LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
2015-11-09,19:10, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-09,19:12 av {2} Parafras.)
Inlägg: #1
RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
HEJ

I och med att vi alla här förmodligen blivit lärda att om man är snäll och betalar för middagen så kommer tjejen bli kär i dig, och nu i efterhand insett att detta är fucked up så tänkte jag att vi kan dela med oss av AHA-upplevelser inom game. Kan vara när ni passerat någon shittest och tjejen efteråt slitit av er era kläder för hon har förstått att hon ej är tillsammans med en push-over, när ni dejtat en tjej som har SÅÅÅÅ svårt att bli kär men ändå hör av sig varannan dag och vill vara exklusiv till slut, "Vi kommer inte ha sex ikväll så du vet!!" och 15 minuter senare rider hon din penis. You get the point!

Sakta men säkert har vi fattat att om man är den som investerar MINST, vågar stå upp för sig själv och säga emot, vara dominant och så vidare så kommer tjejerna komma. Såååå, här kan vi berätta om egna upplevelser där vi fått det bekräftat för oss hur saker och ting egentligen ligger till.

Börjar med;
Idag berättade en 40+ kollega, som har 3 barn och en rik välutbildad man, att hon knullade med en 20 åring på en gräskulle i helgen på fyllan. Och sedan dagen efter helt nykter låg dom igen. Den här tjejen är helt normal, jobbar på och är grym på sitt jobb, uppfostrar sina barn helt perfekt och har mysiga helgkvällar med sin man, som är lycklig ovetande =) Liknande exempel händer nog ÖVERALLT då tjejer lätt är "in the moment" och förbjudet = sexigt.
2015-11-09,19:28,
Inlägg: #2
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Trodde jag blev bättre på sex av att kolla på porr, skulle bli kåtare. (LOL) Så no fap grejen är fan real.

Sedan helt enkelt att de som får tjejen att investera är de som får brudar, vart mycket tänk innan jag insett hur sant det är.
2015-11-09,20:45,
Inlägg: #3
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Hur otroligt bra och viktigt det är med "killer instinct", dvs att pull the trigger. T.ex om det går bra med en tjej, bara ta henne i handen leda henne vart man nu vill, taxin, hem, annat.
Har inte vågat/provat så många gånger, men dom gånger jag gjort det har det(och trott på det själv) funkat smärtfritt.
2015-11-09,20:51,
Inlägg: #4
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Du ger vad du känner och du skapar själv dina känslor. Du skapar också möjlighet till vissa känslor i framtiden.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
2015-11-09,21:21,
Inlägg: #5
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-09,19:10)Parafras Skrev: HEJ

I och med att vi alla här förmodligen blivit lärda att om man är snäll och betalar för middagen så kommer tjejen bli kär i dig, och nu i efterhand insett att detta är fucked up så tänkte jag att vi kan dela med oss av AHA-upplevelser inom game. Kan vara när ni passerat någon shittest och tjejen efteråt slitit av er era kläder för hon har förstått att hon ej är tillsammans med en push-over, när ni dejtat en tjej som har SÅÅÅÅ svårt att bli kär men ändå hör av sig varannan dag och vill vara exklusiv till slut, "Vi kommer inte ha sex ikväll så du vet!!" och 15 minuter senare rider hon din penis. You get the point!

Sakta men säkert har vi fattat att om man är den som investerar MINST, vågar stå upp för sig själv och säga emot, vara dominant och så vidare så kommer tjejerna komma. Såååå, här kan vi berätta om egna upplevelser där vi fått det bekräftat för oss hur saker och ting egentligen ligger till.

Börjar med;
Idag berättade en 40+ kollega, som har 3 barn och en rik välutbildad man, att hon knullade med en 20 åring på en gräskulle i helgen på fyllan. Och sedan dagen efter helt nykter låg dom igen. Den här tjejen är helt normal, jobbar på och är grym på sitt jobb, uppfostrar sina barn helt perfekt och har mysiga helgkvällar med sin man, som är lycklig ovetande =) Liknande exempel händer nog ÖVERALLT då tjejer lätt är "in the moment" och förbjudet = sexigt.

Jävlar vilken bra relation ni måste ha när hon berättar sånt, vad jobbar du med? Fan hon kanske är sugen på lite ungstock på jobbet också...? Smile

Jäkligt intressant sånt där
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-11-11,05:01,
Inlägg: #6
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Teoretisk AHA:
När jag var nybörjade och läste Game första gången. "ÄR DET SÅHÄR DET FUNKAR!!!!???"


Praktiska AHA när jag varit ute:
Mood/Beteende: Läskigt hur responsen skifter beroende på hur bra man mår och hur självsäker man känner sig. Detta tog några ggr innan jag förstod men det är en aha då jag trodde utseeende var allt som newbie.

Pre Selection: Första gången jag hade några snygga tjejwings vid min sida, vilken effekt! Samt även de ggr när jag känt väldigt många och alla vill komma och snacka. Attention, attention!

Initiativtagande: Ytterst få killar tar initiativ om de inte är packade, så vad enkelt det är egentligen? Utan initiativ kommer man inte särskilt långt vilket jag märkt och märker fortfarande.

De klassiska grejerna alltså...Samt några till som att uppfattas som ickeneedy m fl
2015-11-11,14:15,
Inlägg: #7
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,05:01)Fiskarn Skrev: Praktiska AHA när jag varit ute:
Mood/Beteende: Läskigt hur responsen skifter beroende på hur bra man mår och hur självsäker man känner sig. Detta tog några ggr innan jag förstod men det är en aha då jag trodde utseeende var allt som newbie.

+1

Min största epiphany so far.
2015-11-11,14:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-11,14:57 av {2} ångest101.)
Inlägg: #8
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,14:15)joak Skrev: +1

Min största epiphany so far.

Håller med. Minns du den där "shit en10:a!!!!"- tjejen i Uppsala som du försökte på, men som sa att hon letade efter sin pojkvän? (på flustret) Då gick man och målade upp i huvudet att det måste ju vara Brad Pitt eller nått hon är ihop med.

Så kommer hon efter en stund hand i hand med en småfet jävel i sliten T-shirt, snus i halva käften, moonface osv

MEN! Det lyyyyyyste självförtroende kring hela honom. Han tågade fram som en ångvält, pratade högt som ett cp och såg ut som hade en riktig laserblick. Det kändes som han ägde hela stället
Hon svansade efter hand i hand som en liten skolflicka.

Så stod man där med en öl i handen och insåg att ens nyinköpta skjorta skulle göra jävligt lite i sammanhanget

En Aha-upplevelse!

2015-11-11,16:22,
Inlägg: #9
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,05:01)Fiskarn Skrev: Praktiska AHA när jag varit ute:
Mood/Beteende: Läskigt hur responsen skifter beroende på hur bra man mår och hur självsäker man känner sig. Detta tog några ggr innan jag förstod men det är en aha då jag trodde utseeende var allt som newbie.

Samma för mig, det där samt pre selection och dess kraft. Även social proof, kommer ihåg en gång på heartbreak i Gävle hur jag och några polare fick för oss att sprida ut jag var en spelare i Brynäs, detta efter att en tjej på fullaste allvar trodde jag var det och kommenterade om det (minns ej vilken spelare), så spann vi vidare på det spåret bara. Snart blev man totalt omringad av halva klubbens flickor på dansgolvet, så var det bara välja och vraka. Big Grin
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-11,17:18,
Inlägg: #10
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,05:01)Fiskarn Skrev: Praktiska AHA när jag varit ute: Mood/Beteende: Läskigt hur responsen skifter beroende på hur bra man mår och hur självsäker man känner sig. Detta tog några ggr innan jag förstod men det är en aha då jag trodde utseeende var allt som newbie.

Yes därför har man en bra grund om man är självsäker att bygga vidare ifrån. Och då mer självkänsla än självförtroende (båda är bra), då det är stabilare. Hoppa över självkänsla (om man har låg till att börja med) och gå främst på att stärka självförtroendet kan ge en del otrevliga bieffekter.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-11-11,17:46,
Inlägg: #11
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Sen var såklart första gången man läste the-game en rejäl ögonöppnare. Även David Deangelos seminarie: "double your dating" (2005) när han förklarade påståendet: "attraction isn't a choise" gav mig lite av ett paradigmskifte.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-11,18:02,
Inlägg: #12
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,14:37)ångest101 Skrev: Håller med. Minns du den där "shit en10:a!!!!"- tjejen i Uppsala som du försökte på, men som sa att hon letade efter sin pojkvän? (på flustret) Då gick man och målade upp i huvudet att det måste ju vara Brad Pitt eller nått hon är ihop med.

Så kommer hon efter en stund hand i hand med en småfet jävel i sliten T-shirt, snus i halva käften, moonface osv

MEN! Det lyyyyyyste självförtroende kring hela honom. Han tågade fram som en ångvält, pratade högt som ett cp och såg ut som hade en riktig laserblick. Det kändes som han ägde hela stället
Hon svansade efter hand i hand som en liten skolflicka.

Så stod man där med en öl i handen och insåg att ens nyinköpta skjorta skulle göra jävligt lite i sammanhanget

En Aha-upplevelse!

Haha yes, han var dessutom klart kortare än henne. Hade chodat i ett hörn i 30 min innan jag tvingade mig fram så hade ju troligen inte gått bra även om jag sett ut som Brad
2015-11-11,18:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-11,18:13 av {2} ångest101.)
Inlägg: #13
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
(2015-11-11,18:02)joak Skrev: Haha yes, han var dessutom klart kortare än henne. Hade chodat i ett hörn i 30 min innan jag tvingade mig fram så hade ju troligen inte gått bra även om jag sett ut som Brad

kortare också! Men endå ett skönt kvitto på hur lite utseendet spelar roll ibland (väldigt ofta verkar det som) och hur tydligt hans "personlighet" speglades

Dock var det ju en stor vinst att du ens vågade gå fram till ställets snyggaste tjej

2015-11-11,20:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-13,18:46 av {2} Bruno.)
Inlägg: #14
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Bra tråd.

Har haft jävligt många uppenbarelser men sommaren 2008 var då allting började kan man säga. Det var då jag på riktigt började få en helt annorlunda syn på livet än vad de flesta har, tror jag...


Number one-uppenbarelse: När jag och en polare hängde med en nästan 70-år gammal megapimp under 2 månader utomlands i en turistort. Med betoning på MEGA.

Det har var en jävla uppenbarelse och aha-upplevelse bara i sig självt.
Min vän förtjänar ett inlägg då han är - förutom mina päron - den person som haft störst influens på mig och den största personlighet jag träffat i hela mitt liv. Största ”i dont give a fuck”-attityden jag någonsin sett, helt sjuuuk karisma och dominerade sociala tillställningar fullständigt. Alltså helt brutalt. Han hade nog också vad man skulle beteckna som en narcissistisk personlighetsstörning idag.

I alla fall hängde jag med honom under en sommar och blev visad till en värld jag inte trodde var möjlig. Skulle fan kunna skriva en hel bok om honom men kan dra några händelser som kanske ger er en liten uppfattning, typ gamla gubbars motsvarighet till Youtube-Vitaly, nästan. True stories, here we go…

• Han drog i princip dagligen ut på strippklubbar, bordeller och nattklubbar och vartfan vi än gick så var han ”center of attention” och jag hans beta-kompanion (och min polare ifall han följde med). Snackade med bokstavligen precis ALLT och ALLA.

• Vi kör igenom stan en dag och han får för sig att skoja och använda tutan överallt som en komplett dåre och han skrattar och är hur glad som helst. Sen är det en fotgängare, snubbe på typ 30år, som tyckte att han var jobbig och ropade nåt i stil men ”men dra åt helvete”. På typ 1 sek har han tvärnitat bilen och hoppat ur och gått raka vägen fram mot snubben och käftar rakt i hans ansikte om att han typ ska slå in pannbenet på honom ifall han är respektlös igen. Fotgängaren blir skitskraj och timid och hans vän griper in och försöker lugna ner farbrorn. Så sen kommer han tillbaka och hoppar in i bilen och halsar nån alkoholdryck och kör vidare som precis ingenting.

• Horor kunde texta honom och be honom komma över med några paket cigg, så skulle de knulla honom el. suga kuk. Han gillade att skryta om sina trekanter med horor och kunde väcka mig för att visa hans sms innan han drog iväg och knullade nån.

• Trollade med folk hela jävla tiden. Såg han asiater på gatan så kunde han gå fram och snacka låtsas-kinesiska och göra kung fu-rörelser. Till och med stela asiater började garva åt honom.
En gång såg han nån lapplisa ge ut en böter på en bil och han gick då fram och började storkäfta med henne i nån minut och de har en hätsk diskussion, sen talar han om för henne att det inte är hans bil och att han bara skämtade, sen börjar han ge henne komplimanger om hennes utseende och börjar ragga, men hon var gift.

• Var jag på telefonen kunde han ibland kräva att få tala med den jag snackade med och sen ha sköna konversationer och be dem ringa upp mig senare, då vi var upptagna med att äta.

• Han dumpade av mig och min polare på ett ställe för att käka en kväll, längs en landsväg, så att han kunde åka tillbaka och knulla en hora längs landsvägen som vi kört förbi. Kom sen tillbaka och fortsatte skryta (vilket han gjorde typ 24h om dygnet).

• En kväll är det en jävligt het brud som är typ 30års åldern som stirrar in mig på en i princip öde bar. Sådär sjuuukt spanar in mig, övertydligt att hon vill att jag ska gå fram, och chode som man var. gör man ingenting och får tunghäfta, men jag såg att hon var jävligt packad och kåt. En brasilianska som hade barn, och hennes kompis var transa. Sen kommer han tillbaka efter att ha beställt nåt i baren och upptäcker att hon stirrar på mig som fan och får dem att sitta med oss, helt naturligt och börjar berätta en massa om mig och ökar ”mitt värde” typ.

Nån timme senare hoppar vi in i hans bil och drar iväg. Hon sitter i framsätet bredvid honom medan jag sitter halvt äcklad bredvid den här feta transan med Schwarznegger-röst. Han och bruden snackar mycket men jag kunde inte ta in allt eftersom jag inte kunde språket så perfekt, men hon har vänt sig om och tittar på mig i baksätet och vill uppenbarligen ligga. Men det slutade i alla fall med att han kör runt och fingrar henne från förarsättet i nån halvtimme innan vi droppar av dem. När vi kommer hem berättar han att hon hade sagt till honom att hon ville ha mig. Så han, som var nästintill ful som ett jävla troll, satt och pullade henne den kvällen medan jag satt som en jävla tönt i baksätet och tittade på, FASTÄN hon ville ha mig. Då började jag fan fundera...

• Han försökte vara schysst ibland och gå upp till brudar i min ålder och fråga ifall de inte ville snacka med mig som satt en bit bort med osäkert chode-fejs. Blev ofta "nej, han är inte min typ". Lovar att det var för att jag såg så jävla chodeig och pissnervös ut, några gånger slutade med att han hånglade upp tjejen och andra brudar på stället istället. Det här var alltså under den tiden då Bruno var en kalas-chode, och han hade större lycka med brudarna i vår ålder än vad jag hade (eller de flesta andra jag kände för den delen).

• Vid ett tillfälle på en strandrestaurang raggar han upp en ~35-årig milf och är så där sjukt högljudd som vanligt och har allas uppmärksamhet. Sen kommer han till mig som ligger i solstolen en bit bort och hämtar nåt och säger snabbt att hon ska fan få ge honom en ”bel bocchino” (fin avsugning) och "du ska få se Bruno!" och jag bara skrattade och visste inte vad jag skulle tro, för det var utanför min verklighet liksom.

Nån timme senare kommer min polare och hämtar mig för att de håller på inne på toaletterna. Minns att jag var helt jävla chockad, men ändå inte, bara för att det var honom.

• Fixade så att vi fick äta på några av de fetaste restaurangerna på hela orten i princip gratis och fick bo på 4-stjärnigt hotell med pool och strandutsikt för kraftigt reducerat pris. Och en kväll var vi och käkade med nån riktig jävla höjdare där som ägde ett flertal hotell, hur "poshigt" som helst.
Han hade – enligt egen utsago i varje fall – ett företag och verkade använda det som nåt sätt att få folk att sponsra oss hela tiden. Grejen är att vi gick på nya ställen hela tiden, så folk började väl fatta bluffen efter några dagar eller insåg att han bara hade skit att erbjuda, förr eller senare.

• Hade en drös med skumma vänner som dök upp ibland för att ta en lunch eller middag el. liknande. Minns särskilt en kvinna som kom för lunch. Hon måste varit runt 50år, men var klädd i rosa träningsoverall och handväska, typ rosa allting och såg ut som en medelålders fjortis.

Typ så här fast massa rynkor, stora fejkpattar och botox-läppar:
[Image: 1zmch3l.jpg]

Hon snackade också hela jävla tiden och var helt jävla blåst bara. Nu var det här en del år sedan men jag minns att hon satt i mitt knä en gång under den lunchen och gnuggade sin röv mot mig. Bruno var tonåring, för övrigt.

• Var vi på lugna förkröksställen med typ lounge-musik, så kunde han få för sig att liva upp stämningen och be stället om att dra på lite mer festligare musik. Då kunde han sen skrika över hela jävla stället och få folk klappa händer och sjunga med och han fick med sig allt och alla och kunde få folk upp att börja dansa med honom. Och ifall han inte gjorde det, så stod han ensam och dansade med allas blickar på sig, han ”didn’t give a fuck”. På riktigt alltså.

• Han var skild efter att hans fru få stå ut med flera år av vänsterprassel.

• Många som jag snackade med tyckte att han var en jobbig typ och trodde för mycket om sig själv eller var en idiot, men han brukade nästan alltid få som han ville i alla fall.

Han blåste även mig på en hel del pengar, men jag är inte ett dugg bitter så här i efterhand, för ”in the end of the day”, så lärde jag mig så jävla sjukt mycket bara av att få äran (ska jag faktiskt säga) att hänga med honom. Rövhål, eller inte.
Det mesta kring sociala interaktioner, självförtroende, karisma och sådana grejer var ju sånt som inte gick upp för mig där och då, utan först lite senare, att hänga med honom nästan 24/7 kunde vara jobbigt men mest bara ett jävla roligt äventyr, hade fan aldrig tråkigt. Nu ringer han runt en gång om året och önskar god jul. Still pimpin.

Tar ner det senare...

edit: ifall nån nu vill se bild/klipp sänd pm i så fall


e[/video]
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-11-11,20:40,
Inlägg: #15
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Haha, fan vad intressant läsning Bruno!
Exakt det där alltså.. när man fattar att hur mycket ens tjejer säger att någon är jobbig, idiot, för högljudd osv och ändå suger hans kuk så inser man hur lite tjejer kontrollerar vem dom är attraherad av.
2015-11-11,21:56,
Inlägg: #16
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
HAHAHAH asnice läsning Bruno, fan vilken pimp
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-11,21:57,
Inlägg: #17
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Haha skön bibel Bruno

2015-11-12,10:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-12,11:27 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #18
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Galet, sjukt intressant historia, vad var hans lifestory? Vad hade han gått igenom? Skulle tro att sådana där är kriminella eller iaf lever på fuffens, typ totalt skitit i allt vad regler heter

Hur blåste han dig på pengar? Smile

Haha vilken jävla skojare alltså, hittar lite unga grabbs som han drar sina historier för, tar med på äventyr, sen tar betalt på sitt sätt haha
Winning Beats the Game

Be Selfish
2015-11-12,11:03,
Inlägg: #19
RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Yep verkligen best of inlägg det där
+reppade Bruno.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-11-12,17:35,
Inlägg: #20
Wink  RE: RED PILL/ AHA-UPPLEVELSER inom game!
Tjänare! sjukt längesen jag skrev i detta forum Tongue

Här är 2 feta aha upplevelser jag har fått.

När jag gick i andra året i gymnasiet så hade jag legat med 2 brudar, båda snygga men bara en hade en go röv. jag kände att jag måste fan känna på mer tjejrövar.

Ganska sjuk story men jag var bjuden på fest o typ första gången jag drack ordentligt så jag flippa och gick runt o spanka typ alla brudar på stället. skojjar inte haha jag tog på säkert 30 rövar den kvällen, tafsa på alla jag gick förbi o brydde mig inte ett skit. det sjuka nu när jag tänker efter var att INGEN snubbe gjorde någonting, brudarna gjorde inget heller, någon sa till nån killpolare att typ "han tafsade" o på sin höjd ropade någon efter mig.. men inte mer än det. Sen när jag blev för full o börja spy så kom det fram en jävligt snygg brud o ville hångla med mig haha. även fast jag spytt typ 2 sekunder innan, dock så hade jag flickvän så jag kom på det o gick därifrån. Man kan verkligen göra vafan man vill om man till 100% står för det. helt sjukt, det finns inga regler. men det är inte lätt att stå 100% för det man gör. så ett tips är att öva på det.

Den andra aha upplevelsen jag har haft är:
att när jag har varit intresserad av en brud och velat visa detta för henne så har jag fått dissen, när jag har varit extra snäll och följt med på hennes termer.
Medans när jag inte tänkt att det skulle bli någonting med någon brud jag har varit med, och sett henne som en polare. Då har bruden blivit intresserad. detta är helt sjukt. för det känns som att när jag verkligen inte bryr mig så mycket om en brud, då blir hon intresserad. så moral of the story är sätt dig själv först, alltid. då går det som bäst haha.

Jag vill väldigt gärna ha feedback på det jag skrivit nu! om det är någon som håller med mig och om det är någon som inte håller med mig Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,992 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,333 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,060 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,745 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,420 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,152 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,613 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 965 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,442 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Sammanfattningar av böcker och annat game-relaterat material Fiskarn 0 1,104 2016-02-02,09:37
Senaste inlägg:: Fiskarn

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}