LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Folk som kommenterar ens längd
2012-04-12,20:36,
Inlägg: #1
Folk som kommenterar ens längd
Jag är 1,99 m lång och alla, exakt alla, kommenterar min längd. Ibland när jag går förbi ett gäng småungar säger dem till varandra "kolla vad lång han är". När jag träffar nya människor frågar de alltid hur lång jag är, jag har börjat svara med "1,99 när jag inte har mina platåskor på mig" men det känns inte rätt. Följdfrågan är nästan alltid: "Spelar du basket?" "Nej" svarar jag och då förklarar de att det hade varit bra och hur jag bara kan lägga bollen i korgen.

En gång när jag stod i kön till subway så vände sig ett tjejgäng och tittade upp på mig som om de såg en luftballong och sa "fan vad lång du är". Jag blev helt chockad och det ända jag fick fram var ett "ja", sen var jag tyst och de beställde sin mat. Tänk, ett gäng fina flickor börjar prata med mig och jag bara står där som ett fån utan att ha något att säga.

Att vara lång är peacooking, det gör att många öpnnar mig. Men jag vet inte hur jag ska utnyttja det. Så vad kan jag säga om folk kommenterar min längd?

Hur lång är du?

Vad lång du är!

Spelar du basket?
2012-04-12,20:50,
Inlägg: #2
Folk som kommenterar ens längd
sålänge du e chill med längden så spelar de väl ingen roll vad alla andra tycker. De få ggr ngn har nämnt min längd (191cm) så brukar jag svara typ "ja då ska du se min kuk, 5cm från marken" Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-04-12,20:53,
Inlägg: #3
Folk som kommenterar ens längd
Kommer ihåg när jag hade problem med hur kort jag var. (170 cm) Höll på att hitta på massa rutiner att köra så fort nån kommenterade min längd.

"Fan vad kort du är"
"Lugnt, tar på mig högklackat sen så kan vi hooka"
Osv osv..

Men det enda som funkar är att inte bli känslomässigt berörd. Du kan svara ett enkelt "Ja" så länge du inte bryr dig om det.

Men vänd på det om det känns lättare.

"Vad lång du är"
"Vad KORT du är" - kolla på henne med en förvirrad look.

Följ upp med "Är det såhär hon hälsar på människor?" till hennes tjejkompis. Bla bla.. konversationen är igång.
2012-04-12,21:10,
Inlägg: #4
Folk som kommenterar ens längd
Det första alla säger till mig är alltid "Vad lång du är!", och jag svarar per automatik alltid tillbaka "Vad kort du är" på ett förvånat sätt. Tar knappast illa vid mig, och det är kul att retas. Är man lång så är man(193).

EDIT: Även gjort som Dhace föreslog, har påpekat att folk är långa(skämt) eller börjat fråga tjejpolaren om hon alltid är såndär mot nytt folk, skitbra tease som får igång en flörtig vibe.
2012-04-12,21:43,
Inlägg: #5
Folk som kommenterar ens längd
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver, själv är jag 2m. Vilket de flesta tycker är coolt. Detta har också gett mig möjlighet att experimentera med detta rätt flitigt. Så jag har testat en rad kommentarer med blandade resultat.

Hur lång är du?
Vet inte, jag var 135cm sist jag mätte mig.
Man frågar inte en man om hans längd (retard smile), hur mycket väger du?
2m
200cm ska snart bli 201cm! (överdirvet glad!!!)
Med eller utan alkohol?
Om du gångrar min kuklängd med 7 så får du min exakta längd.


Vad lång du är!
Jag vet.
Shit det har du rätt, tack för att du upplyste mig.
Vad mysiga bröst du har!
Äsch så säger du bara för att du ser upp till mig.

Spelar du basket?
Nej jag var för kort när jag var liten (true shit, när jag sökte till ett basketlag i 7:an så sa tränaren att jag var för kort, Var bara 189cm då, snyft)
Nej, tycker basket är rätt fjolligt.
It's beacurse, I am back isn't it?
Nej, jag är målvakt.

Hade en fin lista över sådana här kommentarer någonstans så kan återkomma när jag hittat denna. Sen har jag också använt mig av TobiasK när killar försöker påpeka att jag måste ha liten kuk för att vara så liten. Bara att fråga mer om du undrar något, peace.
With great penis comes great responsibility
2012-04-12,21:47,
Inlägg: #6
Folk som kommenterar ens längd
Var ligger medellängden för män i Sverige nuförtiden?
2012-04-12,21:49,
Inlägg: #7
Folk som kommenterar ens längd
Nu ska jag gå runt och se lång ut så att jag kan testa lite nya saker, tack!
2012-04-12,21:54,
Inlägg: #8
Folk som kommenterar ens längd
WALL-E Skrev:Var ligger medellängden för män i Sverige nuförtiden?
I Sverige är det cirka 1,80 m
2012-04-12,21:54,
Inlägg: #9
Folk som kommenterar ens längd
Är ju iofs 167,5 mätte mig idag, fuck tror jag har krympt en halv centimeter får sluta gymma ben haha.

Shit vad kort du är!
Jag vet jag glömde äta gröt som liten.

du är för kort för mig
lugnt jag tar på mig ett par högklackade skor

du är för kort för att vara en man
jag är hermafrodite men du får inte ligga med mig nu när du var så elak

du är kort
Yep min kuk drar ner mig

varför är du så kort?
Alla mina tillväxthormoner gick åt någon annanstans

Du är kort
yep (be unreactive)
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-12,21:58,
Inlägg: #10
Folk som kommenterar ens längd
Kollade på det häromdagen, ganska säker på 178cm för _alla_ män och 3-4 kanske 5 cm extra för yngre, typ 20, 30 bast eller nå
2012-04-12,22:24, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-12,22:32 av {2} Dhace.)
Inlägg: #11
Folk som kommenterar ens längd
Du är kort

ITS MY GIANT BALLS OF STEEEL som tynger ner mig

lol. Kör den på fyllan


Kör annars

"Fan vad lång du är"
- se överraskad ut- "OMG JA SHIT"
2012-04-12,22:50,
Inlägg: #12
Folk som kommenterar ens längd
Mitt svar på "fan lång du är" har länge varit ett simpelt "tack" oavsätt vem som sagt det. De flesta har skrattat. Fast så jävla lång är ja inte, 193 cm
2012-04-13,19:13,
Inlägg: #13
Folk som kommenterar ens längd
Insecureboy Skrev:Är ju iofs 167,5 mätte mig idag, fuck tror jag har krympt en halv centimeter får sluta gymma ben haha.

Shit vad kort du är!
Jag vet jag glömde äta gröt som liten.

du är för kort för mig
lugnt jag tar på mig ett par högklackade skor

du är för kort för att vara en man
jag är hermafrodite men du får inte ligga med mig nu när du var så elak

du är kort
Yep min kuk drar ner mig

varför är du så kort?
Alla mina tillväxthormoner gick åt någon annanstans

Du är kort
yep (be unreactive)

Får du verkligen så ofta höra det? T.ex. att folk rakt ut säger att en man inte kan vara kort?

En grej som är lite rolig är ju att de flesta verkar tycka att jag är kort (175 cm). Grejen är att jag själv aldrig förstod att jag var kort tills för något åt sedan och har därför aldrig fått minsta lilla kommentar över det. Trillade bara över någon sida med statistik och då insåg jag att jag kanske är under snittet men enda sedan jag var runt 5-6 bast sa jag att jag skulle kapa benen om jag blev längre än 180 cm. Tycker min längd är idealisk och jag kan med handen på hjärtat säga att jag tycker att min längd är helt optimal. Möjligt att jag skulle kunna vara några centimeter längre.
2012-04-14,11:27, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-14,11:29 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #14
Folk som kommenterar ens längd
Det har hänt att folk säger att en man måste vara lång ja, några som jag umgicks för ett tag sedan hade en jävla diskussion om det en gång att alla män som är under 180 är inte riktiga män. Alla där var ju självklart över 180 sen vände dom sig till mig och började rabbla om hur jobbigt det var att vara kort, hur det måste kännas att aldrig kunna bli en alfahane jämfört med dom. (Ni kan ju undra varför jag bröt upp med dom) Anyways jag blev så jävla trött när vi satt på det fiket och dom tjatade om det så jag reste mig helt enkelt upp gick över till nästa bord och öppnade upp en söt blondin och en halvsnygg brunett. Jag snackade med dom ett tag innan dom var tvugna att gå. Jag fick blondinens nummer sedan gick jag tillbaks till mitt bord visade telefonen och sa "Ja men om ni nu är så mycket mer manliga än mig borde ni kunna göra samma sak som jag gjorde nyss" Jag hade ju självklart en del tur att jag lyckades få hennes nummer men dom sa att jag måste ha känt henne från innan. Det där var ett gäng riktiga jävla chodes som inte inser att dom kan ha fel. Så ja det finns en del människor därute som kommer med sådana kommentarer.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-14,11:58,
Inlägg: #15
Folk som kommenterar ens längd
"Hur är vädret där nere?"
2012-05-07,20:13,
Inlägg: #16
Folk som kommenterar ens längd
Jag är 1,97.
Får ofta höra:
"Oj vad lång du är, spelar du basket?"

Brukar svara något i stil med:
"Oj, vad kort du är, spelar du minigolf?"

Annars funkar ett vanligt leende och ett "tack" också Smile
2012-05-07,20:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-07,20:45 av {2} Carl.)
Inlägg: #17
Folk som kommenterar ens längd
I lördags kom det fram en kille till mig och frågade om jag spelade basket. Jag svarade som det stod tidigare i tråden "Nej, basket är en fjollsport". Det var inte det bästa svaret eftersom han visade sig vara basketspelare. Det hade kanske varit okej om jag inte sagt det så tyket som jag gjorde.

Thompsons replik kommer alla stadens småflickor få höra.

Hursom helst ska jag ringa basketkillen, han ville ha mig i laget. Så om ni ser ett snyggt basketproffs så är det jag! Eller jag kan ju inte bli basketproffs, man måste vara svart också!
2012-05-08,14:35,
Inlägg: #18
Folk som kommenterar ens längd
Om någon frågar hur lång du är så är det grymt kul att vara på samma sätt som barney stinson gör när får frågan om vad han jobbar med Pfft "Pleeease"
With great penis comes great responsibility
2012-05-09,02:37,
Inlägg: #19
Folk som kommenterar ens längd
Carl Skrev:man måste vara svart också!

Bara från midjan neråt.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-06-08,00:13,
Inlägg: #20
Folk som kommenterar ens längd
golvmopp Skrev:Bara från midjan neråt.


hahhahahahaha
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}