LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
20årig oskuld
2013-05-08,12:48,
Inlägg: #21
20årig oskuld
illdan Skrev:Well, jag har lite natural polare som har legat med horor i amsterdam.. Killar som dessutom är 10or rent utseendemessigt, dom tyckte det va fett najs då hororna va väldigt skillade Big Grin. Men dom var ju typ 28+ år samt minst 50lays bakom sig, dessutom är det lagligt i holland.

I sverige vet jag inte riktigt hur det funkar, men föreställer mig att det är dyrare, äckligare, skummare och dessutom olaglig(just detta skiter jag helt i)..

Man ska göra vad man känner för och som man själv tycker är moraliskt okej, skita i va andra tycker eller va någon lagstiftare anser är moralisk okej, så jag gör iaf Smile

Olagligt att köpa sex men inte att sälja om jag inte minns heeelt fel. Kanske har ändrats nu. Är dock sjukt dyrt i sverige för att knulla en blekfek 30åring, typ 2,500 i timmen vad jag har sett på nätet. Finns säkert billigare. Bra mycket bättre i tyskland isf, statliga bordeller men frääscha brudar. 80€ inträde o 60€ halvtimmen sex. Är som en resturang, ingår buffe & dricka i inträdespriset. Finns bastu osv.

True!
find it, fuck it, forget it.
2013-05-08,16:06,
Inlägg: #22
20årig oskuld
TobiasK Skrev:Olagligt att köpa sex men inte att sälja om jag inte minns heeelt fel. Kanske har ändrats nu. Är dock sjukt dyrt i sverige för att knulla en blekfek 30åring, typ 2,500 i timmen vad jag har sett på nätet. Finns säkert billigare. Bra mycket bättre i tyskland isf, statliga bordeller men frääscha brudar. 80€ inträde o 60€ halvtimmen sex. Är som en resturang, ingår buffe & dricka i inträdespriset. Finns bastu osv.

True!

Artemis har jag hört ska vara sjuukt bra Tongue Dom testat varje månad oxå för sjukdomar (hororna) Och kondom är ett måste
2013-05-08,16:20,
Inlägg: #23
20årig oskuld
Beerpong Skrev:Artemis har jag hört ska vara sjuukt bra Tongue Dom testat varje månad oxå för sjukdomar (hororna) Och kondom är ett måste

Yep, är sjukt sugen på en sådan resa till höst. Joina! Ne, man kan betala extra för utan kondom om jag inte minns fel. Sedan finns ju CIM (cum in mouth) som extratjänst.

Men en cl-träff, 2 dagar på artemis !
find it, fuck it, forget it.
2013-05-08,16:57,
Inlägg: #24
20årig oskuld
Håller med alla andra här som säger "Gå ut och träna och läs material", thats all you can do. Försök ha kul och skaffa några wings du gillar, men framförallt är det utgång utgång utgång som kommer få dig från chode till pro. Och det kommer nog ta ett tag, hyckla inte med det, men du verkar ha självinsikt och det + aktivitet är allt man behöver för att utvecklas. Jag var själv i samma sits som du btw, oskuld när jag började vid 20 och tog ca ett halvår av utgång 3-4 dagar i veckan innan jag blev av med den vid 21. Kände mig mycket lugnare efter det, så det är ett bra mål att sikta på, faktiskt. Men oroa dig inte för när/om det kommer hända, går du ut och approachar som en vilde utan att bry dig om hur det går kommer det hända förr snarare än senare.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-05-08,17:19,
Inlägg: #25
20årig oskuld
TobiasK Skrev:Yep, är sjukt sugen på en sådan resa till höst. Joina! Ne, man kan betala extra för utan kondom om jag inte minns fel. Sedan finns ju CIM (cum in mouth) som extratjänst.

Men en cl-träff, 2 dagar på artemis !

Wish I could dude, men e en fattig student skulle bli många nudelmånader efter det hahaha
2013-05-08,21:58,
Inlägg: #26
20årig oskuld
TobiasK Skrev:Olagligt att köpa sex men inte att sälja om jag inte minns heeelt fel. Kanske har ändrats nu. Är dock sjukt dyrt i sverige för att knulla en blekfek 30åring, typ 2,500 i timmen vad jag har sett på nätet. Finns säkert billigare.
Japp hade kollat in priser och kände att det var bara fan för mycket. Om jag hade vald och köpa hora så tror jag att det skulle bli Amsterdam. För att det är lagligt och billigare.

TobiasK Skrev:Bra mycket bättre i tyskland isf, statliga bordeller men frääscha brudar. 80€ inträde o 60€ halvtimmen sex. Är som en resturang, ingår buffe & dricka i inträdespriset. Finns bastu osv.
Japp hade hört om det och sett på youtube.
Vet inte om vi tänker nu på samma sak men finns ju också en red district i Tyskland. Bara 2 grejer förbjudna och komma in dit, alla under 18 och kvinnor. xD
D.v.s de som är inte prostituerade.


Vettorazzi Skrev:Håller med alla andra här som säger "Gå ut och träna och läs material", thats all you can do. Försök ha kul och skaffa några wings du gillar, men framförallt är det utgång utgång utgång som kommer få dig från chode till pro. Och det kommer nog ta ett tag, hyckla inte med det, men du verkar ha självinsikt och det + aktivitet är allt man behöver för att utvecklas. Jag var själv i samma sits som du btw, oskuld när jag började vid 20 och tog ca ett halvår av utgång 3-4 dagar i veckan innan jag blev av med den vid 21. Kände mig mycket lugnare efter det, så det är ett bra mål att sikta på, faktiskt. Men oroa dig inte för när/om det kommer hända, går du ut och approachar som en vilde utan att bry dig om hur det går kommer det hända förr snarare än senare.

Japp varit ute redan två gånger.

Alla tjejer har varit upp till 25år kanske, men gick idag fram till en milf. Så jävla mycket annorlunda än de som är i min ålder. De ser så mycket självsäkra, lugna, glada.

Medan tjejer som är nervösa , ser helt sura ut m.m börjar göra mig nervös också.
Blir i alla fall gå fram till såna så att man lär upp sig och inte vara nervös.
2013-05-10,00:14,
Inlägg: #27
20årig oskuld
Lite avis på nybörjarna som går ut för första gången o kör game.. vilken sjuk jävla kick de va på första k-closen i klubben. för att inte nämna första dejt från cold approach o första ligg direkt från krogen. Mycket kul väntar dig
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  18 år och oskuld Dikterad 18 15,888 2015-02-07,15:47
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}