LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shit-test tråd....
2012-07-12,16:18,
Inlägg: #1
Shit-test tråd....
Skriv ner lite shit-test när ni internetraggat eller ute på krogen och hur ni kommit ur dom.

Kommer säkert till nytta av någon. Kom och tänka på det igår när jag skrev med HbBlond jag träffade på krogen men bor några mil ifrån.

Kommer inte ihåg EXAKT hur vi skrev, men detta är snarlikt!

HbBlond: Åååh, 3st har frågat om jag ska med ut ikv, men jag pallar inte. Ska vänta tills helgen....
Zkitide: ZzzZzzz.
HbBlond: Fan va taskig du är jämt, vad är du för kompis?
HbBloind: Hade du varit gay hade du varit perfekt. Fast du e typ som min gayvän. Du ringer ju och skvallrar massa kul till mig Smile)
Zkitide: Ahfan, då hade vi kunnat ragga pojkar tsm. Men kan inte du bli lebb ist så kan vi ragga snygga tjejer ihop?
HbBlond: Fast ne, du är min som min gayvän
Zkitide: Synd att jag tänkte ligga med dig då. Slänga runt dig som en lite vante, trycka upp dig mot vägen och ta dig hårt bakifrån som jag vet du gillar.
HbBlond: Usch, du ska fan inte ens tänka så om mig.
Zkitide: Tyvärr gjorde jag nyss det, och du också eftersom du läste det.
HbBlond: Jo, jag fick upp lite bilder... Men dom va fan inte okeyyyy.
Zkitide: Well, toolate.
Zkitide: Skickar här en länk till en bild en kompis precis hade lagt upp på fb
"En kille kan aldrig vara vän med en tjej såvida tjejen inte är ful"

Hbblond: Kan inte see bilden


Jag drar iväg ett mms med bilden till henne.

HbBlond: Hehe, bilden du skickade stämmer sjukt bra


Sen blir det massa random snack om lebbar, killar/tjejer som blivit kära när dom varit nära vänner tills jag ska dra. Senare på kvällen kommer flera sms. (Vi brukar smsa, men inte så överdrivet mycket)

Det blev lite random bilder och skit. Sen innan bedtime blire lite snusksms och att hon kommer ner i helgen.

Har några krogen test, men hinner inte skriva ner dom nu!


FYLL PÅ BITCHEZZZZ
Ligga? Why so serious?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}