LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Massmördargame
2015-10-05,20:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,20:23 av {2} Simme121.)
Inlägg: #21
RE: Massmördargame
AA lika stark som som att bli livshotad? Så om en rånare står med en kniv som man tänker kommer göra extremt ont mot en så är det en lika stark rädsla som AA? Att jämföra AA med att vara livshotad är extremt överdrivet.
2015-10-05,20:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,20:31 av {2} confused....)
Inlägg: #22
RE: Massmördargame
(2015-10-05,20:13)Simme121 Skrev: Bara av nyfikenhet, varför kämpar du så mycket på att förbättra självförtroende och såna grejer?

Det gör dom flesta inom pickup. En osäker tyst kille scorar inte många poäng hos tjejer.

(2015-10-05,20:21)Simme121 Skrev: AA lika stark som som att bli livshotad? Så om en rånare står med en kniv som man tänker kommer göra extremt ont mot en så är det en lika stark rädsla som AA? Att jämföra AA med att vara livshotad är extremt överdrivet.

Nej det är inte extremt överdrivet, väldigt många bokstavligt talat fryser totalt i tankarna och blir helt stumma på samma sätt som vid livshotande situationer när dom ska göra en cold approach för första gången i sitt liv.


Men det beror på utgångspunkt också, en kille som varit poppis socialt och haft många tjejer blir självklart inte lika fryst och rädd som en som haft få tjejer och är opoppis socialt. På samma sätt som en bråkstake som varit i en del slagsmål inte blir lika rädd när han blir livshotad.

Men ja, dom flesta fryser till ordentligt vid sin livs första cold approach.
2015-10-05,20:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,21:43 av {2} Simme121.)
Inlägg: #23
RE: Massmördargame
(2015-10-05,20:26)confused... Skrev: Det gör dom flesta inom pickup. En osäker tyst kille scorar inte många poäng hos tjejer.


Nej det är inte extremt överdrivet, väldigt många bokstavligt talat fryser totalt i tankarna och blir helt stumma på samma sätt som vid livshotande situationer när dom ska göra en cold approach för första gången i sitt liv.


Men det beror på utgångspunkt också, en kille som varit poppis socialt och haft många tjejer blir självklart inte lika fryst och rädd som en som haft få tjejer och är opoppis socialt. På samma sätt som en bråkstake som varit i en del slagsmål inte blir lika rädd när han blir livshotad. Vet du ens hur mycket tjejer gillar snygga killar? Vet du vilken preselection halo effect ett snygg ansikte ger? Tjejer tror väldigt sällan på en snygg kille om han skulle säga att han är "ensam" or whatever....

Men ja, dom flesta fryser till ordentligt vid sin livs första cold approach.

Jaså det får de inga poäng om de är blyg även om de är snygg och hur vet du det? Jag har sett massvis bevisa motsatsen....Enligt dig verkar tjejer skita i bra gener och häsloindikationer.Vet du hur mycket tjejer gillar snygga killar och vilken preselection halo effect dessa killar har?
2015-10-05,20:40,
Inlägg: #24
RE: Massmördargame
(2015-10-05,20:11)confused... Skrev: Natural är fortfarande att fejka det med, man tränar upp ett självförtroende, självkänsla och social kompetens som genspeglar det en med hög social status har. Man fejkar ett beteende som genspeglar en social status som enbart är möjligt att ha i moderna samhället utan förmåga att mörda eller känna/styra folk som är bra på att mörda.

Utanför moderna samhället i förutsättningar där kvinnors känslor och attraktion är programmerade hade detta aldrig gått, därav menar jag det är fejka. Och detta är inget MM grejs, Tyler pratar också om detta i sin blueprint.


Ronaldo har högre social status på grund utav moderna samhället, utanför moderna samhället där vi levt i cirkus 99% av våran historia hade mördaren haft högre social status.

Det är därför det ibland kan bli skevt att försöka dra ett direkt samband med kvinnors attraktion med vad som fungerar idag, det kan bli väldigt förvirrande.

Social status är en stor attraktions faktor, förmodligen den största. Att vara en bra krigare, uppvisa fysisk dominans mot andra män så som slå ner eller mörda är även det en stor attraktions faktor. Utanför moderna samhället så går dessa två väldigt mycket hand i hand men i dagens samhälle med lite civiliserade lagar och regler har vi i praktiken splittat dessa två till stor del.

Men tjejers känslor är inte programerade efter dagens moderna samhälle, vi har levt som vi gör idag väldigt långt ifrån nog för att göra några markanta förändringar i instinkter.


Kort och gott: Vara duktig på att kriga och mörda har varit en så stor och vital del för överlevnad i så pass stor del av historian att det är väldigt naturligt för kvinnor att bli attraherad av såna män.

Kvinnors attraktion är inte programerad efter dagens samhälle, man kan aldrig dra en direkt länk ifrån våra instinkter till dagens samhälle. Man måste knyta det samman till hur vi levt i historian för det är där instinkterna är programmerade.


Var det väldigt fördelaktigt att vara duktig krigare och bra på att mörda i våran historia, ja då är det fullt naturligt för kvinnor att bli attraherad av sånt även idag.
Nej, sann natural är inget fake. Då man känner sig 100% ärlig och content. Inte fake för fem öre. Sorry bro men det är bullshit. Dock håller jag med om att RSD inte är där ännu, Tyler vet om det själv när han talar om "core confidence" i blueprint. Seaturtle skrev en lång och grym post om det hela här... http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=3297

Nu känns det som att delar du upp diskussionen lite. Ja, alla håller med om att föra en herrans massa år sedan var det den mest aggressiva och dominanta mannen som vann. Men så är det inte idag och med ett mindset av att kvinnor attraheras av sådana män av naturen får det att låta som att detta mindset är något vi bör eftertrakta och försöka härma. När det i själva verket inte fungerar alls i dagens samhälle och inte attraherar några tjejer utav värde. Så jag förstår inte vad det är du försöker argumentera för här?

(2015-10-05,20:13)Simme121 Skrev: Bara av nyfikenhet, varför kämpar du så mycket på att förbättra självförtroende och såna grejer?
Öhm. Wtf. Alla som kommer hit gör det för att jobba på sig själva. Bli mer självsäkra, drivna, you name it. Vad gör du här? Bara för att prata strunt o posta studier om testo?
2015-10-05,20:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,20:46 av {2} Simme121.)
Inlägg: #25
RE: Massmördargame
godsgift, tyckte du verkade schysst från andra posts och vill helst inte få den bilden förstörd Smile

Att posta studier om testo är hjälpsamt
2015-10-05,20:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,20:45 av {2} godsgift.)
Inlägg: #26
RE: Massmördargame
(2015-10-05,20:43)Simme121 Skrev: godsgift, tyckte du verkade schysst från andra posts och vill helst inte få den tanken förstörd Smile

Att posta studier om testo är hjälpsamt
Ja, det är bra. Men att trycka ner folk för att dom jobbar på sig själva är ren o skär bullshit. Om du biter på folk här på det viset lovar jag att alltid bita tillbaks.
2015-10-05,20:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,20:47 av {2} Simme121.)
Inlägg: #27
RE: Massmördargame
Ber om ursäkt om det verkade som att jag tryckte ner, var mest att jag inte förstog poängen med förbättra just självförtroende liksom...

Iaf inte självförtroende i syftet att tro att det är väldigt viktigt för kvinnor, men att göra det för sig själv så att man får en mer stressfri hjärna förstår jag
2015-10-05,20:49,
Inlägg: #28
RE: Massmördargame
Ballt, du har balls bro.

Anyway, confidence attracts women... Fact. Imo e de skitbra att jobba på sitt självförtroende o sin självkänsla oavsett om det är för att få kvinnor eller för att kvinnor kommer attraheras till en som en rätt härlig "bieffekt" lol Big Grin
2015-10-05,20:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,21:03 av {2} Simme121.)
Inlägg: #29
RE: Massmördargame
Saker som spelar stor roll för kvinnor: Bra ansikte och hälsoindikationer/bra gener, längd, tjockt starkt hår (inte vara bald) och perceived preselection (perceived preselection kommer oftast av att vara snygg).

Mindre viktiga/Oviktiga saker: Självförtroende, karisma

Att jobba på utseende (maximera för de som behöver, och bevara så länge som möjligt för de som är snygg) är tusen gånger mer värt enligt mig och kommer även att ge bra självförtroende som följd.

Att bevara sitt hår är väldigt viktigt också. Jag är rätt säker på att jag kommer göra hair transplant om blir bald då den smärtan hade varit för stark. Hade absolut inte kunnat känna mig lycklig om jag var bald.
2015-10-05,21:01,
Inlägg: #30
RE: Massmördargame
Wrongg... Hur mycket first hand experience har du egentligen gällande detta?
2015-10-05,21:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,21:23 av {2} Simme121.)
Inlägg: #31
RE: Massmördargame
(2015-10-05,21:01)godsgift Skrev: Wrongg... Hur mycket first hand experience har du egentligen gällande detta?

Wrong att ansikte och längd är viktigt? behöver man ens ifrågasätta någons erfarenhet för det? Är ju en självklarhet

Tjejer kommer alltid att föredra en snygg lång kille med normal personlighet (dvs inte överdrivet självsäker eller karisma) jämfört med ful kort men väldigt självsäker. Att säga att de inte gör det är t.om en förolämpning mot kvinnor, som om de skiter helt i gener/hälsoindikationer

Det är extrem PU försvarsmekanism att tro att en ful kille på 158 cm har lika många chanser om han utvecklar självförtroende som en 188 cm striking-looking model ansikte kille.

Se denna video i 4 delar, spola speciellt till 2:00

https://www.youtube.com/watch?v=2V7TcSr9GiM



(2015-10-05,20:19)confused... Skrev: Herregud, ja, den korta fula hade slagit in pannbenet på den snygga choden om han sett han röra hans brud 10.000bc, sen finns det ingen snygg man kvar.

Men nej kvinnor hade inte struntat i han, självklart hade han klarat få pippa men han hade inte fått den snyggaste bruden. Du tar även nu upp ett så extremt jävla ovanligt exempel där du målar upp en närmast missbildad dvärg vs enligt en bra bit över medel supermodel.

Tror du helt ärligt att dessa två typer varit tvingade att tävla mot varandra om samma brudar i så pass stor utsträckning i historian att det är en seriös jämförelse och varit så stor del av historian att det skapat stor nog grund för att ha satt sig instinktivt?

Hur stora tror du oddsen är att 10.000 bc så var en missbildad deformerad dvärg mer högljudd, alfa och bra på att slåss, kriga och jaga än en 190+ cm man med närmast perfekta gener?

Ska vi vara lite seriösa så hade nog mannen på 190+ cm med närmast perfekta gener varit mer alfa och bättre på att jaga, slåss och kriga än en missbildad dvärg i typ 999/1000.

Ok håller med att sådana modelltyper fanns inte då

Men lever vi nu eller för 10 000 år sedan? Vilken kille hade tjejer föredragit nu? = det som spelar roll,

Mycket självsäker arrogant Alexander Bard eller blyg reserverad Gandy? Anta då utan status och att det är i nutiden
2015-10-05,21:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,21:31 av {2} godsgift.)
Inlägg: #32
RE: Massmördargame
Alright broder lugn nu. Ja, en snygg man med likadant självförtroende som en ful kommer så klart bli vald före. Varför skulle han inte liksom. Med det sagt är ändå självförtroendet och allt som kommer på köpet med att ha en riktig stabil core oändligt mycket mer värt än att fint utseense. Med ett bra självförtroende kommer ett sexigt rörelsemönster, en bra humor, en avslappnad stil och en bestämd drivkraft på köpet.

Det är långt mycket mer sexigt för en kvinna än en tvålfager pretty boi som löper fram och tillbaka på catwalken.

Det vi gör på forum som dessa är att, oavsett vårat utseende, jobbar så hårt som möjligt för att bli de män vi vill vara. Vi gör det vi kan för att bli så snygga som möjligt (gymmar, tränar, groomar, köper nya kläder etc), och de grejerna är rätt enkla att fixa jämfört med det inre... Vi jobbar på att alltid pusha oss själva, vi pushar vår comfort zone, lär oss nya grejer och blir därmed mer lyckliga och får bättre självförtroende...

Tro mig, en kvinna känner direkt av om en man "har det" eller inte. Och med "det" menar dom inte den perfekta näsan eller fina käklinjen...

EDIT: Såg exemplet om Bard... Arrogant är inte sant självförtroende, inte hybris heller.
2015-10-05,21:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,21:50 av {2} Simme121.)
Inlägg: #33
RE: Massmördargame
(2015-10-05,21:25)godsgift Skrev: Alright broder lugn nu. Ja, en snygg man med likadant självförtroende som en ful kommer så klart bli vald före. Varför skulle han inte liksom. Med det sagt är ändå självförtroendet och allt som kommer på köpet med att ha en riktig stabil core oändligt mycket mer värt än att fint utseense. Med ett bra självförtroende kommer ett sexigt rörelsemönster, en bra humor, en avslappnad stil och en bestämd drivkraft på köpet.

Det är långt mycket mer sexigt för en kvinna än en tvålfager pretty boi som löper fram och tillbaka på catwalken.

Det vi gör på forum som dessa är att, oavsett vårat utseende, jobbar så hårt som möjligt för att bli de män vi vill vara. Vi gör det vi kan för att bli så snygga som möjligt (gymmar, tränar, groomar, köper nya kläder etc), och de grejerna är rätt enkla att fixa jämfört med det inre... Vi jobbar på att alltid pusha oss själva, vi pushar vår comfort zone, lär oss nya grejer och blir därmed mer lyckliga och får bättre självförtroende...

Tro mig, en kvinna känner direkt av om en man "har det" eller inte. Och med "det" menar dom inte den perfekta näsan eller fina käklinjen...

Är lugn, tycker bara inte man borde ifrågasätta erfarenhet så fort det talas om looks Smile . Jag är allt för att jobba hårt för att vara den man man vill vara, men varför inte jobba på grejer som är viktigare, t.ex ansikte, bevara hår och längd? Det inre kommer ju på köpet då , och om man inte gillar att fakea längd kan man jobba på ansikte och bevara hår istället.

Jag hade varit helt förkrossad om jag var bald, förstår inte helt innerligt hur bald men inte gör hair transplant...

Med "det" menar du "nonneediness" tror jag, vad spelar det för roll om en man inte har "nonneediness" när tjejer ändå vet att han är preselected...Om det var så innebär att varenda man som någonsin fått en bra tjej inte har brytt sig nånting om något/varit extremt stressfri, och så är det inte =)

EDIT: ok så om Bard inte var arrogant men mycket självsäker och högljudd bara och Gandy var blyg? Dessutom är blyghet inte något permanent, en kille kan vara mycket blyg i början men det går bort så fort han märker att tjejen gillar honom (och de hade gillat Gandy helt klart från första början när de ser honom), då hade han slappnat av mer. Låt säga då att Gandy är avslappnad men normal ändå inte högljudd och karismatisk etc som Bard...
2015-10-05,22:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-10-05,23:14 av {2} confused....)
Inlägg: #34
RE: Massmördargame
(2015-10-05,20:40)godsgift Skrev: Nej, sann natural är inget fake. Då man känner sig 100% ärlig och content. Inte fake för fem öre. Sorry bro men det är bullshit. Dock håller jag med om att RSD inte är där ännu, Tyler vet om det själv när han talar om "core confidence" i blueprint. Seaturtle skrev en lång och grym post om det hela här... http://www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=3297

Nu känns det som att delar du upp diskussionen lite. Ja, alla håller med om att föra en herrans massa år sedan var det den mest aggressiva och dominanta mannen som vann. Men så är det inte idag och med ett mindset av att kvinnor attraheras av sådana män av naturen får det att låta som att detta mindset är något vi bör eftertrakta och försöka härma. När det i själva verket inte fungerar alls i dagens samhälle och inte attraherar några tjejer utav värde. Så jag förstår inte vad det är du försöker argumentera för här?

Alltså det är och upplevs äkta, men fejkat biologiskt sett eftersom det enda som gör att en man kan uppnå det idag utan att vara beredd att trampa över några lik är dom faktiskt enorma ramar vi tvingas leva i i det moderna samhället.

Man tränar upp en självkänsla och går runt med en så pass socialt fri personlighet att tjejers attraheras av det på grund av att i större delen av historian kan enbart en enorm alfa som är kapabel att mörda eller har hög nog social status att han har kontakter/vänner som kan.

Den enda anledningen till att detta community ens existerar är för att tjejers attraktion är anpassad för historian och hur vi levde då och inte moderna samhället, idag är det bäst lämpat att vara Nice guy och högutbildad kontors nisse men tjejer attraheras inte av en chodes ingenjör.

Vi tränar/skaffar en personlighet som lurar tjejers djupt rotade biologiska instinkt att tro vi är något vi inte är. Vi går runt som en alfa, agerar socialt som en alfa, beter oss som en alfa men i grund är vi inte en alfa. Dom flesta som kommer hit är ifrån början chodes och dom som i typ 99.99% av våran historia hade uppfostrat och varit provider åt en brud där vi tror det är våran unge men vi föder egentligen upp en alfas unge. Dock på grund av dagens moderna samhälle där man inte blir hjälslagen om man agerar alfa trots man inte är det och kan approacha hundratals om inte tusentals tjejer tills man fått det så pass intränat att det känns legit.

Men faktum är att du, jag och även dom flesta andra här hade inte fått föra våra gener vidare, iaf inte med snygga hög status tjejer om vi inte levt i moderna samhället. Det hade aldrig gått att plöja igenom och approacha så många tjejer att man lär sig, anpassar sig, beter sig och känner sig som en alfa utanför moderna samhället.



Dock är ett sånt mindset inte något man ska eftersträva, jag råder absolut ingen att gå och bli mördare och grovt kriminella för att få brudar för den livsstilen passar inte in i moderna samhället. Men tråden handlar om varför många kvinnor attraheras av såna och det är inget konstigt, det är inte bara en viss typ av dåliga tjejer osv utan väldigt många tjejer gör det.


Att det inte passar bra in i moderna samhället gör inte att tjejers attraktion försvinner för den typen av män på bara sådär, när vi levt i naturen så pass länge som vi gjort och det varit fördelaktigt för tjejer att vara attraherad av såna sitter det så djupt rotat i deras instinkter att det kommer närmast aldrig försvinna.


Mördare och grovt kriminella är poppis hos tjejer och får ofta tusentals kärleksbrev om dom exponeras lite i media av en anledning, och den är att det historiskt sett varit fördelaktigt för dom att knulla såna, det är biologiskt fullt naturligt för en kvinna att vara attraherad av en farlig man. Och det är inte bara dåliga trash tjejer, väldigt många snygga modeller och utbildade tjejer med jobb och ifrån bra familjer blir även dom attraherad av mördare och kriminella.


Och återigen. Tråden handlar faktiskt om att diskutera varför en del kvinnor attraheras av såna män. Så är ganska naturligt att diskutera det då.

(2015-10-05,21:05)Simme121 Skrev: Ok håller med att sådana modelltyper fanns inte då

Men lever vi nu eller för 10 000 år sedan? Vilken kille hade tjejer föredragit nu? = det som spelar roll,

Mycket självsäker arrogant Alexander Bard eller blyg reserverad Gandy? Anta då utan status och att det är i nutiden

På internet så utan tvekan modellen. Utseendet är iprincip allt på internet.

På krogen så, det beror helt och hållet på hur pass bly, osäker och socialt inkompetent modellen är. Är hans personlighet lika sugig som Bards utseende så hade jag satsat mina pengar på att Bard drar flest brudar. Hade modellen haft avarage Joe personlighet och helt ok socialt kompetent så hade det krävts en personlighet som kan matchas med modellens utseendet för att det ska bli match. Dvs extremt socialt begåvad.

Men till sak, om vad tjejer hade föredrsgit nu är ganska irrelevant när tråden handlar om VARFÖR en hel del kvinnor blir attraherad av mördare. Det spelar ingen roll om vi lever nu eller för 10.000 år sen, när det varit fördelaktigt för tjejer med farliga mördare genom nästan hela våran historia så är det naturligt att många tjejer är det även än idag.

Evolution är en väldigt långsam process och instinkter försvinner inte bara sådär.


Tråden handlar inte om vad som är effektivaste och passar bäst i moderna samhället utan om varför så många kvinnor gillar den typen av män.
2015-10-05,23:15,
Inlägg: #35
RE: Massmördargame
(2015-10-05,16:23)confused... Skrev: Kvinnor som diggar gangster, bad Boys, mördare, rånare, misshandlare osv osv och all form av dålig personlighet som inte passar in i ett civiliserat samhälle är dock så pass många att det måste räknas som något normalt i kvinnors psykologi och inte något avvikande.

Det är en anledning till att grovt kriminella, mördare osv oftast har det ganska lätt att få brudar. Medans civiliserade och snälla nice guys oftast har det svårt.



Så jag tycker absolut inte det är ointressant. När denna typ av killar ofta får hundratals om inte tusentals beundrar brev ifrån kvinnor, ofta en del riktigt snygga kvinnor i beundrar skaran med högre sexuellt värde än dom flesta män klarar att få.

Håller med att snubbar med anti-sociala drag ofta kan uppfattas som attraktiva. Fast tjejer som aktivt tar kontakt med "gangster, bad Boys, mördare, rånare, misshandlare osv osv och all form av dålig personlighet " efter nåt känt brottsfall och skriver brev, söker träffa dem e.t.c verkar ofta tillhöra en sub-kategori med personliga problem.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-10-05,23:35,
Inlägg: #36
RE: Massmördargame
(2015-10-05,23:15)TonightIsTheNight Skrev: Håller med att snubbar med anti-sociala drag ofta kan uppfattas som attraktiva. Fast tjejer som aktivt tar kontakt med "gangster, bad Boys, mördare, rånare, misshandlare osv osv och all form av dålig personlighet " efter nåt känt brottsfall och skriver brev, söker träffa dem e.t.c verkar ofta tillhöra en sub-kategori med personliga problem.

Gangster bad boys är dock ofta väldigt sociala och gillar att festa, umgås osv. Dom behöver inte nödvändigtvis ha anti-sociala drag.

Nja jag vet inte, var och varannan brud tycker jag har "personligha problem" i olika former idag. Allt ifrån polis kvinnor, till snygga modeller till bra utbildade tjejer ifrån bra familjer diggar bad boys.

Nu snackar jag dock om dom jag sett och vet irl. Exakt vilka tjejer som skickar brev till mördare är svårt att säga eftersom dom gör det väl oftast privat utan att deras identitet osv kommer ut. Men kan inte tänka mig det är något annorlunda jämfört med dom som diggar bad boys som jag sett och träffat irl. Dvs väldigt blandat.

Det enda man kan säga är väl att det är ganska många tjejer.

Man får även notera att det förmodligen finns ett grovt mörkertal. Även om tjejer är väldigt känslo styrda är dom samtidigt inte helt handlingsförlamad samt dom är även väldigt styrda av social press. Majoriteten av tjejer som blir kåta på dessa gangsters skickar förmodligen aldrig brev och försöker förtrycka det och håller det till en fantasi i duschen eller helt enkelt inte vågar ta kontakt för dom är rädda att bli upptäckt och få social press mot sig. Dom blir kåta men vill samtidigt inte ha något med dom att göra på grund av social press.


Lite samma som inte många män hade blivit kåta och kunnat tänka sig knulla en modell brud som mördat även om dom egentligen inte vill ha med henne att göra.
2015-10-06,00:00,
Inlägg: #37
RE: Massmördargame
(2015-10-05,23:35)confused... Skrev: Gangster bad boys är dock ofta väldigt sociala och gillar att festa, umgås osv. Dom behöver inte nödvändigtvis ha anti-sociala drag.

Nu blandar du ihop antisocial med osocial. Helt olika begrepp. Antisocial är man om man visar brist på omdöme och hänsyn till andra människor eller andras egendom. Gangsters är hänsynslösa och bryter mot sociala normer därför anti-sociala, även om de kan va ytligt charmiga och gilla att festa o.s.v. Osocial är nån som är folkskygg eller inte tycker om att va kring folk.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-10-06,01:29,
Inlägg: #38
RE: Massmördargame
(2015-10-06,00:00)TonightIsTheNight Skrev: Nu blandar du ihop antisocial med osocial. Helt olika begrepp. Antisocial är man om man visar brist på omdöme och hänsyn till andra människor eller andras egendom. Gangsters är hänsynslösa och bryter mot sociala normer därför anti-sociala, även om de kan va ytligt charmiga och gilla att festa o.s.v. Osocial är nån som är folkskygg eller inte tycker om att va kring folk.

Yeah det gjorde jag. Dock kvarstår allt utom första lilla stycket.
2015-10-06,10:17,
Inlägg: #39
RE: Massmördargame
(2015-10-05,22:16)confused... Skrev: Alltså det är och upplevs äkta, men fejkat biologiskt sett eftersom det enda som gör att en man kan uppnå det idag utan att vara beredd att trampa över några lik är dom faktiskt enorma ramar vi tvingas leva i i det moderna samhället.
Alltså, dude. Vad skriver du egentligen? Att man bara kan vara en äkta natural/alfa om man föds till det? Vem som helst kan bli natural om man vill jobba tillräckligt för det, bara det att alla har olika utgångspunkt och behöver jobba olika mycket för det. Likadant biologiskt sett, när en ledare i en flock dör tar en annan över. Det är ingenting fake med det.

(2015-10-05,22:16)confused... Skrev: Man tränar upp en självkänsla och går runt med en så pass socialt fri personlighet att tjejers attraheras av det på grund av att i större delen av historian kan enbart en enorm alfa som är kapabel att mörda eller har hög nog social status att han har kontakter/vänner som kan.

Den enda anledningen till att detta community ens existerar är för att tjejers attraktion är anpassad för historian och hur vi levde då och inte moderna samhället, idag är det bäst lämpat att vara Nice guy och högutbildad kontors nisse men tjejer attraheras inte av en chodes ingenjör.
Ja, men man tränar inte upp någonting som är fake. Som nybörjare absolut, då lär sig folk ofta några coola lines o jobbar på att fixa sin kroppshållning. Lika som vilken ledare som helst måste man jobba, träna och fortsätta växa hela sitt liv. Men själva grejen med detta är inte att man ska fortsätta ha en sorglig livsstil med dåligt jobb o spelandes wow hela dagarna för att sedan gå ut på klubben som världens mega alfa o dra snyggaste brudarna. Det funkar inte... Vi fortsätter jobba på oss själva även i våran livsstil, det är enda sättet att kunna få och behålla kvinnorna vi drömmer om. Som jag skrev förut, en 10 känner av direkt om någonting är off med en man.

(2015-10-05,22:16)confused... Skrev: Vi tränar/skaffar en personlighet som lurar tjejers djupt rotade biologiska instinkt att tro vi är något vi inte är. Vi går runt som en alfa, agerar socialt som en alfa, beter oss som en alfa men i grund är vi inte en alfa. Dom flesta som kommer hit är ifrån början chodes och dom som i typ 99.99% av våran historia hade uppfostrat och varit provider åt en brud där vi tror det är våran unge men vi föder egentligen upp en alfas unge. Dock på grund av dagens moderna samhälle där man inte blir hjälslagen om man agerar alfa trots man inte är det och kan approacha hundratals om inte tusentals tjejer tills man fått det så pass intränat att det känns legit.

Men faktum är att du, jag och även dom flesta andra här hade inte fått föra våra gener vidare, iaf inte med snygga hög status tjejer om vi inte levt i moderna samhället. Det hade aldrig gått att plöja igenom och approacha så många tjejer att man lär sig, anpassar sig, beter sig och känner sig som en alfa utanför moderna samhället.
Inte när vi börjar och kommer till CL, nej. För då börjar vi träna, som vilken annan ledare som helst. Men när vi lyckats bli den mannen vi strävar efter på riktigt, då är det ett ja. Det är ingenting som är fake med det.

Jag personligen gör nästan aldrig cold approaches längre. Det händer ibland när jag är ute och ser någon utanför min sociala krets som verkar intressant. Ofta funkar det bra ändå då de ser hur kul jag o mina vänner har det och hur intressanta ämnen vi vågar prata om. Läs sex, relationer, livet, polaritet, gud, etcetc. Jag har flickvän nu så gör ingenting aktivt om dagarna för att ragga tjejer men iom min livsstil, warm approaches och tjejer som approachar mig har jag ändå haft 17 nya tjejer i år. Det är absolut zero fakeness about it.


(2015-10-05,22:16)confused... Skrev: Dock är ett sånt mindset inte något man ska eftersträva, jag råder absolut ingen att gå och bli mördare och grovt kriminella för att få brudar för den livsstilen passar inte in i moderna samhället. Men tråden handlar om varför många kvinnor attraheras av såna och det är inget konstigt, det är inte bara en viss typ av dåliga tjejer osv utan väldigt många tjejer gör det.


Att det inte passar bra in i moderna samhället gör inte att tjejers attraktion försvinner för den typen av män på bara sådär, när vi levt i naturen så pass länge som vi gjort och det varit fördelaktigt för tjejer att vara attraherad av såna sitter det så djupt rotat i deras instinkter att det kommer närmast aldrig försvinna.


Mördare och grovt kriminella är poppis hos tjejer och får ofta tusentals kärleksbrev om dom exponeras lite i media av en anledning, och den är att det historiskt sett varit fördelaktigt för dom att knulla såna, det är biologiskt fullt naturligt för en kvinna att vara attraherad av en farlig man. Och det är inte bara dåliga trash tjejer, väldigt många snygga modeller och utbildade tjejer med jobb och ifrån bra familjer blir även dom attraherad av mördare och kriminella.


Och återigen. Tråden handlar faktiskt om att diskutera varför en del kvinnor attraheras av såna män. Så är ganska naturligt att diskutera det då.
Exakt, det är absolut inget att eftersträva. Inte bara för att det ger dåligt resultat. De flesta tjejer blir INTE tända på såna här män. Det finns ett fåtal som blir det. Klart en mördare kommer få en hög med beundrarbrev när miljoner människor har läst om honom i tidningen o ser hur känd han plötsligt blivit. Exponera valfri MMA-fighter, fotbollsspelare eller annan sportare lika mycket som en mördare så kommer han garanterat få fler beundrarbrev än mördaren.

Så anledningen är fortfarande inte att "det sitter i kvinnors psyke" att bli attraherade utav såna här män. Det är bara fuckade women hating åsikter som inte är förankrade i verkligheten. Kvinnors djupa attraktion sitter i känslan av att känna sig älskad och säker. En anti-social man skulle snabbt bli utknuffad ur flocken av dess stabila ledare och inte kunna ge kvinnan känslan av att hon är säker. Det betyder alltså inte att ledarna inte är duktiga på att slåss eller använda sin ilska. Det betyder bara att de endast använder det när det verkligen behövs. Inte som en anti-social outcast som mördar o härjar hej vilt runt omkring sig.

Anledningen är att de känns farliga/spännande och har fått mycket medialt utrymme och blir ett hett samtalsämne många människor pratar om. Sedan en ännu större anledning blir för att kvinnorna har haft en fucked up barndom som de unconsciously försöker återskapa. Och ja, du har rätt. Alla tjejer har haft det. Alla killar också. Även du och jag. De flesta av oss har haft det till olika grad och det är grejer vi får jobba på. Thanks mom, dad and school lol. Annars hade vi aldrig varit på det här forumet från första början.

Så svaret till tråden är istället... Vissa tjejer blir attraherade p.g.a. extremt stor exponering via media (känd/status), fucked up daddy issues (unconsciously recreating home) och de som har en fixation på att ha sex med farliga män (de tänder helt enkelt på det hela sexuellt). Skillnaden mellan de som bara har en sexuell fixation o de med daddy issues är att de aldrig någonsin skulle kunna tänka sig ett förhållande, de vill bara ha det sexuella. Tjejernas utseende spelar ingen roll här.
2015-10-06,10:56,
Inlägg: #40
RE: Massmördargame
Beteendena, mindsettet och allt sånt är äkta. Det tror jag inte confused säger emot, det han däremot säger är att det nu går att träna upp och internalisera det, till skillnad från tidigare i historien eftersom dom männen(du, jag vi som är här på forumet) inte hade blivit/varit alfas och om vi hade försökt bli det, så hade vi mest troligt blivit dödade.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}