LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dancegame
2012-05-20,03:36,
Inlägg: #1
Dancegame
Finns de någon form av material som täcker detta?
2012-05-20,11:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-20,11:31 av {2} Bollgrodan.)
Inlägg: #2
Dancegame
Se till att verkligen ha roligt på dansgolvet. Bjud på dig själv, dansa fjantigt med dina polare etc, bjud in tjejer till ringdans/snurra dom/dansa tryckare etc. Gör sånt som inte de andra chodesen på dansgolvet gör. Jag brukar många gånger börja dansa med den fulaste i tjejkompisgänget för att sedan gå för den snyggaste, så att alla har roligt!

Sedan när du väl börjar dansa 1on1 med en brud, snurra runt henne, lyft upp henne, få henne att dansa tight mot dig, när ni har blivit tillräckligt närgångna och du känner att det är dags, ta tag mjukt i hennes hår/nacke/kind och vrid ansiktet mot ditt sen gå för kyssen. Jag brukar gå efter kyssen väldigt tidigt, då det blir lätt att båda av oss tröttnar på att dansa efter några minuter.
2012-05-20,12:51,
Inlägg: #3
Dancegame
http://www.youtube.com/watch?v=ruKBoPr4z...detailpage
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-20,13:36,
Inlägg: #4
Dancegame
Jag brukar aldrig approacha bakifrån och börja grinda mot hennes röv, det är bara creepy, antingen från sidan eller framifrån isf och då tar jag tag i hennes handled oftast. När jag har hennes intresse brukar jag ofta lyfta upp tjejerna och snurra dem i luften för att sedan luta dem ner mot golvet och dra upp dem igen (jitterbugg-style eller nåt). Man får mycket närkontakt då och det är bra. Brukar gå för hånglet efter 10sek till 3 min beroende på hur "entusiastisk" tjejen är.
2012-05-21,01:41,
Inlägg: #5
Dancegame
Tycker denna är den bästa jag sett på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=nLEVin3Iv...re=related, men finns förvånansvärt lite på ämnet.
2012-05-21,13:49,
Inlägg: #6
Dancegame
Kolla på andra när ni är ute. Lär dig av kompisar som är duktiga
2012-05-21,16:05,
Inlägg: #7
Dancegame
WALL-E Skrev:Jag brukar aldrig approacha bakifrån och börja grinda mot hennes röv, det är bara creepy, antingen från sidan eller framifrån isf och då tar jag tag i hennes handled oftast. När jag har hennes intresse brukar jag ofta lyfta upp tjejerna och snurra dem i luften för att sedan luta dem ner mot golvet och dra upp dem igen (jitterbugg-style eller nåt). Man får mycket närkontakt då och det är bra. Brukar gå för hånglet efter 10sek till 3 min beroende på hur "entusiastisk" tjejen är.

Lite så brukar jag också tänka, "inte bakifrån för det blir creepy". Man har ju sett allt för många chodes göra de misstagen och resultatet brukar inte vänta på sig så länge.

Min fråga är då hur, ni gör om en tjej verkar intresserad och vänder sig så att hon står med ryggen mot dig precis framför i väntan på ditt initiativ?
2012-05-22,01:23,
Inlägg: #8
Dancegame
tcepser Skrev:Min fråga är då hur, ni gör om en tjej verkar intresserad och vänder sig så att hon står med ryggen mot dig precis framför i väntan på ditt initiativ?

Inget jag har erfarenhet, men vissa påstår att man i detta fall kan börja dansa rygg mot rygg för att göra det mindre "creepy". Därifrån kan du säkert vända dig (och henne) hur du vill efter ett tag, förutsatt att hon är intresserad.

Har som sagt inte prövat detta själv, men låter logiskt.
2012-05-22,08:34,
Inlägg: #9
Dancegame
vinividivici Skrev:Inget jag har erfarenhet, men vissa påstår att man i detta fall kan börja dansa rygg mot rygg för att göra det mindre "creepy". Därifrån kan du säkert vända dig (och henne) hur du vill efter ett tag, förutsatt att hon är intresserad.

Har som sagt inte prövat detta själv, men låter logiskt.

Okej, alltså när jag är onykter så lyckas jag kunna lösa sånt men i efterhand har jag inte koll på vad jag gjorde eftersom jag inte egentligen tänkte på vad jag gjorde utan bara gjorde det men när jag är nykter så tänker jag för mycket på vad som är rätt/fel/creepy osv...

Så iofs kanske jag har hittat svaret själv, "tänk inte, gör det bara"

Samtidigt så funderade jag lite på hur creepy det egentligen är att dansa bakom någon tjej som uppenbart visat intresse, svaret blir ju såklart att det beror på hur man gör det och inte bara vad man gör...hmm....


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}