" att visa känslor för tjejer typ :/

Fast trean handlade om att ragga på dom tjejerna du är genuint intresserad av, inte på vilket sätt du raggar.
Ang. det du pratar om kan du nog bara göra det du själv är bekväm med.
2014-10-24,20:24,
Inlägg: #9
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Inget fel att ragga på tjejer man inte känner 100 % biologisk attraktion för dock, något man absolut borde göra inte minst med tanke på att man träffar inte på sin 10a så himla ofta (återigen, ens 10a är inte en opererad hermafrodit som är allmänt attraktiv för alla killar, även om man kan bli hur jävla kåt som helst av bruden). Dessutom så om man letar efter mer long term grejor så bör man gå mer efter insidan på tjejen med och hur bra hon är i sängen. Inte bara på om hon är ens biologiska 10a.
Extreme Living
Never complain - never explain
2014-10-24,20:38,
Inlägg: #10
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
(2014-10-24,20:24)Ragnarök Skrev: Inget fel att ragga på tjejer man inte känner 100 % biologisk attraktion för dock, något man absolut borde göra inte minst med tanke på att man träffar inte på sin 10a så himla ofta (återigen, ens 10a är inte en opererad hermafrodit som är allmänt attraktiv för alla killar, även om man kan bli hur jävla kåt som helst av bruden). Dessutom så om man letar efter mer long term grejor så bör man gå mer efter insidan på tjejen med och hur bra hon är i sängen. Inte bara på om hon är ens biologiska 10a.

Så är det, först vart jag deppig att mitt kk bara är 6,2/10 men sen vart jag att tänka på att om hon nu skulle vara vild i sägen och typ göra allt för mig, då är det värt mer
2014-10-24,20:40,
Inlägg: #11
RE: Brudraggning med tre grundpelare - fokus på vad man har i kroppen
Helt kalrt Ångest101 Tongue Any day en 7a som är vild osm fan o gör all framför en 9a, 10a som ligger som en död fisk.
Extreme Living
Never complain - never explain


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}