LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
2012-08-09,09:29,
Inlägg: #1
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
När ni snackar eller smsar med brudar som har pojkvän men som verkar öppna för otrohet. Kan ni snacka om pojkvännen med henne? Jag har haft som princip att inte göra det eftersom jag inte vill att hon ska tänka på honom och riskera få dåligt samvete eller nåt annat som på nåt sätt kan påverka hennes inställning att ha sex med mig. Konversation innan man haft sex första gången då. Thx för svar grabbar
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-09,15:35,
Inlägg: #2
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
Ja, det gör jag. Det skapar ofta SPÄNNING och sätter er två i en liten "hemlig bubbla", tex "har din pojkvän dragit, kan jag ringa nu?", "är du med pojkvännen måndag? kom hit annars" etc etc.

Eller varför inte när man har sex, "undra vad din pojkvän skulle säga om han visste hur du låg här och blev knullad av mig nu Wink".

EDIT. Bra skit, nu såg jag att du undrade hur man skulle göra innan man haft sex, ha.

Samma där i stort sett, jag drar mig inte för att snacka om hennes pojkvän, min erfarenhet säger att det ofta bara skapar ännu mer spänning och "förbjuden frukt".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-09,20:46,
Inlägg: #3
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
Hah bra råd, tänkte först skriva något i stil med: Taskigt att ta någon annans flickvänn, men lyckas du så är väl han värd något bättre så ändrade mig direkt, får sluta upp med sånt tänkande. Att plocka någon som har pojkvän vore grymt att uppnå iaf, mitt nya mål! haha. Gillade denna "undra vad din pojkvän skulle säga om han visste hur du låg här och blev knullad av mig nu" good stuff!

Har boken My Secret Garden hemma och där skriver tjejer en del sjuka grejer, borde lätt funka med något sånt där
2012-08-09,22:03,
Inlägg: #4
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
Den boken är guld, jobbig dock om man kör no wank!

Tack för svaret mr evil.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-09,22:41,
Inlägg: #5
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
yeeah, inte läst hela ännu får ta att göra det. Haha no wank har inte fungerat bra för mig då det känns som den blir sjuuuukt mycket mindre av det ingen aning why, samt fick jag problem med att få upp den vid ett tillfälle, men alkhool inblandat dessutom trodde det var pga no wank (kanske bara psykiskt?) men sen runka jag efter utgång och fclosa och den stod utan problem, även fast jag druckit massa alkohol. Dunno skumt de där!

dags o börja me jelq fan =)
2012-08-09,22:52,
Inlägg: #6
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
Anonymous Skrev:Hah bra råd, tänkte först skriva något i stil med: Taskigt att ta någon annans flickvänn, men lyckas du så är väl han värd något bättre så ändrade mig direkt, får sluta upp med sånt tänkande. Att plocka någon som har pojkvän vore grymt att uppnå iaf, mitt nya mål! haha. Gillade denna "undra vad din pojkvän skulle säga om han visste hur du låg här och blev knullad av mig nu" good stuff!

Har boken My Secret Garden hemma och där skriver tjejer en del sjuka grejer, borde lätt funka med något sånt där

Vill också ligga med tjejer som har pojkvän. Blir extra hett på nåt sätt.. Smile Har knullat en gift kvinna för många år sen och höll på med en annan gift kvinna ett tag och gjorde allt utan att penetrera. Det var rätt coolt.. Så länge det inte är flickvännen till nån man känner så skiter jag i snubben. Vill hon vara otrogen så kan hon lika gärna vara det med mig.
2012-08-09,22:55,
Inlägg: #7
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
yeah, comes down to personliga värderingar. Känner till vissa players som verkligen VÄGRAR ligga med tjejen om hon e upptagen, själv bryr jag mig inte då hon säkerligen skulle vara otrogen med någon annan ändå om inte jag är den som stoppar snoppen i henne.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-10,08:55,
Inlägg: #8
ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän
Det finns inget rätt och fel grabbar. Allt är illusioner
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,398 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,049 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,035 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,715 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,047 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,372 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Hur slutar man vara självcentrerad? Ballin 15 7,916 2015-11-21,17:12
Senaste inlägg:: Roppe
  Angående utländska tjejer ångest101 11 6,460 2015-08-14,15:46
Senaste inlägg:: ångest101

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}